Turbo - regeneracja czy coś innego?

Wszystkie informacje o turbosprężarkach, chiptuningu i podnoszeniu mocy.

Moderator: Moderator

Turbo - regeneracja czy coś innego?

Postprzez e2 » 4 lis 2010, o 16:35

Witam, prawdopodobnie moja turbina stwierdziła, że chce by ją pomuskać i zregenerować. Na szczęście to nic pewnego, a więcej będę wiedział na przełomie 10/11. Jednak jeśli trzeba będzie ją regenerować to czy jest sens? czy może założyć coś większego? Tylko jak z przeróbkami i co pasuje bez problemu do 1z? Ktoś już może przerabiał temat wymiany turbiny w 1z?
Moje mk3
“go to work, send your kids to school
follow fashion, act normal
walk on the pavements, watch T.V.
save for your old age, obey the law
Repeat after me: I am free”
Avatar użytkownika
e2
Members
 
Posty: 1545
Dołączył(a): 18 lis 2008, o 12:04
Lokalizacja: Gotenhafen
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Turbo - regeneracja czy coś innego?

 

Postprzez Procent » 4 lis 2010, o 19:02

regeneruj jeżeli nie masz zamiaru podkręcać silnika
Weźmiesz mnie na prostej?? A ja Cię zniszczę na zakręcie!!

Mój Goferek
Avatar użytkownika
Procent
Members
 
Posty: 1771
Dołączył(a): 1 lut 2009, o 19:06
Lokalizacja: (TLW) Włoszczowa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Pascal » 4 lis 2010, o 19:11

opcja szukaj...vwgolf.pl
Avatar użytkownika
Pascal
Members
 
Posty: 1054
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 00:31
Lokalizacja: TJE

Postprzez paliwo » 4 lis 2010, o 21:38

ja dawałem do regeneracji bo kolega jezdził do szkoły to zawiusł i jak rozebrali to drozej wyniosła by regeneracja niz kupienie 2 turbo wienc sie dobze zastanow
paliwo
Badacz tematu
 
Posty: 304
Dołączył(a): 3 mar 2008, o 20:48
Lokalizacja: Suwałki

Postprzez e2 » 5 lis 2010, o 14:30

Pascal napisał(a):opcja szukaj...vwgolf.pl


nie ma mnie tam na forum, jest tylko nick zarejestrowany. Szukam porady tu, a nie tam.

Procent napisał(a):regeneruj jeżeli nie masz zamiaru podkręcać silnika


Plan na to jest, ale sam program + wtryski.
Moje mk3
“go to work, send your kids to school
follow fashion, act normal
walk on the pavements, watch T.V.
save for your old age, obey the law
Repeat after me: I am free”
Avatar użytkownika
e2
Members
 
Posty: 1545
Dołączył(a): 18 lis 2008, o 12:04
Lokalizacja: Gotenhafen
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Pascal » 5 lis 2010, o 15:16

Regeneracja odpada...

Turbina BRD.Kolektor z afn, nie jestem pewien czy z 1Z podchodzi.Dolot z filtra powietrza,ori z 1Z\afn po małej przeróbce.IC mała rzeźba dałbyś radę.Zasilanie w oliwe wystarczy podgiąć.

Rzeźba...
Avatar użytkownika
Pascal
Members
 
Posty: 1054
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 00:31
Lokalizacja: TJE

Postprzez Procent » 12 lis 2010, o 22:34

Kolektor jak już coś to z AWX-a podchodzi pod 1z. Przejściówkę na flanszy trzeba tylko zrobić bo tam jest grubsza, ale to już błahostka. koszt takiego kolektora ssącego to 100-130 zł i NM napewno urosną
Weźmiesz mnie na prostej?? A ja Cię zniszczę na zakręcie!!

Mój Goferek
Avatar użytkownika
Procent
Members
 
Posty: 1771
Dołączył(a): 1 lut 2009, o 19:06
Lokalizacja: (TLW) Włoszczowa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez leopard » 12 lis 2010, o 22:57

Pascal, Procent, BRD AWX etc. - tylko jak (czym) wy to wysterujecie w 1Z :wstyd:
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez Procent » 13 lis 2010, o 00:44

No norma że trzeba będzie wszystko dostroić. Kolega pisał że program, więc nie ma problemu
Weźmiesz mnie na prostej?? A ja Cię zniszczę na zakręcie!!

Mój Goferek
Avatar użytkownika
Procent
Members
 
Posty: 1771
Dołączył(a): 1 lut 2009, o 19:06
Lokalizacja: (TLW) Włoszczowa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez leopard » 13 lis 2010, o 02:20

Procent napisał(a):dostroić

masz na mysli wymiane N75 dolozenie wezy podcisnieniowych i AQ podcisnienia do tego nowe ECU (jesli obecne to 8bit) lub program w starym (kompletnie nowy od 110KM) no i na koniec wtryskiwacze i pompa wtryskowa - od 90KM raczej psu na bude przy turbo z AWX/BRD :hyhy:

moim skromnym zdaniem - przerost formy nad trescia - regenerowac turbine - moda zapodac i golf bedzie latal z programem (na ulice) bardzo fajnie - wymiana turbiny na vnt pociagnie za soba lawine kosztow - a co najwazniesze bez ogarniecie podstaw (ECU/N75/podcisnienbia/AQ/ECU) auto nie bedzie jezdzic
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez e2 » 13 lis 2010, o 10:30

leopard, takiej odpowiedzi oczekiwałem :). Dzięki bardzo. ktoś w końcu wytłumaczył mi jak to by wyglądało ze zmianą, a jest to w pełni nieopłacalne ;d
Moje mk3
“go to work, send your kids to school
follow fashion, act normal
walk on the pavements, watch T.V.
save for your old age, obey the law
Repeat after me: I am free”
Avatar użytkownika
e2
Members
 
Posty: 1545
Dołączył(a): 18 lis 2008, o 12:04
Lokalizacja: Gotenhafen
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Procent » 13 lis 2010, o 17:24

Ja nie pisałem o turbinie z AWX-a tylko o kolektorze ssącym... Czytać ze zrozumieniem
Weźmiesz mnie na prostej?? A ja Cię zniszczę na zakręcie!!

Mój Goferek
Avatar użytkownika
Procent
Members
 
Posty: 1771
Dołączył(a): 1 lut 2009, o 19:06
Lokalizacja: (TLW) Włoszczowa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Następna strona

- - -



Powrót do Turbo i chiptuning

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 21 gości