Moderator: Moderator
Imper napisał(a):prosta sprawa kup silnik w budzie na chodzie i na hamownie heja p.s ja osobiscie nie kupilbym nieshamowanego VRa
my zrobilismy taki patent że nie trzeba było zmieniać pedałówemilson napisał(a):osprzetem skrzyni i tutaj jest problem bo bedziesz musial wymianiac na Linki caly mechanizm biegowy bo w 2,0 8v masz wodziki
Wiec linki wysprzeglik ,pedaly z sprzegla musi byc Z Vra
emilson napisał(a):niektorzy tutaj mega glupoty pisza:)
łapy pasuja , CHlodnica z GTi jest na 2 wiatraki rowniez zostaje ( hmm?, może przy 16v ? )
potrzebujesz Silnika z osprzetem skrzyni i tutaj jest problem bo bedziesz musial wymianiac na Linki caly mechanizm biegowy bo w 2,0 8v masz wodziki
Wiec linki wysprzeglik ,pedaly z sprzegla musi byc Z Vra
Sprzeglo z VRA sachsa wytrzymuje 550 NM idealne do uturbienia (ciekawostka to do wiekszosci projektow aby nie bawic sie w Spieki wlasnie wkladaja te sprzegla z Vr6 ktore sa w stanie wytrzymac duze obciazenia i co najwazniejsze sie nie slizgaja )
heble w GTI 2,0 8v 16 v i w Vrach byly albo 280 albo 288 i napewno wychamuja 174 konie
nie trzeba zerowac zadnego komputera nawet nie rozumiem jakby to mozna bylo zrobic
DLa mnie rowniez lepsze rozwiazanie schamowac auto i dopiero brac silnik wiesz na czym stoisz...
CO do Vrow to duzo traca na porozciaganych rozrzadach i lancuszkach na wałkach kilka przypadkow na forum innym bylo ze po wymianie silniki wracaly do swych seryjnych uregulowan
JA osobiscie wkladałbym nie AAA tylko ABV 190 ps w seri dla mnie lepszy silnik bardziej dopracowany i nie rozbiegaja sie tak jak w AAA
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 23 gości