Więcej mocy w golfie 3 gti 2.0 8v. Jak i co trzeba zrobic

Wszystkie informacje o turbosprężarkach, chiptuningu i podnoszeniu mocy.

Moderator: Moderator

Więcej mocy w golfie 3 gti 2.0 8v. Jak i co trzeba zrobic

Postprzez technik » 7 lip 2008, o 16:27

Prosze o sprawdzone porady. Chce podniesc moc w swoim golfie. Myslałem nad wymiana filtru, wydechu i moze jakis chip. Co o tym sadzicie ?? Jestem nowy wiec jak temat sie powtarza to przepraszam :) i prosze o przekierowanie. Interesowałaby mnie zmiana do około 130 - 140 koni, czy jest to mozliwe??
technik
Berbeć
 
Posty: 7
Dołączył(a): 3 lip 2008, o 12:02
Lokalizacja: Kłodzko

Więcej mocy w golfie 3 gti 2.0 8v. Jak i co trzeba zrobic

 

Postprzez piotrus23 » 7 lip 2008, o 19:39

oooooooo 130-140 koni :-o a ile masz kasy na to
Avatar użytkownika
piotrus23
Members
 
Posty: 577
Dołączył(a): 15 paź 2007, o 20:45
Lokalizacja: malbork

Postprzez technik » 7 lip 2008, o 22:09

nie wiem na wszystko po troszku sie uzbiera :P
technik
Berbeć
 
Posty: 7
Dołączył(a): 3 lip 2008, o 12:02
Lokalizacja: Kłodzko

Postprzez rasend » 7 lip 2008, o 23:07

Zrób tak dolot z filtrem stożkowym,wytnij kata wstaw strumienice i na koniec jaki sportowy tłumik np.Remusa lub Ultera. napewno przybędzie troche dynamiki. :-D
rasend
Czytacz
 
Posty: 36
Dołączył(a): 4 lip 2008, o 18:55
Lokalizacja: Smogorzów

Postprzez SotoM » 7 lip 2008, o 23:38

ja miałem 3ke z tym motorem 2E.zrobiłem w nim ukł wydechowy i wrzucałem go na hamownie po każdym doświadczeniu zrobionym z układem wydechowym.i najleprze osiągniecie było jak wyciołem kata i wstawiłem rurę .za miast przed ostatniego tłumika wspawałem strumo i wydech sport wyszło 128km i 178Nm.a co do chipa to praktycznie mało odczujesz bo to bedzie przyrost tylko 10koni.chyba że zainwestował bys w ostry wałek,załozył go i wtedy chip do tego, to nawet dociągniesz go do 150km podejżewam no i ponad 200Niutków z haczykiem bedziesz też miał. gdzies tez czytałem czy słyszałem ze przy kostce od przepływomierza odcina sie jakiś kabelek i wtedy ponoc ten motor ma takie jebniećie ze :-o ale nie wiem który. poprostu dostaje duzą dawe wachy i mknie jak perszing. ale wiesz ze po tych przeróbach to ci bedzie zar 15L na 100....jak nie wiecej
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez technik » 31 lip 2008, o 15:44

dzieki wielkie za rady :D mysle ze zaczne od zmiany filtru i układu wydechowego :) a co do tego kabelka to wie ktoś cos wiecej na ten temat ?? czy po takim odcieciu paliwa bedzie palił tyle samo czy wiecej ...
technik
Berbeć
 
Posty: 7
Dołączył(a): 3 lip 2008, o 12:02
Lokalizacja: Kłodzko

Postprzez leopard » 31 lip 2008, o 21:33

technik napisał(a):Interesowałaby mnie zmiana do około 130 - 140 koni,

sprzedaj - qp TDI (110KM ) zaczipuj - będzie 140 loozno :-D
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez Nyan » 4 sie 2008, o 00:11

SotoM napisał(a):ja miałem 3ke z tym motorem 2E.zrobiłem w nim ukł wydechowy i wrzucałem go na hamownie po każdym doświadczeniu zrobionym z układem wydechowym.i najleprze osiągniecie było jak wyciołem kata i wstawiłem rurę .za miast przed ostatniego tłumika wspawałem strumo i wydech sport wyszło 128km i 178Nm.a co do chipa to praktycznie mało odczujesz bo to bedzie przyrost tylko 10koni.chyba że zainwestował bys w ostry wałek,załozył go i wtedy chip do tego, to nawet dociągniesz go do 150km podejżewam no i ponad 200Niutków z haczykiem bedziesz też miał. gdzies tez czytałem czy słyszałem ze przy kostce od przepływomierza odcina sie jakiś kabelek i wtedy ponoc ten motor ma takie jebniećie ze :-o ale nie wiem który. poprostu dostaje duzą dawe wachy i mknie jak perszing. ale wiesz ze po tych przeróbach to ci bedzie zar 15L na 100....jak nie wiecej

widze, ze kolejna osoba podchwycila moj pomysl z kabelkiem;]
tworzy sie legenda na forum o kabelku od przeplywomierza;p
Nyan
Czytacz
 
Posty: 59
Dołączył(a): 22 sty 2008, o 20:05
Lokalizacja: Łódź

Postprzez nielegalny23 » 23 sie 2008, o 21:50

[ gdzies tez czytałem czy słyszałem ze przy kostce od przepływomierza odcina sie jakiś kabelek i wtedy ponoc ten motor ma takie jebniećie ze :-o ale nie wiem który. poprostu dostaje duzą dawe wachy i mknie jak perszing. ale wiesz ze po tych przeróbach to ci bedzie zar 15L na 100....jak nie wiecej[/quote]




zgadza sie kolego... moj znajomy przypadkiem to odkryl bo jakos mu sie przetarl ten przewod .. to jest brazowy przewod od przeplywomietrza
nielegalny23
Czytacz
 
Posty: 74
Dołączył(a): 11 gru 2007, o 00:26
Lokalizacja: ?ódz

Postprzez Dziku » 1 paź 2008, o 21:25

i rzeczywiście jak się odłączy ten przewód to szybciej się zbiera autko ??
Na jakiej zasadzie działa ten patent magiczny ;-)
Avatar użytkownika
Dziku
Gaduła
 
Posty: 677
Dołączył(a): 23 wrz 2008, o 11:49
Lokalizacja: WPR

Postprzez piotrus23 » 2 paź 2008, o 07:48

a nie jet tak przypadkiem ze jak sie odłaczy ten przewd to komp podaje wieksza dawke paliwa taka jak naprzykład jak w zime tylko jestem ciekaw czy jak silnik chodzi na wolnych to go nie zalewa
Avatar użytkownika
piotrus23
Members
 
Posty: 577
Dołączył(a): 15 paź 2007, o 20:45
Lokalizacja: malbork

Postprzez simon220 » 5 lis 2008, o 22:33

podrzuci ktoś jak to dokładnie jest z tym kabelkiem? chętnie bym to przetestował :)
Avatar użytkownika
simon220
Czytacz
 
Posty: 49
Dołączył(a): 1 maja 2008, o 17:52
Lokalizacja: Lublin

Następna strona

- - -



Powrót do Turbo i chiptuning

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości