Turbo 2.0 GTi(2E)

Wszystkie informacje o turbosprężarkach, chiptuningu i podnoszeniu mocy.

Moderator: Moderator

Turbo 2.0 GTi(2E)

Postprzez pisior1987 » 15 kwi 2008, o 22:45

Co sądzicie o turbo w 2.0 GTi (2E)??Warto?? Jeśli nie jak mu dodać mocy??A moze lepiej SWAP?? Tylko jaki??pozd
pisior1987
Czytacz
 
Posty: 34
Dołączył(a): 1 mar 2008, o 19:16
Lokalizacja: Racibórz

Turbo 2.0 GTi(2E)

 

Postprzez Maciek_1 » 15 kwi 2008, o 23:05

najlepiej swap na 1.8t
Avatar użytkownika
Maciek_1
Czytacz
 
Posty: 94
Dołączył(a): 10 kwi 2008, o 14:42
Lokalizacja: Siedlce

Postprzez pisior1987 » 16 kwi 2008, o 09:22

Czyli 1.8 T 180 kucy z Audi A3?? Dużo przerubek?? gdzie taki silnik znajdę??poz ;-)

[ Dodano: 2008-04-16, 09:27 ]
Maciek_1 tak poza tematem jaki masz rozmiar opon?? bo ja mam 215/45 i boje sie że będą odzierać.
pisior1987
Czytacz
 
Posty: 34
Dołączył(a): 1 mar 2008, o 19:16
Lokalizacja: Racibórz

Postprzez Imper » 16 kwi 2008, o 14:36

po pierwsze te silniki maja seryjnie 150 koni chyba te po chipie maja 180... silniki te byly montowane przy golfach 4 rowniez... musialbys pewnie wymienic skrzynie biegow, komputer, zawieszenie, uklad hamulcowy dla bezpieczenstwa i full elektryki
215 moga juz obiecirac zalezy od ET w Twoim alusie ale z takim laczkiem trzeba poszerzac nadkola moim zdaniem
Avatar użytkownika
Imper
Members
 
Posty: 1601
Dołączył(a): 4 gru 2007, o 02:30
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez Maciek_1 » 16 kwi 2008, o 14:47

pisior1987 napisał(a):[ Dodano: 2008-04-16, 09:27 ]
Maciek_1 tak poza tematem jaki masz rozmiar opon?? bo ja mam 215/45 i boje sie że będą odzierać.
ja mam 215/40 R17 i nie mam żadnych problemów. (jedyną zmorą sa dziury i studzienki)

a jeśli chodzi o swap na 1.8T to chyba najbardziej opłaca się kupic "auto dawce" np a3 albo octavie z rozbitym tyłem albo anglika też z rozbitym tyłem.tak wychodzi chyba najtaniej bo i tak musisz wszystko przedkładac silnik wiazke koputer i pare innych gratów.aa ichyba trzeba przerabiać sprzęgło na hydrauliczne
Avatar użytkownika
Maciek_1
Czytacz
 
Posty: 94
Dołączył(a): 10 kwi 2008, o 14:42
Lokalizacja: Siedlce

Postprzez Kaplaty » 9 lut 2012, o 00:56

o ile mi wiadomo to 1.8t miały 150,180, w s3 i w tt 209,225
Kaplaty
Czytacz
 
Posty: 58
Dołączył(a): 6 lut 2012, o 03:33
Lokalizacja: Częstochowa

Postprzez strzeliniasty » 9 lut 2012, o 16:09

180 mialy w octavii RS
Avatar użytkownika
strzeliniasty
Members
 
Posty: 2656
Dołączył(a): 9 paź 2008, o 22:42
Lokalizacja: Strzelin / Wrocław

Postprzez SYLWEEQ79 » 9 lut 2012, o 17:09

to juz mniej roboty ze swapem na abf-a i mniejsze koszta tej zabawy.
Avatar użytkownika
SYLWEEQ79
Members
 
Posty: 596
Dołączył(a): 29 mar 2009, o 22:29
Lokalizacja: PŁOCK / OLSZTYN


- - -



Powrót do Turbo i chiptuning

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 23 gości

cron