Przez cały rok żyłem w ogromnej niewiedzy...
Po ponownym przeczytaniu tematu, który wyżej podesłałeś, muszę przyznać się do błędu.
Mianowicie, nie posiadam silnika o kodzie AEY lecz 1Y czyli zwykły 1.9 D.
Porównałem cały osprzęt oraz co najważniejsze.. spojrzałem na nalepke w bagażniku.
Jeśli to nie robi problemu to możemy dalej kontynuować temat..
Bo może ktoś ma 1.9 TD i potrafi napisać/pokazać zdjęcia i ewentualnie objaśnić gdzie są połączone wężyki oleju od turba ?
I czy jest teraz sens wstawić Garretta T2 czy jednak lepszym rozwiązaniem będzie T3.
Mam całą głowice z osprzętem z innego td więc czemu nie mógłbym sobie czegoś zamontować jeśli można..
Czy w takim wypadku potrzeba zmieniać pompe wtryskową? (Powiedzmy, że chciałbym mieć TD teraz)