turbo 1.4

Wszystkie informacje o turbosprężarkach, chiptuningu i podnoszeniu mocy.

Moderator: Moderator

turbo 1.4

Postprzez k3r » 6 maja 2014, o 16:50

Czy podpasuje od kpl silnika z golfa 2 diesla do trojki?
k3r
Berbeć
 
Posty: 3
Dołączył(a): 24 lip 2013, o 13:56
Lokalizacja: kuj-pom

turbo 1.4

 

Postprzez Paweu » 6 maja 2014, o 17:01

k3r napisał(a):Czy podpasuje od kpl silnika z golfa 2 diesla do trojki?


Trzeba robić od podstaw kolektor wydechowy.
Avatar użytkownika
Paweu
Members
 
Posty: 4281
Dołączył(a): 6 maja 2011, o 17:34
Rocznik: 1111
Silnik: 0.8
Paliwo: CNG
Nadwozie: cabrio

Postprzez k3r » 6 maja 2014, o 19:33

a wydechowy nie jest taki sam jak przy 2? a co ze smarowaniem i wg? Możesz jakoś to wszystko powierzchownie objasnic? Co jeszcze potrzebne oprócz tych czesci które mam od mk2?
k3r
Berbeć
 
Posty: 3
Dołączył(a): 24 lip 2013, o 13:56
Lokalizacja: kuj-pom

Postprzez Pozor » 6 maja 2014, o 23:57

hej ale ty masz silnik 1.4 jak widać i w VW nie występował taki silnik 1.4 T więc wszystko musiałbyś zrobić od podstaw tak czy siak
Avatar użytkownika
Pozor
Members
 
Posty: 1424
Dołączył(a): 27 paź 2012, o 17:24
Lokalizacja: GST (Kaliska)

Postprzez k3r » 7 maja 2014, o 12:18

No tak, wiem i dlatego pytam co bym musial przerobic i wg zeby sie jakos zorientowac.
k3r
Berbeć
 
Posty: 3
Dołączył(a): 24 lip 2013, o 13:56
Lokalizacja: kuj-pom

Postprzez Paweu » 7 maja 2014, o 18:21

k3r napisał(a):No tak, wiem i dlatego pytam co bym musial przerobic i wg zeby sie jakos zorientowac.


Tutaj nikt takich rzeczy w 1.4 się nie podjął.

łap linka do tematu gościa z vwgolf , który turbił swoje 1.4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... &start=182

Zagadaj do niego może Ci coś podpowie.

A więcej info szukaj na forach vwpolo , skody.. Bo tam takie rzeczy zdarzają się na porządku dziennym xD
Avatar użytkownika
Paweu
Members
 
Posty: 4281
Dołączył(a): 6 maja 2011, o 17:34
Rocznik: 1111
Silnik: 0.8
Paliwo: CNG
Nadwozie: cabrio

Postprzez Radi » 7 maja 2014, o 19:11

gra nie warta świeczki ile tym zyskasz 20? 30? koni z 60 na 80 a i tak objedzie cie zwykła 90 nie licz na to że wszystko podejdzie uturbienie to spore koszta.
Avatar użytkownika
Radi
Members
 
Posty: 2836
Dołączył(a): 16 lut 2009, o 12:15
Lokalizacja: GKA
Rocznik: 93
Silnik: 2.8 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Pozor » 7 maja 2014, o 23:43

jak już chcesz się bawić w takie zabawy to od razu zamontuj sobie silnik g40 (1.3 na kompresorze ) który jest oryginalnie przystosowany do boosta i dość się buja w małych autkach ale w golfie 3 na prawdę są lepsze silniki do wpakowania.
Avatar użytkownika
Pozor
Members
 
Posty: 1424
Dołączył(a): 27 paź 2012, o 17:24
Lokalizacja: GST (Kaliska)


- - - nurkowanie



Powrót do Turbo i chiptuning

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości