Turbo przestaje dmuchac

Wszystkie informacje o turbosprężarkach, chiptuningu i podnoszeniu mocy.

Moderator: Moderator

Turbo przestaje dmuchac

Postprzez scooby90 » 24 maja 2014, o 09:17

Witam wszystkich jestem nowy na tym forum :) Mam maly problem moje turbo w moim AZZ dmucha tak do 3.5 tys obrotow potem doladowanie spada do 0.5 bara czym to moze byc spowodowane? Bo mam wrazenie ze jak by ciegno w gruszce puscilo na gwincie czy cos takiego
scooby90
Berbeć
 
Posty: 4
Dołączył(a): 14 kwi 2014, o 21:20
Lokalizacja: Żary

Turbo przestaje dmuchac

 

Postprzez Adii4x4 » 12 wrz 2014, o 20:04

siemanko. Mam ten sam problem przy obrotach 3,5tys gasnie mi turbo i samochód staje się wolnym pojazdem :( wymieniełem zawor N75 (ktory trafil mi sie z golfa ze szrotu) i po obrotach 3,5tys gasnie mi. Jutro jade po gruche i sprawdze jeszcze czy to moze byc problem. A JESLI NIE TO PROSZE O PODPOWIEDZ GDZIE MA JESZCZE SZUKAC PROBLEMU. Podpowiem nie podlaczalem go do kompa aby sprawdic dokladnie. Pozdro i czekam na podpowiedzi czy ktos ma jakies rozwiazanie ??
Avatar użytkownika
Adii4x4
Czytacz
 
Posty: 30
Dołączył(a): 22 sty 2013, o 14:48
Lokalizacja: Wrocław/Prusice

Postprzez trojeczkaGT » 12 wrz 2014, o 20:35

jednak lepiej podlaczyc pod kompa to raz a dwa ja sprawdzilem na swoim swoim 1.9 TDI wymien wezyki podcisnien koszt groszowy a zobaczysz roznice,

sprawdz w jakim sa stanie wezyki wlasnie
Aktualnie posiadam golfa III 1.9 TD umierajacego na ruda ospe i to >>> pozostale/chrysler-voyager-jaszczur-t77315.html a miałem tez audi 80 b4, byl tez golf III 1.8 GT i golf III kombi i vento.
Avatar użytkownika
trojeczkaGT
Members
 
Posty: 1745
Dołączył(a): 6 sie 2011, o 21:36
Lokalizacja: DDZ i DSW
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Adii4x4 » 14 wrz 2014, o 17:55

wszystkie wezyki podcisnien zostały wymienione na nowe.
Avatar użytkownika
Adii4x4
Czytacz
 
Posty: 30
Dołączył(a): 22 sty 2013, o 14:48
Lokalizacja: Wrocław/Prusice

Postprzez palio » 14 wrz 2014, o 18:01

Adii4x4, o jakim aucie mowa bo nie określiłeś. To że tdi to wiemy ale 90 czy 110 bo to akurat różnica.

Bez porządnej diagnozy dynamicznej to można połowę silnika wymienić i nie trafić w usterkę.

Piszesz, że podpiąłeś auto i co ? Jakie błędy są? Logi gdzie są?
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe


- - -



Powrót do Turbo i chiptuning

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości