Turbo do mk3 2.0 gti 8v

Wszystkie informacje o turbosprężarkach, chiptuningu i podnoszeniu mocy.

Moderator: Moderator

Postprzez djla » 2 lis 2012, o 15:36

ale ja nie jestem z tych co to slyszeli ze moga turbo se zalozyc. nie zalezy mi tez na konkretnym wyniku, chce tylko zeby auto jeszcze lepiej sie poruszalo. I np. jesli gadasz o niezawodnosci to dlatego wolalbym wykorzystac kolektor z TDI bo nie peknie, a kazdy spawany moze peknac.
W twojej odpowiedzi nie doszukalem sie wlasciwej tresci a interesuja mnie tylko konkretne wskazowki, odnosnie uturbienia AGG.
djla
Berbeć
 
Posty: 4
Dołączył(a): 2 lis 2012, o 00:46
Lokalizacja: Chorzów

 

Postprzez Paweu » 2 lis 2012, o 19:12

djla,

idź z takimi pytaniami na forum typu vwgolf.pl lub na vwzone.

Tutaj usłyszysz tylko że to się nie opłaca i najlepiej wsadzić vr'a bo taniej wyjdzie.

djla napisał(a):a zeby to bylo proste tanie i nie zawodne


pamiętaj..chytry dwa razy traci. :ok:
Avatar użytkownika
Paweu
Members
 
Posty: 4281
Dołączył(a): 6 maja 2011, o 17:34
Rocznik: 1111
Silnik: 0.8
Paliwo: CNG
Nadwozie: cabrio

Postprzez marcinkazimierz » 3 lis 2012, o 09:05

ludziom sie wydaje ze wstawienie turbo do benzyny to taka sama operacja jak do diesla , a to zupelnei inna zabawa
marcinkazimierz
Gaduła
 
Posty: 530
Dołączył(a): 27 kwi 2012, o 20:54
Lokalizacja: Lublin

Postprzez trollu » 3 lis 2012, o 14:39

napiszę jeszcze raz, było.
jeżeli piszesz o niezawodności to tanio nie będzie bo samo zakucie silnika kosztuje, pisałem już o tym w innych tematach. odprężenie silnika, kute tłoki, korby, nowe panewki, pierścienie, wszystkie uszczelki, szpilki głowicy itp.
odlewany kolektor tez może pęknąć, zwłaszcza jeżeli był projektowany do innego silnika, dobry spawany kolektor pod turbo nie pęknie ale swoje kosztuje bo spawacz który wie co i jak za free nie robi. ile chcesz wydać na strojenie, osprzęt typu IC, orurowanie, czujniki, zegary EGT itp?

z miłą chęcią bym pooglądał projekty uturbionych golfów ale trzeba zejść na ziemię. wszystko jest w necie, wystarczy poszukać i po lekturze kilku tematów się dowiesz że uturbienie N/A nie jest tanie a na pewno nie można połączyć "tanio" i "niezawodnie"
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez djla » 3 lis 2012, o 16:33

To moze zaczne od tego ze pracuje w 4turbo, skladam tez czasami silniki. Mam tez polo g40 tam tez silnik ja skladalem. AGG jest remontowane od podstaw, ale jako zwykly motor N/A. Poniewaz nie chce go dmuchac barem mysle, ze 0.5 wystarczy i motor to powinien wytrzymac. Kolega ma mazde mx-5 1.8 i ten seryjny motor dmucha 1 barem i jak narazie ma sie dobrze, a ma ponad 220 koni. Z pierdolami typu dolot czy zegary poradzimy sobie, bedzie dolozony ecu-master i na tym bedzie wystrojone. I zostanie nawet sekwencyjne lpg. Jesli ktos twierdzi ze sie nie da to trudno jego problem. Jednostka nie ma byc wysilona do granic mozliwosci, chce poprostu troszke ja ozywic, a wole z kilku wzgledow dolozyc turbo niz grzebac w wolnossacym.
To narazie jest tylko plan niewiadomo czy wypali.
Kolektor wole zalozyc z TDI bo powinien pasowac, a koszt takiego kolektora jest smieszny
djla
Berbeć
 
Posty: 4
Dołączył(a): 2 lis 2012, o 00:46
Lokalizacja: Chorzów

Postprzez trollu » 3 lis 2012, o 17:37

to skoro tak sprawa wygląda to najlepiej kupić kolektor i zobaczyć czy podejdzie, w razie czego wystawisz na alledrogo i co najwyżej parę zł stracisz. może ktoś akurat ma kolektor od TDI i 2.0 8v w koncie i przymierzy ale nie spotkałem się żeby ktoś robił taki patent
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez djla » 3 lis 2012, o 18:00

kolektor to nie problem kupie na allegro od 1z i afn agg narazie stoi rozebrany wiec moge sobie przymierzac, gorzej jesli pozniej sie okaze ze turbo np wadzi o grodz. nie mam tez pojecia o tdikach wiec niewiem czy byly jeszcze jakies inne kolektory w mk4 itp. i potem ewentualnie wymyslic jakas flansze zeby trudbo z kolektorem spasowac. pytam po forach bo moze ktos juz cos dzialal w tym kierunku albo gdzies widzial.
djla
Berbeć
 
Posty: 4
Dołączył(a): 2 lis 2012, o 00:46
Lokalizacja: Chorzów

Postprzez Alienz » 11 sty 2013, o 03:41

A ja znalazłem dziś coś takiego:
http://allegro.pl/turbo-kit-golf-iii-2- ... 56121.html
:lanss_bejbe:
Alienz
Berbeć
 
Posty: 4
Dołączył(a): 2 wrz 2012, o 01:42
Lokalizacja: Jarosław

Postprzez Opik » 11 sty 2013, o 09:26

Alienz napisał(a):A ja znalazłem dziś coś takiego:
http://allegro.pl/turbo-kit-golf-iii-2- ... 56121.html
:lanss_bejbe:


jezeli wszystkie te fanty sa za 2tys to sobie mozesz sam odpowiedziec co do ich. stanu i jakosci :lol:
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Turbo i chiptuning

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości