Turbo.Ile mocy wiecej

Wszystkie informacje o turbosprężarkach, chiptuningu i podnoszeniu mocy.

Moderator: Moderator

Turbo.Ile mocy wiecej

Postprzez Kusy163 » 19 cze 2011, o 14:35

Witam.
Jak w temacie interesuje mnie ile przy silniku 2.0 8v 115KM można uzyskać mocy i momentu w jakims profesjonalnym zakładzie?Nie mam znajomych mech i ludzi kumatych zeby budowac wolnnossaka wiec myslę nad turbiną,dzięki i pozdro All.

[ Dodano: 2011-06-19, 14:39 ]
Jeszcze adresy warsztatów bym prosił w zachodniopomorkim bądz pomorskim które by profesjonalnie ogarneły temat :-D
Predkość nie zabija tylko nagłe HAMOWANIE...
Avatar użytkownika
Kusy163
Czytacz
 
Posty: 25
Dołączył(a): 5 cze 2011, o 18:47
Lokalizacja: Szczecin

Turbo.Ile mocy wiecej

 

Re: Turbo.Ile mocy wiecej

Postprzez K@mil » 19 cze 2011, o 15:40

Kusy163 napisał(a):Witam.
Jak w temacie interesuje mnie ile przy silniku 2.0 8v 115KM można uzyskać mocy i momentu w jakims profesjonalnym zakładzie?Nie mam znajomych mech i ludzi kumatych zeby budowac wolnnossaka wiec myslę nad turbiną,dzięki i pozdro All.

[ Dodano: 2011-06-19, 14:39 ]
Jeszcze adresy warsztatów bym prosił w zachodniopomorkim bądz pomorskim które by profesjonalnie ogarneły temat :-D


jesli chcesz budowac takie cos z 8v 2.0 to zakladam ze masz z 5tys srodkow ?
jak masz bo z tego tak wychodzi to lepiej zrobic swap na 2.8
Avatar użytkownika
K@mil
POMOCNIK
POMOCNIK
 
Posty: 4895
Dołączył(a): 30 lis 2007, o 19:15
Lokalizacja: NDZ/CT

Postprzez wydym1 » 19 cze 2011, o 17:36

K@mil napisał(a):to lepiej zrobic swap na 2.8

I mieć mućkę która dużo ryczy i daje mało mleka(bez obrazy dla posiadaczy ale takie moje zdanie ;-) ) ja był bym za turbieniem 2,0..Przyrost zależny od wsadzonych gratów...i Siana ;-)
Nie sztuką jest trzeć dokładką po asfalcie, sztuką jest to robić wahaczem :P
Avatar użytkownika
wydym1
Badacz tematu
 
Posty: 202
Dołączył(a): 10 maja 2010, o 18:49
Lokalizacja: Mazowsze

Postprzez Kusy163 » 19 cze 2011, o 17:56

swap mówisz tylko nigdy nie wiem co kupię,tu mam mocny i spr silnik,pozatym wymienić musiałbym prawie wsio :-)
Predkość nie zabija tylko nagłe HAMOWANIE...
Avatar użytkownika
Kusy163
Czytacz
 
Posty: 25
Dołączył(a): 5 cze 2011, o 18:47
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez PiJey88 » 20 cze 2011, o 08:41

Kusy163, raczej nie przekroczysz granicy 190-200 koni z 2.0 115KM, więc wyjdzie na to samo co swap na VRa. A uturbić 2.0 to koszt dużo większy niż swap...
Avatar użytkownika
PiJey88
Administrator
 
Posty: 5010
Dołączył(a): 2 lut 2007, o 09:16
Lokalizacja: Warszawa
Rocznik: 1996
Silnik: 2.8 VR6 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe


- - -



Powrót do Turbo i chiptuning

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości

cron