przez trollu » 3 lis 2012, o 14:39
napiszę jeszcze raz, było.
jeżeli piszesz o niezawodności to tanio nie będzie bo samo zakucie silnika kosztuje, pisałem już o tym w innych tematach. odprężenie silnika, kute tłoki, korby, nowe panewki, pierścienie, wszystkie uszczelki, szpilki głowicy itp.
odlewany kolektor tez może pęknąć, zwłaszcza jeżeli był projektowany do innego silnika, dobry spawany kolektor pod turbo nie pęknie ale swoje kosztuje bo spawacz który wie co i jak za free nie robi. ile chcesz wydać na strojenie, osprzęt typu IC, orurowanie, czujniki, zegary EGT itp?
z miłą chęcią bym pooglądał projekty uturbionych golfów ale trzeba zejść na ziemię. wszystko jest w necie, wystarczy poszukać i po lekturze kilku tematów się dowiesz że uturbienie N/A nie jest tanie a na pewno nie można połączyć "tanio" i "niezawodnie"
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.