Większe turbo

Wszystkie informacje o turbosprężarkach, chiptuningu i podnoszeniu mocy.

Moderator: Moderator

Postprzez Pozor » 6 lip 2014, o 19:04

od arl też podejdzie tylko od awx jest lepszy, a turba to analogicznie napiszę od najlepszego i w dół :
1.ARL 2. 2.0 TDI (nie pamiętam oznaczenia). 3. AWX i w dalej w dół :-)
Avatar użytkownika
Pozor
Members
 
Posty: 1424
Dołączył(a): 27 paź 2012, o 17:24
Lokalizacja: GST (Kaliska)

 

Postprzez palio » 6 lip 2014, o 19:12

Kolektor z ARLa ma wlot skierowny w druga stronę - odwrotnie od AWX/AVF. Co do turbiny to zakładaj GTB 1756vk :mrgreen:
Tylko musisz pamiętać, że należy zmienić MapSensor na taki 3 barowy. Bo ten co masz to go szkoda i turbo będzie słabo pompować.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez brzesiu » 6 lip 2014, o 20:54

Z ta GTB 1756vk widze ze będzie droga zabawa znalazłem tylko jedną na allegro za 1400 i nie ukrywam ze z reszta gratów troche przekracza to moj budżet na mody.

Z jakiego auta to jest w ogule turbina bo nie moge tego wygoglowac ?
Zapraszam wszystkich do odwiedzenia mojego firmowego Bloga https://www.rabbittranspoland.com/pl/blog a gdyby ktoś potrzebował taksówki na lotnisko w Gdańsku zapraszam na stronę https://www.rabbittranspoland.com/pl
brzesiu
Badacz tematu
 
Posty: 298
Dołączył(a): 31 sty 2013, o 16:04
Lokalizacja: Gdańsk
Rocznik: 1993
Silnik: 1z
Paliwo: ON
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez palio » 6 lip 2014, o 21:02

O ile się nie mylę to w Audi 2,7 BiTurbo. No zabawa nie tania.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez brzesiu » 6 lip 2014, o 21:24

palio napisał(a):O ile się nie mylę to w Audi 2,7 BiTurbo. No zabawa nie tania.


I jak duża jest różnica w porównaniu do tych dmuchaw z AWX BRD.
Nie ukrywam ze cenowo najbardziej przemawia do mnie komplet AWX
brzesiu
Badacz tematu
 
Posty: 298
Dołączył(a): 31 sty 2013, o 16:04
Lokalizacja: Gdańsk
Rocznik: 1993
Silnik: 1z
Paliwo: ON
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez palio » 6 lip 2014, o 21:26

A koniecznie musi być turbo ze zmienną geometrią?

Ja ostatnio rozglądałem się za TD04 i jest na WG.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Pozor » 6 lip 2014, o 21:36

super turbawka do 150 KM nie ma lepszej , ale ma swoje wady bo montaż jej w golfie jest masakryczny, raz że flanszę trzeba zrobić pod kolektor, 2 że nowy downpipe zrobić, 3 nowy spływ oleju ,4 trzeba poobracać tak tą turbinę żeby pasowała do Golfa :-)
Avatar użytkownika
Pozor
Members
 
Posty: 1424
Dołączył(a): 27 paź 2012, o 17:24
Lokalizacja: GST (Kaliska)

Postprzez palio » 6 lip 2014, o 21:46

Zabawy trochę jest.

Oto co potrzeba:
-kolektor wydechowy 1.6TD
-turbina z 2.5 TD/TDS
-końcówki oczkowe bodajże 14mm i 12mm ale teraz pewny nie jestem
-wąż gumowy(olejoodporny ja mam paliwowy zbrojony) 1,5m
-spływ z passata b5/audi a4 90km (jeśli flansza nie będzie za gruba to podejdzie P&P)
-DP najepiej kupić z bmw obciąć potrzebną flansze i dospawać do ori albo zrobić na przykład z kolanek hamburskich
-0 flansze widziałeś u Marcina
przewody do ic to już w zależności od auta golf II/III po niewielkich przeróbkach podejdzie od TD



[b]TD04 będzie lepsza niż T2/T3. Ma też więcej zalet :[/b]

1. Można wymieniać sobie same środki turbin, kombinować z wirnikami i muszlami zimnym, bo całość idzie odpiąć od muszli gorącej. Zmiana turbiny zajmuje nawet 30 minut.
2. Duża dostępność na allegro.
3. Nie zapycha wydechu jak T2
4. Trzeba isć na kompromis, nie ma turbiny WG która będzie ładnie wdmuchać przy 2000 obr, ani takiej, która będzie się kręcić do 4500 obr, nie zapychając wydechu jednocześnie. Wiec albo k14 i boost z dołu, zapychanie powyżej 3000 obr, albo TD04, ciut muł z dołu i szaleńcza jazda do odcinki

Wszystko zaczerpnięte z sąsiedniego forum vwgolf.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez brzesiu » 6 lip 2014, o 21:47

palio napisał(a):A koniecznie musi być turbo ze zmienną geometrią?

Ja ostatnio rozglądałem się za TD04 i jest na WG.


Lubie jak auto z dołu ciągnie jak tirówka na CPNie dla tego nastawiam sie na zmienna geometrie.
Ale oczywiscie jak macie pomysły to zapodawać puki jestem na etapie planowania zakupu.
Szaleństwa nie będzie ale nie powiem jakby 160-170 wypluło to byłbym zadowolony.
brzesiu
Badacz tematu
 
Posty: 298
Dołączył(a): 31 sty 2013, o 16:04
Lokalizacja: Gdańsk
Rocznik: 1993
Silnik: 1z
Paliwo: ON
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez palio » 6 lip 2014, o 21:49

Jak chcesz mocy rzędu 170 Ps to pakuj BRD.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez brzesiu » 6 lip 2014, o 21:54

palio napisał(a):Jak chcesz mocy rzędu 170 Ps to pakuj BRD.

Wlasnei mocno sie nad tym zastanawiam tylko ze nie ma narazie nic w dobrej cenie.
Ale z tego co słyszałem na tej od AWX tez da rade cos kolo tego wydmuchać.
brzesiu
Badacz tematu
 
Posty: 298
Dołączył(a): 31 sty 2013, o 16:04
Lokalizacja: Gdańsk
Rocznik: 1993
Silnik: 1z
Paliwo: ON
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez palio » 6 lip 2014, o 21:58

Na AWXie powinno coś być koło 160 Ps.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Turbo i chiptuning

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości