Wiecej Mocy...

Wszystkie informacje o turbosprężarkach, chiptuningu i podnoszeniu mocy.

Moderator: Moderator

Postprzez TOmeck » 7 mar 2008, o 00:49

właśnie też tak myślałem że 15 koni więcej dużo nie da.. tylko że czy podejdzie taki silniczek 2.0?? pewnie dużo przeróbek
Avatar użytkownika
TOmeck
Badacz tematu
 
Posty: 173
Dołączył(a): 1 mar 2008, o 18:48
Lokalizacja: WiElIcZkA

 

Postprzez Imper » 7 mar 2008, o 01:57

tylko wiesz jesli Ci sie uda to szukaj 2.0 16v a co do swapa samego to napewno komp i skrzynia biegow co do zawieszenia to nie wiem bo to zalezy o ile jest ciezszy ten silnik
Avatar użytkownika
Imper
Members
 
Posty: 1601
Dołączył(a): 4 gru 2007, o 02:30
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez cyngiel » 7 mar 2008, o 12:02

Podstawą tuningu silnika jest doprowadzenie go do idealnego stanu, jak z fabryki, czyli kapitalka się kłania. Na pewno da to lepsze efekty niż do silnika po 100 lub więcej tys. km zakładać filtr sportowy czy jakiś tam pseudo wydech. Uważam, że dopiero po kompletnym remoncie można się brać za porting głowicy, wałki, kolektory itd. :-)
cyngiel
Czytacz
 
Posty: 85
Dołączył(a): 1 paź 2007, o 17:30
Lokalizacja: Gostyń/Poznań

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Turbo i chiptuning

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości