turbo wolno wstaje potem masz przeładowanie później natomiast zaczyna jechac po mapie. do sprawdzenia szczelność wężyków podciśnieniowych grucha przy turbo i kiery. zrób komplet logów daj również 000bs
Vag diagnostyka,czyszczenie nastawników, uszczelnianie pomp wtryskowych Vp37, naprawa skrzyń biegów. Wszelkie info PW..
Geometria chodzi plynnie. Na BS11 slychac ze silnik cyklicznie zmienia dziwiek . Jesli mam np 2500 obrotow i wcisne gaz do konca to mam overbosta do 1,1 i momentalne zbicie na 0,9. Jesli jednak startuje z niskich obrotow to jest tak jak na logu za kazdym razem. Wszystko jest szczelne i sprawdzane wiele razy.
[ Dodano: 2013-09-11, 14:43 ] Albo jeszcze inaczej- Ecu wchodzi w tryb awaryjny? jeżeli nie, to nie ma co szukac dziury w całym! turbo wstaje co prawda dość późno- filtr powietrza dawno zmieniany?
Trybu awaryjnego nie ma. Filtr swierzy. Od czyszczenia tak jezdzilem bo zbytnio mi to nie przeszkadzalo jednak czlowiek ktory mial mi robic softa powiedzial ze musze ogarnac turbo zeby bylo tak jak trzeba. Dzisiaj skrocilem sztange o 2 obroty i wstawalo troche wczesniej jednak mocniej przeladowywalo. Geometria chodzi plynnie.
[ Dodano: 2013-09-11, 22:11 ] Wtryski nie leja. wydech przelot
widzisz pzrelot masz czysty więc turbo ma lżej! geometria "na sucho" może chodzić płynnie, a pod obciążeniem może nie ogarniać tak szybko, U mnie sytuacja była podobna po zrobieniu przelotu Boost wskakiwał na 1.1 z tym że turbo wstawalo jak szalone.
Ja powiem tak: turbo było czyszczone, ale może nie dokładnie. Na bieżni mogły zostać niewielkie wżery (rysy - źle wyczyszczone), które zarosły teraz nagarem. I pojawia się problem przeładowania.
Należałoby teraz ponownie rozebrać turbo i dokładnie wszystko posprawdzać. I ewentualnie przepolerować bieżnię na lustro.
Chyba, ze n75 nie nadąża ze zbijaniem ciśnienia, ale tego po logach nie widać.
Wrzuć 011 BS będzie wtedy widać czy zmienna geo się przycina.
[ Dodano: 2013-09-17, 21:27 ] wszystko juz sprawdzone. nawet na wykreconym ograniczniku i podciagnieta sztanga na max doladowanie dopiero przy 2k obr osiaga zadane cisnienie. Najprawdopodobniej osoba ktora czyscila turbo za mocno zeszlifowala lopatki zmiennej geometri przez co nie wszyskie spaliny sa nakierowywane na wirnik pod odpowiednim katem i ne moga go wystarczajaco rozpedzic . Innego wytlumacznia tego problemu nie widze