turbo

Wszystkie informacje o turbosprężarkach, chiptuningu i podnoszeniu mocy.

Moderator: Moderator

turbo

Postprzez ARTURO » 7 sty 2008, o 19:15

czy komus z klubowiczow przytrafilo sie ze na zimnym silniku nie dzialala turbina mam 1.9 TDI a po 5 minutach wszystko jest ok nigdy nie krece zimnego TDI
ARTURO
ARTURO
Berbeć
 
Posty: 6
Dołączył(a): 4 lis 2007, o 11:05
Lokalizacja: GLIWICE

turbo

 

Postprzez chemp15 » 2 mar 2008, o 22:30

NA zimnym zilniku moze dawać gas do dechy ale on i tak bedzie mułowaty.. olej jest zimny i gęsty więc troche cięzej pracuje a turbina nie pracuje prawidłowo poniewaz spaliną ją jeszcze dosyć zimne.. więc to ze jak jest zimny to nie oznacza ze turbina nie pracuje . ona pracuje tylko owiele mniej wydajnie niz gdzy silnik jest zimny ..
chemp15
Berbeć
 
Posty: 10
Dołączył(a): 2 mar 2008, o 22:14
Lokalizacja: opole

Postprzez baans » 13 wrz 2008, o 23:10

witam, jestem posiadaczem golfika od parynastu dni i zauwazylem ze wlasnie mam problem z turbem, nie zalacza mi sie jak zapale swiezo auto i jak rusze delikatnie, jezeli rusze ostrzej powyzej 2000 obrotow z pierwszego biegu to juz mi pozniej turbo smiga, czy to jest szkodliwe dla silnika czy musze juz czyscic turbine?
Avatar użytkownika
baans
Berbeć
 
Posty: 7
Dołączył(a): 13 wrz 2008, o 22:27
Lokalizacja: Krosno

Postprzez SotoM » 14 wrz 2008, o 01:50

baans napisał(a):witam, jestem posiadaczem golfika od parynastu dni i zauwazylem ze wlasnie mam problem z turbem, nie zalacza mi sie jak zapale swiezo auto i jak rusze delikatnie, jezeli rusze ostrzej powyzej 2000 obrotow z pierwszego biegu to juz mi pozniej turbo smiga, czy to jest szkodliwe dla silnika czy musze juz czyscic turbine?

a jeszcze jak byś powiedział ilu konny motor masz to by było łatwiej... jak jest mół z rana to co nie fafa. ja kilka razy miałem coś takiego ze nie chciał jechać. zatrzymałem sie zgasiłem go.odpaliłem ponownie i juz auto jechało. koleś podłączył mi wieczorkiem VAG'a i był błąd przepływomierza.wykasował błedy i jak narazie problem nie wraca.
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez baans » 18 wrz 2008, o 22:01

mam 90 konną wersje 94 rok, jak zgasze i odpale od nowa to czasem problem znika, od razu turbinka śmiga,
Avatar użytkownika
baans
Berbeć
 
Posty: 7
Dołączył(a): 13 wrz 2008, o 22:27
Lokalizacja: Krosno

Postprzez Mayk » 24 wrz 2008, o 20:49

Avatar użytkownika
Mayk
Badacz tematu
 
Posty: 166
Dołączył(a): 8 lis 2007, o 10:05
Lokalizacja: 64-100 Leszno

Postprzez SotoM » 24 wrz 2008, o 23:35

baans napisał(a):mam 90 konną wersje 94 rok, jak zgasze i odpale od nowa to czasem problem znika, od razu turbinka śmiga,

miałem podobny problem u siebie jakiś czas temu. koleś podpioł mi vaga i okazało sie ze był błąd przepływomierza. wykasował błąd i jak narazie problem nie wraca... trzeba by było podpiać sie pod VAG'a i pod obciazeniem zbadać prace przepływki...
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez baans » 25 wrz 2008, o 09:54

dzięki, muszę to sprwadzić bo mnie to denerwuje, pozdro
Avatar użytkownika
baans
Berbeć
 
Posty: 7
Dołączył(a): 13 wrz 2008, o 22:27
Lokalizacja: Krosno


- - -



Powrót do Turbo i chiptuning

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

cron