Nosens napisał(a):1.8T i tam dodać turbo
1.8 Tyyyyy jak sama nazwa wskazuje ma już turbo, no chyba że chcesz stworzyć jakiś wynalazek BiT.
Pozor napisał(a):co do modzenia twojego silnika to polecam Głowicę ABF z pełną elektryką na wtryskach,dodatkowo skrzynia 2y i wtedy ,ostre wałki korekta softu ,zabawa z układem wydechowym,Zrobienie konkretnego dolotu powietrza, I wiele innych
i to wiele innych wyjdzie 2x drożej niż swap VR. moja rada - kup rozbite audi q7 V12 tdi albo phaetona z W12, będzie super.
a teraz na serio - normalnie takie tematy zamykam z bardzo prozaicznych powodów - po pierwsze byłoooo, po drugie od zabawy w tuning najpierw radziłbym się zainteresowac samą budową i zasadą działania silnika, hasła "wiem że coś trzeba wymienić" i wkładanie turbo do 1.8t nie napawają mnie spokojem jeżeli chodzi o pomyślność modów. nie wiem ocb z paskiem od ręcznego.
poza tym
trojeczkaGT napisał(a):mozesz zalozyc krotsza skrzynie ale nie powiem Ci jakie sa jej oznaczenia
GTI ma w serii krótszą skrzynie
ogólnie polecam przejrzeć ten dział, wrzucałem nie raz linki np z ostrymi wałkami, są ceny itd, o turbo tez już pisałem. ja jestem jak najbardziej na tak ale jeżeli zakładasz teraz zawias TaT a nie np koni to wątpię żeby też koszty zakładania turbo Ci się spodobały. silnik 2.0 8v jest dość dobrą bazą pod turbo. tuning N/A raczej bym w golfowych silnikach odpuścił, efekty będa niewspółmiernie niskie do poniesionych kosztów.
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.