Turbo wyrzuca olej. Proszę o pomoc i kilka pytań.

Wszystkie informacje o turbosprężarkach, chiptuningu i podnoszeniu mocy.

Moderator: Moderator

Postprzez karol93ts » 15 gru 2013, o 11:48

Tylko że jak go zgasiłem na biegu. I póxniej autko wszystko ładnie odpaliło. Silnik równo chodzi. Czyli turbina czy szukać coś iinego??? Chodzi co o turbo??? Nie wiem jakie mam nie mogłem odczytać . Mam tylko jeden numer co znalazłem na turbo : 0281457010 Golf 3 TDI 90km
karol93ts
Czytacz
 
Posty: 23
Dołączył(a): 12 gru 2013, o 11:56
Lokalizacja: Bieszczady

 

Postprzez muchomorek165 » 15 gru 2013, o 11:52

Tylko że jak go zgasiłem na biegu. I póxniej autko wszystko ładnie odpaliło. Silnik równo chodzi. Czyli turbina czy szukać coś iinego???


Tylko jak już raz coś takiego zrobiła to i zrobi kolejny. Teraz miałeś szczęście bo widocznie wolno jechałeś ale jak np. zaczniesz wyprzedzać złapie olej rozsypie się wirnik wpadnie do komory spalania co wtedy?
Myślisz że zaduszenie silnika biegiem gdy kręci się do końca to dobre? A jak korby nie wytrzymają lub sprzęgło to jak go zadusisz? (podnieść maskę odkręcić filtr powietrza i zatkać jak zdążysz). Nie straszę tylko mówię o realiach ;-)

Szukaj innego Turbo tylko jakie miałeś ?

Tak to coś wygląda ?


Jak byś chciał zmienić na Garrett T2 lub T3 lub nawet na K14 (maleństwo) to zmieniasz kolektor wydechowy (tu masz trójkąt(3śróby) a w tych co napisałem trapez(4śróby) około 40zł i downpipe 50zł i masz lepsze Turbo.
Ostatnio edytowano 15 gru 2013, o 11:58 przez muchomorek165, łącznie edytowano 1 raz
muchomorek165
Czytacz
 
Posty: 71
Dołączył(a): 19 lis 2013, o 17:04
Lokalizacja: Kalisz

Postprzez karol93ts » 15 gru 2013, o 11:57

Ale to co trzeba było wymienić żeby temu zapobiec??? Takie samo mam w golfie takiego właśnie szukam. Kolego a możesz dokładniej mi powiedzieć co bym musiał kupić żeby turbo od Ciebie założyć???
karol93ts
Czytacz
 
Posty: 23
Dołączył(a): 12 gru 2013, o 11:56
Lokalizacja: Bieszczady

Postprzez muchomorek165 » 15 gru 2013, o 12:05

Ale to co trzeba było wymienić żeby temu zapobiec???


Całą turbinę.

Takie samo mam w golfie takiego właśnie szukam.


Wystarczy trochę poszukać

Jak kupujesz to chociaż z gwarancją na 7dni wystarczy by sprawdzić czy sprawna.

A jak byś szukał coś większego

T3 coś takiego u mnie siedzi
muchomorek165
Czytacz
 
Posty: 71
Dołączył(a): 19 lis 2013, o 17:04
Lokalizacja: Kalisz

Postprzez karol93ts » 15 gru 2013, o 12:08

Ale te wszystkie są TD? A ja mam TDI. A żeby większe założyć to co trzeba ?
karol93ts
Czytacz
 
Posty: 23
Dołączył(a): 12 gru 2013, o 11:56
Lokalizacja: Bieszczady

Postprzez muchomorek165 » 15 gru 2013, o 12:12

Ale te wszystkie są TD?


Możesz nawet od Seata założyć, żeby było ciekawiej przy Jetta III 1.6TD miałą Turbo Garrett T3 duże a golf i vento 1.9TD małe K14 lub T2.

Jak masz odpowiedni kolektor wydechowy to możesz założyć prawie wszystko. Z T3 trochę ciężko upchnąć.

U Ciebie bez przeróbek pasuje Garrett k15 bo taki masz lub k03 ale to dziadostwo. I nie ma znaczenie czy od D, TD czy TDI.

Tu masz T2 z całym kolektorem tylko ktoś miał MBC (master boost control) Do podkrecania Turbo i założył za długi wąż. Ciekawe jak bardzo ją żyłował :D
Ostatnio edytowano 15 gru 2013, o 12:15 przez muchomorek165, łącznie edytowano 1 raz
muchomorek165
Czytacz
 
Posty: 71
Dołączył(a): 19 lis 2013, o 17:04
Lokalizacja: Kalisz

Postprzez karol93ts » 15 gru 2013, o 12:14

To powiedz mi która z tych co podałeś będzie Najlepsza? Bez przeróbek ? JA tam nie chce kombinować. Potrzebuję kupić turbine zawieść do mechanika i żeby ją założył i żeby auto chodziło
Ostatnio edytowano 15 gru 2013, o 12:18 przez karol93ts, łącznie edytowano 1 raz
karol93ts
Czytacz
 
Posty: 23
Dołączył(a): 12 gru 2013, o 11:56
Lokalizacja: Bieszczady

Postprzez muchomorek165 » 15 gru 2013, o 12:18

To powiedz mi która z tych co podałeś będzie Najlepsza? Bez przeróbek ?


Bez przeróbek tylko taka jaką miałeś czyli K15. Kup z gwarancją chociaż kilka dni i zalej Turbo olejem przed odpaleniem bo wielu już takich było co zapomniało ( tylko tam gdzie się smaruje) Może przesadzam ale ja zalewam olejem i ręką kilka sekund kręce wirnikiem by olej się rozszedł. Wiem jak się odpali to smaruje ale tak an wszelki wypadek. I jak dotąd nic się nie stało :hyhy:
muchomorek165
Czytacz
 
Posty: 71
Dołączył(a): 19 lis 2013, o 17:04
Lokalizacja: Kalisz

Postprzez karol93ts » 15 gru 2013, o 12:19

Czyli ta co do mnie pasuje to jest ta ????
karol93ts
Czytacz
 
Posty: 23
Dołączył(a): 12 gru 2013, o 11:56
Lokalizacja: Bieszczady

Postprzez muchomorek165 » 15 gru 2013, o 12:24

Czyli ta co do mnie pasuje to jest ta


Ta też i tańsza, poszukaj jeszcze bo tak na szybkiego szukałem.
muchomorek165
Czytacz
 
Posty: 71
Dołączył(a): 19 lis 2013, o 17:04
Lokalizacja: Kalisz

Postprzez karol93ts » 15 gru 2013, o 12:33

Ok będę szukał. Czyli to na pewno padła turbina??? Bo widzę że była mowa o uszczelniaczach i pierścieniach ?
karol93ts
Czytacz
 
Posty: 23
Dołączył(a): 12 gru 2013, o 11:56
Lokalizacja: Bieszczady

Postprzez muchomorek165 » 15 gru 2013, o 12:40

Ok będę szukał. Czyli to na pewno padła turbina??? Bo widzę że była mowa o uszczelniaczach i pierścieniach ?


Regeneracja kosztuje od 600zł do 1500zł, taniej jest kupić sprawną. A nie zawsze wyważa odpowiednio i cuda się póżniej dzieją.
muchomorek165
Czytacz
 
Posty: 71
Dołączył(a): 19 lis 2013, o 17:04
Lokalizacja: Kalisz

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Turbo i chiptuning

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości

cron