Więcej mocy w 1.6 AEA (75KM)

Wszystkie informacje o turbosprężarkach, chiptuningu i podnoszeniu mocy.

Moderator: Moderator

Postprzez SotoM » 21 sie 2008, o 23:48

no chyba ze tak. jak wizja jest no to faktycznie...lepiej swap.ale jak zwykły kibelek no to jak napisałem sprzedać i kupic z mocniejszym zaganiaczem
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

 

Postprzez icam87 » 1 wrz 2008, o 18:03

jaki wir w baku??? ja mam 2.8 vr6 i to bez lpg.... spali jakies 14 w cyklu mieszanym... a w trasie 9
icam87
Berbeć
 
Posty: 10
Dołączył(a): 31 sie 2008, o 16:47
Lokalizacja: Łęczyca

Postprzez Imper » 2 wrz 2008, o 16:07

icam87, az boje sie spytac ile wezmie w samym miescie :shock: hehe :-P
Avatar użytkownika
Imper
Members
 
Posty: 1601
Dołączył(a): 4 gru 2007, o 02:30
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez icam87 » 3 wrz 2008, o 21:04

ImperfectCell napisał(a):icam87, az boje sie spytac ile wezmie w samym miescie :shock: hehe :-P

nie jest zle .... jesli spokojnie sie jezdzi to w tych 14 sie miescisz

ale jesli 2.8 + moja noga = ok 21-24 l/100
icam87
Berbeć
 
Posty: 10
Dołączył(a): 31 sie 2008, o 16:47
Lokalizacja: Łęczyca

Postprzez marcinkoz2910 » 3 wrz 2008, o 21:10

icam87 napisał(a):. jesli spokojnie sie jezdzi to w tych 14 sie miescisz
to o połowe wiecej niż mój bo moj pali 7l / 100km ale za to masz fajniutki motorek w tej golfinie :arrow: strasznie się mi podobają takie szósteczki silniki.... pozdro
Avatar użytkownika
marcinkoz2910
Members
 
Posty: 4293
Dołączył(a): 20 lip 2008, o 15:16
Lokalizacja: Pogórze /k. Skoczowa

Postprzez icam87 » 3 wrz 2008, o 21:12

wiesz powiem ci ze moze nie tyle co wyglad tego motorku...... ale dzwiek jest sliczny.... pozdro
icam87
Berbeć
 
Posty: 10
Dołączył(a): 31 sie 2008, o 16:47
Lokalizacja: Łęczyca

Postprzez Mario618 » 12 wrz 2008, o 01:26

A nie było by problemu zrobić swap'a z 1.6 AEE na 2.0??
Jaki koszt mniej więcej wynosiłby dobrze utrzymany i z niedużym przebiegiem silnik 2.0??
Mario618
Berbeć
 
Posty: 19
Dołączył(a): 1 wrz 2008, o 05:13
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Postprzez happysc » 8 gru 2008, o 15:21

Mario618 napisał(a):A nie było by problemu zrobić swap'a z 1.6 AEE na 2.0??
Jaki koszt mniej więcej wynosiłby dobrze utrzymany i z niedużym przebiegiem silnik 2.0??
koszt to wymiana silnika z calym osprzetem czytaj skrzynia pólośki itd czyli jakies 3000zl wiec moim zdaniem nie oplaca sie. i tak nie ma gdzie w polsce szalec
Było: Fiat 126p(93r), Golf III 1.9 CL TD(94r), GOLF II 1.3 CL(88r), Golf III 1.6 GL(97r), Audi A3 1.9 TDi(98r), MK3 GTi 20 Jahre(96r), MK4 TDi 110PS(01r)
Jest: Polo 6n2 GTi 125ps
Avatar użytkownika
happysc
Gaduła
 
Posty: 549
Dołączył(a): 25 mar 2008, o 20:13
Lokalizacja: Sosnowiec

Postprzez Imper » 8 gru 2008, o 19:16

happysc, oj jest juz jest :-D
Avatar użytkownika
Imper
Members
 
Posty: 1601
Dołączył(a): 4 gru 2007, o 02:30
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez marcinkoz2910 » 8 gru 2008, o 21:54

pytałem czy do 1.6 AEA robią w krakowie chip ale koleś powiedział że moc minimalna a spalanie wyższe że jak co to do TDI się opłaca a bo takiego motorka nie :hyhy: heh
Avatar użytkownika
marcinkoz2910
Members
 
Posty: 4293
Dołączył(a): 20 lip 2008, o 15:16
Lokalizacja: Pogórze /k. Skoczowa

Postprzez DrSzpila » 9 gru 2008, o 14:27

Kup kopię programu z hamowni za 200 zł i masz jakies 85-90 koni :)
DrSzpila
Members
 
Posty: 593
Dołączył(a): 24 lut 2008, o 16:44
Lokalizacja: Katowice / Siedlce

Postprzez Imper » 9 gru 2008, o 14:49

Drpiorko, ile Ci wzroslo spalanie??
Avatar użytkownika
Imper
Members
 
Posty: 1601
Dołączył(a): 4 gru 2007, o 02:30
Lokalizacja: Bydgoszcz

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Turbo i chiptuning

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 19 gości