Witam mam golfine tdi ahu 90 km z przebiegiem 144 tys no i wiec moje pytanie jest takie czy ja zaloze icka http://moto.allegro.pl/intercooler-550x ... 95140.html cos takiego mam na oku to bede musial odrazu go z chipowac ? bo juz 216 mam kupione wydech na przelot no i zastanawiam sie nad tym ickiem...startuje na 140-160 km ..a ze mody robie co miesiac po 10 wiec skubie sie z kasa.. wiec moglbym go zamontowac bez problemu a pozniej z czasem wtryski i czips ..? szukalem na forum ale nie znalazlem ..jezeli byl temat poruszany to podeslijcie linka...
Z tego co pamiętam to AHU nie ma dwumasy. Ale zawsze można wymienic na jednomasę z 1Z. Robiłem to juz nie raz w AFN-ie. JAk uz go zmodzisz to nie zapomnij o nowym sprzęgle najlepiej jakims mocniejszym.
w ahu masz sztywny zamach wiec sprzeglo powinno udzwignąc mody, z tym że pierwsze co to bym zmieniał turbo, bo co z tego że dobrze podlejesz jak nei bedziesz miał czym dmuchnąć!!
piaggo ale pamietaj tez ze dmuchniecie to nie wszystko ... czesto sie mowi podlac dmuchnac i sa kunie, ale czasem za duze dmuchniecie nie jest wskazane u mnie jak modzilem innego diesla to roznica miedzy 1,2 a 1,7 barem nie byla prawie zauwazalna ani w mocy ani w zadymieniu z tylu, moze minimalnie ale lokomotywa i tak straszna byla ze caly tyl samochodu w sadzy byl no ale z tds w bmw osiagnac 200 kuca latwo nie bylo
jesli jest jednomas to mozna ladnie dmuchnac i podlac nawet juz z dolu zeby mialo moc bez obaw na 2 mase w takim wypadku
no wtryski napewno 230 wtedy i moze jakis custom kol dolotowy, ale pompe raczej bym szukal od czegos innego anizeli robic hybryde 12 hybryda dobra jest do np mojego silnika aaz, ale w elektronice to juz widzialem takie jaja ze hmm roznie bywalo ze batory to przy tych silnikach zwykly resorak