Zabawy trochę jest.
Oto co potrzeba:
-kolektor wydechowy 1.6TD
-turbina z 2.5 TD/TDS
-końcówki oczkowe bodajże 14mm i 12mm ale teraz pewny nie jestem
-wąż gumowy(olejoodporny ja mam paliwowy zbrojony) 1,5m
-spływ z passata b5/audi
90km (jeśli flansza nie będzie za gruba to podejdzie P&P)
-DP najepiej kupić z bmw obciąć potrzebną flansze i dospawać do ori albo zrobić na przykład z kolanek hamburskich
-0 flansze widziałeś u Marcina
przewody do ic to już w zależności od auta golf II/III po niewielkich przeróbkach podejdzie od TD
[b]TD04 będzie lepsza niż T2/T3. Ma też więcej zalet
/b]
1. Można wymieniać sobie same środki turbin, kombinować z wirnikami i muszlami zimnym, bo całość idzie odpiąć od muszli gorącej. Zmiana turbiny zajmuje nawet 30 minut.
2. Duża dostępność na allegro.
3. Nie zapycha wydechu jak T2
4. Trzeba isć na kompromis, nie ma turbiny WG która będzie ładnie wdmuchać przy 2000 obr, ani takiej, która będzie się kręcić do 4500 obr, nie zapychając wydechu jednocześnie. Wiec albo k14 i boost z dołu, zapychanie powyżej 3000 obr, albo TD04, ciut muł z dołu i szaleńcza jazda do odcinki
Wszystko zaczerpnięte z sąsiedniego forum vwgolf.