niestety ale pompa w ciągnigu jest rzędowa a w naszych golfach rotacujna tzn. w ciągniuku masz sekcje i każda ma osobną na każdy cylinder a w rotacyjnej masz tłokorozdzielacz który rozdziela paliwo na poszczególne wtryski . I tak dla przykładu to te pompy pasują tak samo do siebie jak siodło do świni
Co do seryjnego sprzęgła to niestety ale na tym setupe jaki wymieniłeś to nawet ori korby nie wytrzymają ten setup da ci ok 160-180 KM i więcej więc czeka cię wymiana skrzyni na tdi ze sprzęgłem tdi koszt 600 700 zł samo 130 KM uzyskasz na T3 0.8 bar mody pompy nawet tej 9 mm starczą ale przydałaby się 10 mm silnika bym nie dłubał oprócz skrzyni bo wytrzyma cały ten układ jeszcze ;D schody są przy 150 KM .A w TD na plus jest to że właśnie nie ma aż tak mocnego momentu obrotowego pod względem koni jest bardziej wyrównany a nieżeli tdi gdzie niutony wbijają w fotel przy mocach już od 170 KM co przekłada się na wytrzymałość części . Pompy radziłbym samemu nie zrobierac jeżeli nie wiesz o co biega bo jest to najbardziej skomplikowany mechanizm w tym samochodzie ;D
Lepiej od robienia składaka dać oryginaną bez przeróbek z ducato 2.8 masz już z LDA i 12 mm jak będziesz miał farta wymieniasz tylko kółko na te z tdi i wsio
turbo T3 jeżeli ci się ori znudzi ar/42 możesz dać do złożenia hybrydy dzie obudowy bedą ar/42 a wirniki ar/48 które są wydajniejsze
Ja aktualnie zbieram graty tdi i składam motor pod 200 KM jak Bóg da
Jak będziesz wymieniał skrzynię poszukaj GGU a nie pożałujesz