za pomoca guzika max power??? jak to zrobic???

Wszystkie informacje o turbosprężarkach, chiptuningu i podnoszeniu mocy.

Moderator: Moderator

za pomoca guzika max power??? jak to zrobic???

Postprzez Daniel19 » 3 paź 2012, o 20:54

witam ...czy mozna zrobic cos takiego jak zminianiem map silnika podczas jazdy tzn mapa seria to by bylo eko jazda a dajmy na to chips to byl by tryb sport i to wszystko za pomoca pstrykniecia guzika;D
Avatar użytkownika
Daniel19
Czytacz
 
Posty: 39
Dołączył(a): 17 kwi 2012, o 10:30
Lokalizacja: Podlasie

za pomoca guzika max power??? jak to zrobic???

 

Postprzez PiJey88 » 3 paź 2012, o 20:57

kup chip boxa z allegro i będziesz miał na guzik :)
aby tak zrobić musiał byś mieć inny komputer z dwoma mapami, na pewno nie na seryjnym kompie takie zabawy
Avatar użytkownika
PiJey88
Administrator
 
Posty: 5010
Dołączył(a): 2 lut 2007, o 09:16
Lokalizacja: Warszawa
Rocznik: 1996
Silnik: 2.8 VR6 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Piaggio » 3 paź 2012, o 21:06

Daniel19 napisał(a):witam ...czy mozna zrobic cos takiego jak zminianiem map silnika podczas jazdy tzn mapa seria to by bylo eko jazda a dajmy na to chips to byl by tryb sport i to wszystko za pomoca pstrykniecia guzika;D
jest to możliwe widziałem taki myk w MKII TDI gdzie gość za pomocą MFA w trybie 1/2 zmieniał ustawienia mocy- jak to wszystko było zrobione nie mam zielonego pojęcia,
oporniczek myk myk myk
WETO- skuterkowcom!!!!
Avatar użytkownika
Piaggio
Members
 
Posty: 1893
Dołączył(a): 15 mar 2008, o 21:41
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński

Postprzez Bradley » 3 paź 2012, o 22:34

Jakies podwojne podstawki na kosci pamieci i pstryczek elektryczek laczacy mase z odpowiednia koscia. Do zrobiebienia jak najbardziej, jak nie w taki sposob to inny :)
Teoretycznie daloby sie nawet przelaczac program kombinacja/sekwencja naciskania pedalow (hamulec, sprzeglo) bo komputer dostaje sygnaly 0/1
VW Vento 1.9TDI 1Z ++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Bradley
Fanatyk
 
Posty: 1120
Dołączył(a): 15 maja 2009, o 13:17
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Postprzez trollu » 4 paź 2012, o 00:57

a moje pytanie brzmi - po co?
rozumiem takie zabiegi w patentach z wtryskiem metanolu ale tutaj?
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez Krystian1986x » 4 paź 2012, o 01:07

trollu napisał(a):a moje pytanie brzmi - po co?
rozumiem takie zabiegi w patentach z wtryskiem metanolu ale tutaj?


I tego wlasnie nie lubie na forach? PO CO?! PO CO!? jego sprawa, chce miec eko i turbo, w dieslu bylaby to piekna sprawa, na wszystko jest rozwiazanie, ale tu akurat nie mam pojecia jak to zrobic.
Krystian1986x
Czytacz
 
Posty: 75
Dołączył(a): 3 paź 2012, o 22:44
Lokalizacja: Kołobrzeg

Postprzez trollu » 4 paź 2012, o 01:33

może pytam z ciekawości,może śmieszy kombinowanie ludzi, które nie ma sensu.
masz Pb, dodatkową listwę wtryskową. pstryk i lejesz metanol do Pb, wtedy jasne że mapa musi być inna i ma to jakiś logiczny sens.
mało wchodziłem w temat sterowania silnikiem, może jakiś SA, ECU master czy coś.
jakie oszczędności chcesz z tego tytułu osiągnąć?

poza tym od tego są fora żeby dyskutować i nikt tu siłą nikogo nie trzyma
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez leopard » 4 paź 2012, o 09:16

Bradley napisał(a):Jakies podwojne podstawki na kosci pamieci i pstryczek elektryczek laczacy mase z odpowiednia koscia


nie tedy droga ... robisz to na pojedynczych kosciach z przerzutnikiem (pstryczkiem) miedzy czesciami pamieci - latwo to zrobic w przypadku ukaldow scalonych typu DIP (stare 8 bitowe komputery) - gorzej jesli chodzi o PLCC SMD (trudny dostep do podstawki)
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez AdiK__ » 4 paź 2012, o 10:51

Najprostszy i najtańszy sposób to opornik. Tu masz opis, fotoporadę http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=80749. Z doświadczenia wiem że daje kopa :) do wyprzedzania jak znalazł :) u siebie założyłem opornik 460 Omh bo mniejszego nie mieli fakt faktem dymi jak szalony ale idzie lepiej niż AFN :)
Avatar użytkownika
AdiK__
Members
 
Posty: 1637
Dołączył(a): 19 sty 2011, o 15:49
Lokalizacja: Sokółka
Rocznik: 2003
Silnik: AVF+
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez witboy » 4 paź 2012, o 11:05

tia chcesz pstryczek dawaj opornik

a szczerze jak robisz profesjonalnego chipsa a nie z allegro za 200 zl to spalanie ci spadnie elastyka poprawi sie itd itd... wiec na kij ci 2 stara szitowa mapa? zreszta widzialem wykres co 1z na pstryczku oporniczku mial 118 ale mocna seria byla tam 98 kuca ..mowie robic cokolwiek to najpierw sprawdzac co sie ma i w jakiej kondycji jest silnik a nie chipsy z allegro i wymyslac cuda wianki, znam auta 1,9 tdi co maja po 240 kuca i jakos nie maja 2 map ciekawe czemu ;-)
Avatar użytkownika
witboy
Ekspert
 
Posty: 1914
Dołączył(a): 28 sie 2011, o 22:55
Lokalizacja: płock
Rocznik: 1993
Silnik: aaz
Paliwo: ON
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Dj Devilek » 4 paź 2012, o 20:44

Avatar użytkownika
Dj Devilek
Badacz tematu
 
Posty: 175
Dołączył(a): 21 wrz 2011, o 20:25
Lokalizacja: Malbork

Postprzez Daniel19 » 5 paź 2012, o 18:09

yyyy co chce osiagnac w sumie tylko bajer ...;D i tak bedzie chips wiec na max bede caly czas jezdzil...bo lubie zapierda...ac;D
tak chcailem dowiedziec sie co o tym sadzicie...dzieki nie mam wiecej pytan;D
Avatar użytkownika
Daniel19
Czytacz
 
Posty: 39
Dołączył(a): 17 kwi 2012, o 10:30
Lokalizacja: Podlasie

Następna strona

- - -



Powrót do Turbo i chiptuning

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości