Turbo w GTi 16v

Wszystkie informacje o turbosprężarkach, chiptuningu i podnoszeniu mocy.

Moderator: Moderator

Turbo w GTi 16v

Postprzez Baster » 20 kwi 2008, o 13:02

Witam a ja mam takie pytanko choc widze, ze kolega wczesniej mial podobne ale nie chce sie podlaczac pod czyjs temat ;) Wiec interesuje mnie wstawienie turbo w 2.0 GTi 16... Czy jest to mozliwe i jakie sa koszty mniej wiecej bo srednio sie na tym znam :P W kazdym razie nie interesuja mnie zadne Swapy bo jestem zadowolony z mojego silniczka ale nakrecilem sie ostatnio na turbo jak uslyszalem jak chodzi turbinka w benzynie :)) Pozdrawiam i czekam na pomoc
Avatar użytkownika
Baster
Badacz tematu
 
Posty: 162
Dołączył(a): 17 gru 2007, o 01:11
Lokalizacja: Stargard Szczeciński

Turbo w GTi 16v

 

Postprzez Maciek_1 » 20 kwi 2008, o 14:00

wszystko jest możliwe.myśle że trzeba miec około 7-10 tysi
Avatar użytkownika
Maciek_1
Czytacz
 
Posty: 94
Dołączył(a): 10 kwi 2008, o 14:42
Lokalizacja: Siedlce

Re: Turbo w GTi 16v

Postprzez Nyan » 21 kwi 2008, o 10:44

Baster napisał(a):Witam a ja mam takie pytanko choc widze, ze kolega wczesniej mial podobne ale nie chce sie podlaczac pod czyjs temat ;) Wiec interesuje mnie wstawienie turbo w 2.0 GTi 16... Czy jest to mozliwe i jakie sa koszty mniej wiecej bo srednio sie na tym znam :P W kazdym razie nie interesuja mnie zadne Swapy bo jestem zadowolony z mojego silniczka ale nakrecilem sie ostatnio na turbo jak uslyszalem jak chodzi turbinka w benzynie :)) Pozdrawiam i czekam na pomoc



KOszta:
- turbo okolo 1500 zl
- kolektor tylko na zamowienie ,, wydechowy 1500-2000 zl
- ssacy,, nie wiem, bo sie nie interesowalem,,
- komputer 500 zl
-zestrojenie komputera pod turbo 400 zl
-wskazniki doladowania turbo ????
- bloww off okolo 300 zl
- chlodnica -- okolo 400 zl
- orurowanie ?????
- praca mechanika????


JAk juz zalozysz turbo,, to pomysl od razu o sportowym sprzegle, zebys sie nie zdziwil , ze po 10 wystrzalach,, obrotu beda isc a auto bedzie stac,, cena okolo 400 zl


Hamulce ,, wieksze tarcze przede wszystkim

zawieszenie tez nalzezaloby zmienic




Szkoda , ze nie masz silniczka vr6,, bo mam na sprzedaz zestaw turbo;]



pozdrawiam
Nyan
Czytacz
 
Posty: 59
Dołączył(a): 22 sty 2008, o 20:05
Lokalizacja: Łódź

Postprzez Baster » 21 kwi 2008, o 11:56

HeHe no wlasnie tez zaluje, ze nie kupilem Vr6 choc tu mocy tez od biedy wystarczy ale nigdy za wiele tym bardziej, ze jak ma mi troszke wiecej palic a miec o wiele wiecej mocy to nad czym sie tu zastanawiac :P:P chyba, ze kupie juz 4ke golfa z turbo
Avatar użytkownika
Baster
Badacz tematu
 
Posty: 162
Dołączył(a): 17 gru 2007, o 01:11
Lokalizacja: Stargard Szczeciński

Postprzez Imper » 21 kwi 2008, o 13:40

zapytaj sie uzytkownika Kenaj on wlasnie ma 16v z turbina :)
Avatar użytkownika
Imper
Members
 
Posty: 1601
Dołączył(a): 4 gru 2007, o 02:30
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez Nyan » 21 kwi 2008, o 20:38

ImperfectCell napisał(a):zapytaj sie uzytkownika Kenaj on wlasnie ma 16v z turbina :)


Ile konikow na niej wyciagnal??;]

pozdro

[ Dodano: 2008-04-21, 20:42 ]
Baster napisał(a):HeHe no wlasnie tez zaluje, ze nie kupilem Vr6 choc tu mocy tez od biedy wystarczy ale nigdy za wiele tym bardziej, ze jak ma mi troszke wiecej palic a miec o wiele wiecej mocy to nad czym sie tu zastanawiac :P:P chyba, ze kupie juz 4ke golfa z turbo

2,9 VR6 ma 191 konikow,, koles u ktorego chcialem zakladac turbo,, powiedzail mi, zebym zrobil swapa wlasnie na ten silnik,, a wyciagnie mi z niego po zalozeniu turbo(3 cale ;]) okolo 500 koni

zaraz mnie zjada pewnie,, bo juz byla dyskusia na ten temat co do 500 koni,, wiec napisze jeszcze raz,, , ze ta osoba z ktora prowadzilem goraca dyskusje;](pozdrawiam Cie) przeslala mi filmik,, gdzie koles mial 1,8 silnik i wyciagnal 300 koni,, wiec nadal sie upieram,, ze przy vr6 bez problemu wyciagnie sie 500 kni

pozdrawiam
Nyan
Czytacz
 
Posty: 59
Dołączył(a): 22 sty 2008, o 20:05
Lokalizacja: Łódź

Postprzez Maciek_1 » 21 kwi 2008, o 20:59

Nyan napisał(a):koles mial 1,8 silnik i wyciagnal 300 koni,, wiec nadal sie upieram,, ze przy vr6 bez problemu wyciagnie sie 500 kni
pewnie maił 1.8T ten silnik bez problemu moża podkręcic do 400km tylko trzeba miec worek pieniędzy.żeby z vr6 zrobić 500km raczej też trzeba mieć duuuuży kapitał
Avatar użytkownika
Maciek_1
Czytacz
 
Posty: 94
Dołączył(a): 10 kwi 2008, o 14:42
Lokalizacja: Siedlce

Postprzez Imper » 21 kwi 2008, o 22:48

no oczywiscei ze mozna wyciagnac 500 koni z vr6 i wcale to nie bajka normlanie z seatow leonow 1.8T wyciagaja po 350 koni i wcale to nie jest szczyt... wysztko da sie zrobic tylko potrzeba kasy:) Nyan, Ten gosciu co mka 16v w trurbo to ma cos pod 300 koni ;-) tyle taki samochod ktory ma 400 prae koni to juz sie staje samochodem pokazowym ewentulanie weekendowym bo spalanie Cie zrujnuje smialo 25 litrow wezmie
Avatar użytkownika
Imper
Members
 
Posty: 1601
Dołączył(a): 4 gru 2007, o 02:30
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez Nyan » 22 kwi 2008, o 00:03

Maciek_1 napisał(a):
Nyan napisał(a):koles mial 1,8 silnik i wyciagnal 300 koni,, wiec nadal sie upieram,, ze przy vr6 bez problemu wyciagnie sie 500 kni
pewnie maił 1.8T ten silnik bez problemu moża podkręcic do 400km tylko trzeba miec worek pieniędzy.żeby z vr6 zrobić 500km raczej też trzeba mieć duuuuży kapitał


zestaw juz mam,, gdybym mial taki silnik,, to okolo 4000 zl jeszcze;]
jak to koles nazwal o tuningu silnikow, hmmmmm maly potworek;]


a tu jest ta wymiana zdan;]
http://www.golf3.pl/topics23/turbo-kit-vt5375.htm

[ Dodano: 2008-04-22, 00:04 ]
ImperfectCell napisał(a):no oczywiscei ze mozna wyciagnac 500 koni z vr6 i wcale to nie bajka normlanie z seatow leonow 1.8T wyciagaja po 350 koni i wcale to nie jest szczyt... wysztko da sie zrobic tylko potrzeba kasy:) Nyan, Ten gosciu co mka 16v w trurbo to ma cos pod 300 koni ;-) tyle taki samochod ktory ma 400 prae koni to juz sie staje samochodem pokazowym ewentulanie weekendowym bo spalanie Cie zrujnuje smialo 25 litrow wezmie


jak sie zalozy turbo,, to silnik mniej pali;] ale,, przy spokojnej jezdzie,, bo gdy sie wciska,, to mysle,, ze grubo ponad 25 litrow zje;],, sam silnik vr6,, po miescie pali okolo 18 litrow;]
Nyan
Czytacz
 
Posty: 59
Dołączył(a): 22 sty 2008, o 20:05
Lokalizacja: Łódź

Postprzez Imper » 22 kwi 2008, o 00:52

nie wierze w to ze majac 400 koni bedziesz jezdzil 50 po miescie a zmienial biegi przy 2.5 tysiaca obrotow :-P takze nie licz na ta dolna granice spalania od razu policz sobie to gorna i przekalkuluj hehe
Avatar użytkownika
Imper
Members
 
Posty: 1601
Dołączył(a): 4 gru 2007, o 02:30
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez Nyan » 22 kwi 2008, o 10:09

ImperfectCell napisał(a):nie wierze w to ze majac 400 koni bedziesz jezdzil 50 po miescie a zmienial biegi przy 2.5 tysiaca obrotow :-P takze nie licz na ta dolna granice spalania od razu policz sobie to gorna i przekalkuluj hehe


no co s ty,, 40 jest to jade 40,, zadne tam gwaltowne zmiany pasow,, a nie daj boze wciskanie sie z pasa dla prawoskretnych na sam przod pasa jadacych prosto,, nie, ja tak nie jezdze :lol: :mrgreen:
Nyan
Czytacz
 
Posty: 59
Dołączył(a): 22 sty 2008, o 20:05
Lokalizacja: Łódź

Postprzez SotoM » 20 maja 2008, o 22:43

kolesia znajomek tez chciał zakładac turbo do 2.0 16V i zamiast tego załozył ostre wałki i chipsa. pany - ponoc tak zlał dupe VR6 ze mała bania....
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Następna strona

- - - golebie.org.pl/archives/37/garlacz-angielski-i-karlowaty-garlacz-angielski.html



Powrót do Turbo i chiptuning

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości