VWBARTEKVW napisał(a):aby zdobyć kilkanaście km.potrzeba dużo pieniędzy i czasu
czas zależy od pieniędzy
VWBARTEKVW napisał(a): odmuliło samochód naprawdę.
wynik potwierdzony jakimś wykresem z hamowni, czasy z Gtecha czy "dupohamownia"?
VWBARTEKVW napisał(a):Kolektor wydechowy mam 4-2-1,więc tu już nie muszę go zmieniać.
że niby 4-2-1 to już sportowy i poprawiający przepływ?
prawda jest taka, na forach piszą o wierceniu dziur w puchach od filtra, wywalaniu katów itd a to po prostu tjuning przez bardzo małe "t". ścieżka tuningu N/A jest bardzo prosta a i tak samo kosztowna. zwiększasz stopień sprężania/pojemność/obroty maksymalne a najlepiej wszystko na raz. Najwięcej zawsze do ugrania jest w głowicy - przemyślany porting, ostre wałki itd. do tego konkretny, liczony dolot i porządny liczony wydech. Na koniec dobry program.
"Niestety" taniej i rozsądniej wyjdzie swap na jakieś 2.0 jeżeli chcesz rzeczywiście poprawić osiągi. Kombinując z 1.6 możesz poprawić sobie samopoczucie ale nie licz, że nagle zaczniesz objeżdżać auta, które dzisiaj objeżdżają Ciebie
wkłady skupują ale z tego co wiem to juz nie jest to taka żyła złota jak kiedyś. co do stożka to pomyśl może o sportowej wkładce np k&n do ori puchy, wg mnie to byłoby lepsze rozwiązanie
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.