Procent, jeżeli ma się turbinę kkk to tam wystarczy tylko odkręcić jedną śrubkę żeby zwiększyć ciśnienie, mbc niepotrzebne
ja montarz IC przeprowadziłem tak:
wyjąłem migacze i halogeny ze zderzaka,
zdjąłem zderzak,
przymierzyłem IC, na śrubę, która trzyma IC od góry jest dziura więc przykęciłem go nią,
z dwóch paskowników zespawałem uchwyt w taki sposób, że jeden jest położony poziomo i ma wywiercone dziury na dwie śruby które trzymają IC od dołu a drugi paskownik jest przyspawany do pierwszego w taki sposób, że dostaje do otworu w ramie i tam jest przykręcony(jeżeli się uda to jutro podrzucę zdj.). takie mocowanie u mnie wystarczyło.
przymierzyłem zderzak i wszystko pasowało więc przykręciłem go(tutaj muszę dodać, że do IC były w tym momencie przyczepione pierwsze rury, które wchodzą do komory silnika,
teraz nadszedł czas na zabawę z wyjściem z turbiny i wejściem do kolektora ssącego ponieważ są skierowane w zupełnie innych kierunkach niż w TDI. aby to jakoś pasowało odkręciłem wierzchnią część kolektora ssącego i obruciłem wlotem w drugą stronę co wystarczyło. aby połączyć turbinę z IC wykorzystałem oryginalny łącznik turbiny z kolektorem i kawałek rury kwasówki w kształcie kolanka. mniej więcej jak widać na zdj.
teraz dopasowałem jakoś rury żeby mniej więcej pasowały,
trzeba było też zaślepić miejsce na czujnik w rurze powrotnej z IC(ja zrobiłem to za pomocą czujnika temperatury z golfa II brata i kawałka drutu
)
zamknąłem maskę i pojechałem na sprawdzenie, wszystko było git.
pózniej dorobiłem z kawałka aluminiowej blachy osłonę turbiny od rur żeby się nie grzały,
wszystko to była prowizorka i miałem to później poprawiać ale jak zwykle wyszło tak, że co zrobione na prędką rękę to najlepsze
mam nadzieję, że pomogłem
pozdrawiam