powiem tak turbo garret T3 działa bez zaworka ale tego nie wiem czy da się go też podłączyć pod n75 więc o to się nie martw. W zasadzie musisz znaleźć turbo w dobrym stanie a to już jest wyzwanie
dorobić będziesz musiał spływ oleju czyli z 2 zrobić 1
w TD z powodu tego że jest to zajebiście duże turbo jak na golfa to się ledwo mieści więc możliwe że będziesz musiał trochę przyszlifować kolektor ssący i rura odprowadzająca spaliny aż do kata (downpipe) przy wejściu do turba jest takie kwadratowe i w dodatku nawet jeżeli masz ten kwadrat to też musisz go przyszlifować od dołu praktycznie na szerokość uszczelki blaszanej inaczej tej rury nie przykręcisz, najmniejszym problemem będzie naciągnięcie przewodu od wysokiego ciś. wystarczy trochę cierpliwości i wkręcisz go także troszkę męczenia dodatkowo dobrze by było jakbyś załatwił też wąż dolotowy od golfa II bo te z III nie sądze żeby ci się udało naciągnąć na tego smoka ale turbinka jak dla mnie na +
........ u mnie gwizda a podmuch ma ....... tylko że zaczyna dopiero mdziałać tak od 3 tyś obr.
Ostatnio edytowano 23 lip 2013, o 19:20 przez
Pozor, łącznie edytowano 1 raz