Turbo do mk3 2.0 gti 8v

Wszystkie informacje o turbosprężarkach, chiptuningu i podnoszeniu mocy.

Moderator: Moderator

Turbo do mk3 2.0 gti 8v

Postprzez prz3mo27 » 5 kwi 2012, o 17:37

Witam chciałbym sie dowiedzieć jakie jest najlepsze turbo do golfa 3 2.0 gti 115km powiem ze kasa nie gra roli chciałbym zeby samochód miał około 220 km. Czy auto moze byc w gazie i czy spalanie sie podniesie . jestem w tym zielony dopiero zaczynam przygode. z góry dzieki i pozdrawiam. :)
prz3mo27
Berbeć
 
Posty: 10
Dołączył(a): 8 sty 2012, o 21:49
Lokalizacja: Bolesławiec

Turbo do mk3 2.0 gti 8v

 

Postprzez Opik » 5 kwi 2012, o 19:27

Skoro jesteś w tym zielony to:
1. odpuść sobie uturbianie tego silnika
2. jak chcesz 220 koni / kasa nie gra roli to kup sobie 1.8 turbo i składając go pobaw się trochę + program i będziesz miał te 220 KM
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez prz3mo27 » 5 kwi 2012, o 20:33

i tak bede go uturbiał, takze pytanie gdyby podniesc moc z 115 do do 300. o ile moglaby mi sie podniesc spalanie ? Jakie turba proponujecie slyszalem ze garrett sa dobre. :)
prz3mo27
Berbeć
 
Posty: 10
Dołączył(a): 8 sty 2012, o 21:49
Lokalizacja: Bolesławiec

Postprzez Opik » 5 kwi 2012, o 20:54

Powodzenia :-D

Powiedz mi jeszcze w jaki sposób chcesz go uturbić, co zrobić i jakie części wpakować bo mnie to ciekawi bardzo
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Piaggio » 5 kwi 2012, o 23:24

prz3mo27 napisał(a):o ile moglaby mi sie podniesc spalanie

prz3mo27 napisał(a): Czy auto moze byc w gazie
uturbiając benzyne chcesz byc oszczedny?, z tego silnika piszesz najpier o 220 pozniej o 300 batach- jak dla mnie nierealne! skoro tak jak piszesz jesteś w tym zielony no to sprowadze cie na ziemie i powiem- odpusc sobie!
oporniczek myk myk myk
WETO- skuterkowcom!!!!
Avatar użytkownika
Piaggio
Members
 
Posty: 1893
Dołączył(a): 15 mar 2008, o 21:41
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński

Postprzez Opik » 6 kwi 2012, o 00:12

Skoro kasa nie gra roli to nie rozumiem po co gaz
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez trollu » 6 kwi 2012, o 00:17

Piaggio napisał(a):nierealne

realne i to bardzo, tylko jest jedno pytanie, czy opłacalne. sztuka dla sztuki.
jak kasa nie gra roli to znajdź firme i oddaj auto do uturbienia
projekt z nieograniczonym budżetem a tu LPG i pytanie o spalanie. poza tym było 19807 razy, wystarczy poszukać

ogólnie nie wiem czemu wszyscy myślą że wrzucenie turbo do wolnossaka to takie hop na krowe i ciele :]
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez PiJey88 » 6 kwi 2012, o 08:46

zastanów się co piszesz :lol: :lol: :lol:
każdy cie tu wyśmieje, chcesz UTURBIĆ 2.0 8V, mówisz że koszty nie mają znaczenia, a pytasz czy wzrośnie spalanie i czy będzie chodził na gazie :lol:

1. nie będzie chodził na gazie
2. spalanie wzrośnie 2 razy przynajmniej
3. nie wyciśniesz 300 koni
4. nie wyciśniesz nawet 200 koni
5. obstawiam że po wydaniu ok 15 tyś na uturbienie będziesz miał 180-200 KM
6. jeśli jesteś zielony to nie zrobisz tego sam, a firmy Tuningujące albo się nie podejmą uturbiania takiego silnika a jeśli się podejmą to cena usługi cie powali na kolana

pomyśl nad zmianą auta (najtańsze rozwiązanie) lub zrób SWAP na 1.8T lub jakiegoś VR6 12V lub 24V (sporo zabawy i kasy) lub właduj kupę kasy w to co masz a efekt na pewno nie będzie zadowalający

chyba że sprawa wygląda tak że masz "wolne" 20-30 tyś które wsadzisz w uturbienie 2.0 8V, zrobisz 300 KM, a potem zależy ci na ekonomicznej jeździe na gazie i małym spalaniu, chętnie zobaczył bym takie rozwiązanie

najczęściej stosuje się turbiny Garetta, seria GT, np. GT28, GT30 GT35 GT40 GT42 itd, im większa cyferka tym większe turbo, cena i moc

pamiętaj że założenie turbiny to nie samo kupienie turba, turbo to najmniejszy wydatek w tej zabawie :)
Avatar użytkownika
PiJey88
Administrator
 
Posty: 5010
Dołączył(a): 2 lut 2007, o 09:16
Lokalizacja: Warszawa
Rocznik: 1996
Silnik: 2.8 VR6 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez happysc » 6 kwi 2012, o 09:21

tak jak piszą wszyscy napiszę i ja, kup inne auto albo swap! 1.8T, 2.3 V5 albo 2.8 VR6 ale na dobrą sprawę to żadnego z nich nie powinno niszczyć się gazem!
Było: Fiat 126p(93r), Golf III 1.9 CL TD(94r), GOLF II 1.3 CL(88r), Golf III 1.6 GL(97r), Audi A3 1.9 TDi(98r), MK3 GTi 20 Jahre(96r), MK4 TDi 110PS(01r)
Jest: Polo 6n2 GTi 125ps
Avatar użytkownika
happysc
Gaduła
 
Posty: 549
Dołączył(a): 25 mar 2008, o 20:13
Lokalizacja: Sosnowiec

Postprzez Adrian1607 » 6 kwi 2012, o 09:59

kurcze chłopak się zapytał co trzeba zrobić i ile kasy na to trzeba wydać i cena nie gra dla niego roli.
Nie może mu ktoś powiedzieć poprostu jaki jest koszt a nie łapać go za słówka?

A tak jak dla mnie no to jeżeli chcesz to turbo to kładź.. a jak chesz mocy to tak jak wcześniej ktoś pisał wrzuć 2.3 AQN V5 :)
Avatar użytkownika
Adrian1607
Badacz tematu
 
Posty: 156
Dołączył(a): 26 lut 2012, o 17:22
Lokalizacja: Radomsko

Postprzez Paweu » 6 kwi 2012, o 11:24

Napisał że jest zielony a wy mu proponujecie swapa.. :lol:

prz3mo27, Skoro masz fundusze to oddaj autko do ludzi ogarniętych w kwestiach swapowania.. i tyle. :ok:
Avatar użytkownika
Paweu
Members
 
Posty: 4281
Dołączył(a): 6 maja 2011, o 17:34
Rocznik: 1111
Silnik: 0.8
Paliwo: CNG
Nadwozie: cabrio

Postprzez Opik » 6 kwi 2012, o 11:52

Swap na 1.8 turbo wyniesie go z 5tys jak ktoś nie będzie z niego darł za bardzo, dobrą sekwencję na jakiej te silniki latają kupi za kolejne 2tys.
I za te 7-8 tys będziesz miał killera fajnego w granicach 250 bezproblemowych kucy, a nie zadrutowana i zataśmowana rzeźba opierająca się na dobrej wierze.

Do 2.0 8v to takie turbo sobie możesz wpakować jak koniecznie chcesz http://tnij.org/turbo20
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Następna strona

- - - podesty ruchome



Powrót do Turbo i chiptuning

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości