turbo golf3

Wszystkie informacje o turbosprężarkach, chiptuningu i podnoszeniu mocy.

Moderator: Moderator

turbo golf3

Postprzez tomek:) » 15 gru 2013, o 21:13

witam chlopakow :-) tak jak w temacie. Mam golfa3 gti 2e 115km i chcialbym wstawic turbo :-). da rade wstawic? Co by bylo potrzebne do takiej modyfikacji? Co trzeba by bylo wymienic? Co zmienic? Ile mogbym wyciagnoc koni z takiego silnika? I ile taka modyfikacja Mniej Wiencej moglaby kosztowac? Z gory dzieki za odpowiedzi :-)
tomek:)
Czytacz
 
Posty: 46
Dołączył(a): 24 lis 2013, o 21:47
Lokalizacja: kolo

turbo golf3

 

Postprzez chomik » 15 gru 2013, o 23:53

lepszym rozwiązaniem bedzie włożenie eatona np. m45 , m62 i dmuchnać 0,3-0,7 bara .
Avatar użytkownika
chomik
Fanatyk
 
Posty: 1172
Dołączył(a): 29 lis 2010, o 01:26
Lokalizacja: Toruń
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez tomek:) » 16 gru 2013, o 07:09

A ile z tego wycisne Mocy? I jaki ten eatom mam kupic? Jak zamontowac? Co zmienic?
tomek:)
Czytacz
 
Posty: 46
Dołączył(a): 24 lis 2013, o 21:47
Lokalizacja: kolo

Postprzez trollu » 16 gru 2013, o 19:43

Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez Opik » 16 gru 2013, o 19:46

15 tys i może dobijesz do 160-170 koni JAK DOBRZE PÓJDZIE
o awaryjności nie wspominam
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez tomek:) » 16 gru 2013, o 21:39

kurde, duzo zabawy :-( no i kasy :-( bo widzialem ostatnio u znajomego golfa3 gti. Ale z silnikiem 1.8 20V turbo. To pieknie mu to chodzilo :-) mial cos ponad 230koni :-) auto normalnie poezja :-) kazdy by takie chcial :-) jak by kTos chcial kupic auto, to chce tego golfa sprzedac za 7.5tys. rok 95.
tomek:)
Czytacz
 
Posty: 46
Dołączył(a): 24 lis 2013, o 21:47
Lokalizacja: kolo

Postprzez palio » 16 gru 2013, o 21:48

tomek:) napisał(a): jak by kTos chcial kupic auto, to chce tego golfa sprzedac za 7.5tys. rok 95.


To nie jest odpowiedni dział do tego typu spraw ;-) . Chcesz sprzedać auto to załóż temat w odpowiednim dziale.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Opik » 16 gru 2013, o 21:49

tośmy się uśmiali :D na pewno sprzeda Trójkę zeswapowaną na 1.8t z chipem na 230PS za 7,5, marzenie ściętej głowy :) no chyba że ten samochód w częściach jest albo cena w euro :lol:
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez chomik » 16 gru 2013, o 21:53

silnik 1,8t z audi tt seria 225koni pewnie , żadna nowość , seryjny setup . sprzedaż golfa III z tym silnikiem za 7,5tys .... turbo się skonczyło ? czy buda ? :wstyd:

Opik , wcale nie masz racji . 2.0 oznaczenie ABA 8v jest zakute w serii , dorzucasz ślimaka albo kompresor z osprzetem i na seryjnym słupku .. dmuchasz 0,3-0,9 i masz moc 160-240 koni .
Avatar użytkownika
chomik
Fanatyk
 
Posty: 1172
Dołączył(a): 29 lis 2010, o 01:26
Lokalizacja: Toruń
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez trollu » 16 gru 2013, o 22:49

chomik napisał(a):2.0 oznaczenie ABA 8v

to z MK4? o ADY tez słyszałem że kuty, niby AGG już nie ale jak na razie to tylko urban legend chyba że ktoś mi pokaże oficjalne materiały VW potwierdzające to info

swap 1.8T to nie zaturbianie 2.0 N/A, 2 światy
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez chomik » 16 gru 2013, o 23:00

trollu napisał(a):
chomik napisał(a):2.0 oznaczenie ABA 8v

to z MK4? o ADY tez słyszałem że kuty, niby AGG już nie ale jak na razie to tylko urban legend chyba że ktoś mi pokaże oficjalne materiały VW potwierdzające to info

swap 1.8T to nie zaturbianie 2.0 N/A, 2 światy

ABA to jest silnik z mk3 US 2,0 8v 115 koni
w PL jest juz kilka projektów uturbionych własnie na tym słupku . Wersja EU jest juz normalna .

np:
http://www.youtube.com/watch?v=LpftTrwbG9U
http://www.youtube.com/watch?v=Cv7zvqPpYoc
setup :

Engine:
OBDI OEM forged ABA w/ oil squirters
Lightened and balanced IM shaft
Kenitic Turbo Manifold
AiResearchT04E turbocharger. .63 AR Turbine housing
TurboSmart Ultra Gate 38 Wastegate
Greddy Type S BOV
Generic FMIC
C2 Stage 2 software
42LB injectors
Innovate LC1
Innovate Auto Timer
C2 HG spacer
ARP head studs
Home-made short runner (steel plenum fastened to stock lower w/ silicon couplers & T-bolt clamps
VF Engineering front mount
VF Engineering rear mount
VF Engineering transmission mount
Neuspeed plug wires
NGK BKR7E plugs
Magnaflow Stainless exhaust- Nice and quiet. Car sounds fantastic!
G60 valve cover
Avatar użytkownika
chomik
Fanatyk
 
Posty: 1172
Dołączył(a): 29 lis 2010, o 01:26
Lokalizacja: Toruń
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Opik » 16 gru 2013, o 23:48

chomik, zakładając że jest zakuty (podobnie jak zakładamy że 2E i ABF mają ten sam słupek) to koszt wszystkich nowych elementów, porządne złożenie tego bez druciarstwa i strojenie wyniesie 12 tys.
I ja wiem "że się da" i za 7 czy 8, tyle że jest to robione przez partaczy i jak coś się wysra to jest kaplica bo nikt nie jest w stanie dojść co do czego. Stąd tyle "świetnych" projektów po swapach za grosze na allegro
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Następna strona

- - -



Powrót do Turbo i chiptuning

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości