vnt 15 analiza logow

Wszystkie informacje o turbosprężarkach, chiptuningu i podnoszeniu mocy.

Moderator: Moderator

vnt 15 analiza logow

Postprzez toomek89_89 » 10 wrz 2013, o 19:32

http://vaglog.rtnet.pl/tooomek89_141485.html
Prosze o analize logow i nakierowanie na przyczyne : golf iii afn log zrobiony na 3 biegu
toomek89_89
Berbeć
 
Posty: 10
Dołączył(a): 7 lip 2009, o 18:57
Lokalizacja: bIAŁYSTOK

vnt 15 analiza logow

 

Postprzez krzyś » 10 wrz 2013, o 19:47

turbo wolno wstaje potem masz przeładowanie później natomiast zaczyna jechac po mapie. do sprawdzenia szczelność wężyków podciśnieniowych grucha przy turbo i kiery. zrób komplet logów daj również 000bs
Vag diagnostyka,czyszczenie nastawników, uszczelnianie pomp wtryskowych Vp37, naprawa skrzyń biegów. Wszelkie info PW..
Avatar użytkownika
krzyś
Members
 
Posty: 888
Dołączył(a): 13 mar 2013, o 18:58
Lokalizacja: Krosino
Rocznik: 1996
Silnik: 1.9 TDI 1Z
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez palio » 10 wrz 2013, o 19:53

Przycina się zmienna geometria. Czy na zgaszonym silniku możesz poruszać sztangą? Będzie chodzić z oporem w zakresie 15-20 mm.

Wrzuć jeszcze jak możesz BS 011.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez toomek89_89 » 10 wrz 2013, o 20:57

Geometria chodzi plynnie. Na BS11 slychac ze silnik cyklicznie zmienia dziwiek . Jesli mam np 2500 obrotow i wcisne gaz do konca to mam overbosta do 1,1 i momentalne zbicie na 0,9. Jesli jednak startuje z niskich obrotow to jest tak jak na logu za kazdym razem. Wszystko jest szczelne i sprawdzane wiele razy.
toomek89_89
Berbeć
 
Posty: 10
Dołączył(a): 7 lip 2009, o 18:57
Lokalizacja: bIAŁYSTOK

Postprzez palio » 10 wrz 2013, o 21:05

Coś musi być na rzeczy. Coś późno turbo budzi się do życia. A grucha w jakim jest stanie?
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez toomek89_89 » 10 wrz 2013, o 21:27

szczelna na 100%. moze to sztanga jest do regulacji?
toomek89_89
Berbeć
 
Posty: 10
Dołączył(a): 7 lip 2009, o 18:57
Lokalizacja: bIAŁYSTOK

Postprzez Piaggio » 10 wrz 2013, o 22:25

Zmienna geometra do czyszczenia na 99%

[ Dodano: 2013-09-11, 14:43 ]
Albo jeszcze inaczej- Ecu wchodzi w tryb awaryjny? jeżeli nie, to nie ma co szukac dziury w całym! turbo wstaje co prawda dość późno- filtr powietrza dawno zmieniany?
oporniczek myk myk myk
WETO- skuterkowcom!!!!
Avatar użytkownika
Piaggio
Members
 
Posty: 1893
Dołączył(a): 15 mar 2008, o 21:41
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński

Postprzez toomek89_89 » 11 wrz 2013, o 22:21

Trybu awaryjnego nie ma. Filtr swierzy. Od czyszczenia tak jezdzilem bo zbytnio mi to nie przeszkadzalo jednak czlowiek ktory mial mi robic softa powiedzial ze musze ogarnac turbo zeby bylo tak jak trzeba. Dzisiaj skrocilem sztange o 2 obroty i wstawalo troche wczesniej jednak mocniej przeladowywalo. Geometria chodzi plynnie.

[ Dodano: 2013-09-11, 22:11 ]
Wtryski nie leja. wydech przelot
toomek89_89
Berbeć
 
Posty: 10
Dołączył(a): 7 lip 2009, o 18:57
Lokalizacja: bIAŁYSTOK

Postprzez Piaggio » 12 wrz 2013, o 20:23

widzisz pzrelot masz czysty więc turbo ma lżej! geometria "na sucho" może chodzić płynnie, a pod obciążeniem może nie ogarniać tak szybko, U mnie sytuacja była podobna po zrobieniu przelotu Boost wskakiwał na 1.1 z tym że turbo wstawalo jak szalone.
oporniczek myk myk myk
WETO- skuterkowcom!!!!
Avatar użytkownika
Piaggio
Members
 
Posty: 1893
Dołączył(a): 15 mar 2008, o 21:41
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński

Postprzez palio » 13 wrz 2013, o 19:48

Ja powiem tak: turbo było czyszczone, ale może nie dokładnie. Na bieżni mogły zostać niewielkie wżery (rysy - źle wyczyszczone), które zarosły teraz nagarem. I pojawia się problem przeładowania.

Należałoby teraz ponownie rozebrać turbo i dokładnie wszystko posprawdzać. I ewentualnie przepolerować bieżnię na lustro.

Chyba, ze n75 nie nadąża ze zbijaniem ciśnienia, ale tego po logach nie widać.

Wrzuć 011 BS będzie wtedy widać czy zmienna geo się przycina.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez toomek89_89 » 14 wrz 2013, o 03:57

geometria chodzi plynnie

[ Dodano: 2013-09-17, 21:27 ]
wszystko juz sprawdzone. nawet na wykreconym ograniczniku i podciagnieta sztanga na max doladowanie dopiero przy 2k obr osiaga zadane cisnienie. Najprawdopodobniej osoba ktora czyscila turbo za mocno zeszlifowala lopatki zmiennej geometri przez co nie wszyskie spaliny sa nakierowywane na wirnik pod odpowiednim katem i ne moga go wystarczajaco rozpedzic . Innego wytlumacznia tego problemu nie widze
toomek89_89
Berbeć
 
Posty: 10
Dołączył(a): 7 lip 2009, o 18:57
Lokalizacja: bIAŁYSTOK


- - -



Powrót do Turbo i chiptuning

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości