zalozenie turbiny czy mozna

Wszystkie informacje o turbosprężarkach, chiptuningu i podnoszeniu mocy.

Moderator: Moderator

Postprzez rrrudolf » 20 wrz 2008, o 23:34

a proszę Cie bardzo
http://cgi.ebay.pl/Turbokit-Turbo-Kit-f ... dZViewItem
soft turbo bez kucia silnika na tym secie robisz jakieś 150-160 kucy bez bólu...
Avatar użytkownika
rrrudolf
Czytacz
 
Posty: 27
Dołączył(a): 12 sie 2008, o 22:16
Lokalizacja: WT

 

Postprzez leopard » 21 wrz 2008, o 03:31

kenaj napisał(a):powodzenia w remocnie G, w Polsce nie ma czowieka, ktory dobrze to zrobi, to już lepiej 1.8T wpakowac pod maske, lekkie mody i 250ps bez większego problemu


dokładnie ... do tego koszt regeneracji kompresora to ~ 7 kpln ... kompresor reanimuje się co kilkadziesiąt tysięcy kilometrów - mało opłacalna zabawa
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez MTuner » 23 wrz 2008, o 19:15

a ja na twoim miejscu jak juz chcesz przyrost mocy zainwestowac w podtlenek azotu to koszt 3000-3500 tys
Jeśli zobaczysz mnie we wstecznym lusterku to nie próbuj wciskać gazu... ja już to zrobiłem!!!

moj-golf/mtuner-reaktywacja-vr6-t5834.html
MTuner
Badacz tematu
 
Posty: 214
Dołączył(a): 20 kwi 2008, o 00:21
Lokalizacja: Monachium

Postprzez Maczo199 » 3 wrz 2011, o 13:39

Można założyć turbo własnej roboty, czyli kupujesz turbo od benzyniaka za 400-500zł(może być nawet od diesla ale z tym są małe problemy), do tego orurowanie itp. sprawy i koszt całości nie powinien wyjść więcej niż 800-1000zł .
Maczo199
Berbeć
 
Posty: 6
Dołączył(a): 20 sie 2011, o 00:14
Lokalizacja: Ruda Śląska 9

Postprzez Procent » 12 paź 2011, o 00:43

Maczo199, ty chyba nie wiesz co piszesz. strojenie, odprężanie, doprowadzenie i odprowadzenie oleju. czytaj, zdobądź wiedzę i dopiero pisz. jakby takie koszta były to co drugi mk3 tutaj byłby zaturbiony
Weźmiesz mnie na prostej?? A ja Cię zniszczę na zakręcie!!

Mój Goferek
Avatar użytkownika
Procent
Members
 
Posty: 1771
Dołączył(a): 1 lut 2009, o 19:06
Lokalizacja: (TLW) Włoszczowa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez adam1 » 12 lut 2012, o 21:54

Witam
Widze , ze temat "zmarl" bez jakiejkolwiek dobrej odpowiedzi :(
Opisze swoja historie....... kupilem golfa III z 96r 1.8 ADZ zonie niecale dwa lata temu do nauki jazdy po swiezym kursie prawa jazdy :-) . Po roku zona dostala nowe ASX a golfika szoda mi bylo oddac za bezcen, wiec zostal jako moje "hobby" .
Zamontowalem w nim zawieszenie gwintowane , fotele kubelkowe z GTI , wydech REMUS bez srodkowego tlumika , tarcze Brembo , klocki Ferodo Premier , rozrzad Gates , kable i swiece NGK , w szopce czekaja kola z oponami Yokohma AD 48 (swierzy nabytek :-) ), Instalacji audio nie bede opisywal ;-) .
Auto swietnie trzyma sie drogi i hamuje , tylko brak mi mocy , bo te 90 koni to niewiele :-(
Myslalem o dolozeniu turbo , lub kompresora z G60. Bardziej nastawiam sie na kompresor. Wydaje mi sie , ze mniej z tym roboty. Ciekawi mnie czy z mocowaniem niebedzie wiekszych problemow .

Czekam na sugestie i pozdrawiam
adam1
Berbeć
 
Posty: 12
Dołączył(a): 13 lip 2011, o 23:09
Lokalizacja: Poeldijk

Postprzez Opik » 13 lut 2012, o 00:07

Nie ma sensu uturbianie tego silnika, włożysz masę kasy, roboty, nerwów i jeszcze raz kasy, a osiągniesz może 110 koni? 120? Nie wspominając już o awaryjności. W takim wypadku swap na 2.0 8v, 16v albo vr6 i jeżeli już się bawić w turbo to w tym ostatnim silniku, który ma spory zapas wytrzymałości i przede wszystkim będzie to miało jakiś wymierny sens. A nie rzeźbienie dla rzeźby ;)
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez adam1 » 13 lut 2012, o 00:27

Dzieki za konkretna odpowiedz.
Taniej od swpu chyba bedzie przelozyc orginalne czesci sprzedac i poszukac z silnikiem 2.0 150km
adam1
Berbeć
 
Posty: 12
Dołączył(a): 13 lip 2011, o 23:09
Lokalizacja: Poeldijk

Postprzez Opik » 14 lut 2012, o 00:03

Kompletny swap na VRke bez drutowania tylko ze wszystkim zrobionym tak jak Pan Bóg przykazał i na lata to realny koszt koło 2,5-3tys, na 2.0 16V pewnie mniej. Skalkuluj sobie co się bardziej opłaca, jeżeli masz zdrową budę/fajną wersję/ogólnie zadbany samochód z w miarę pewną historią to ja bym wolał zrobić swapa, przynajmniej wtedy wiesz czym jeździsz
Jeżeli jednak szału nie ma to lepiej chyba sprzedać i dołożyć
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez adam1 » 14 lut 2012, o 20:27

Opik napisał(a):Jeżeli jednak szału nie ma to lepiej chyba sprzedać i dołożyć


Niema szalu , wiec pod mlotek pojdzie.........
adam1
Berbeć
 
Posty: 12
Dołączył(a): 13 lip 2011, o 23:09
Lokalizacja: Poeldijk

Postprzez Opik » 15 lut 2012, o 00:11

To pojeździj ile możesz, zbieraj kasę i w międzyczasie poluj na coś sensownego. Zadbane 2.0 w okolicach piątki znajdziesz, 16v z tysiaka więcej, chociaż czasami trafiają się różne okazje więc warto mieć rękę na pulsie, może akurat się uda
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez adam1 » 16 lut 2012, o 00:57

Opik, pieniadze to nie problem , mam zaskorniaki. Gozej z przekonaniem mojej zony na zmiane "niepotrzebnego" auta ;-) , ktore juz "wycyckalem" technicznie. Kobiety nierozumieja niestety co to jest obby ;-)
Zobacz na te dwa

1 http://auto.marktplaats.nl/volkswagen/5 ... 4VB4M&df=1

2 http://auto.marktplaats.nl/volkswagen/5 ... 4VB4M&df=1

Pozdrawiam
adam1
Berbeć
 
Posty: 12
Dołączył(a): 13 lip 2011, o 23:09
Lokalizacja: Poeldijk

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Turbo i chiptuning

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości