Zmiana icka ..beda problemy z moca? tdi ahu

Wszystkie informacje o turbosprężarkach, chiptuningu i podnoszeniu mocy.

Moderator: Moderator

Zmiana icka ..beda problemy z moca? tdi ahu

Postprzez Daniel19 » 12 sie 2012, o 12:00

Witam mam golfine tdi ahu 90 km z przebiegiem 144 tys no i wiec moje pytanie jest takie czy ja zaloze icka http://moto.allegro.pl/intercooler-550x ... 95140.html cos takiego mam na oku to bede musial odrazu go z chipowac ??? bo juz 216 mam kupione wydech na przelot no i zastanawiam sie nad tym ickiem...startuje na 140-160 km ..a ze mody robie co miesiac po 10 wiec skubie sie z kasa.. :-) wiec moglbym go zamontowac bez problemu a pozniej z czasem wtryski i czips ..? szukalem na forum ale nie znalazlem ..jezeli byl temat poruszany to podeslijcie linka...
Avatar użytkownika
Daniel19
Czytacz
 
Posty: 39
Dołączył(a): 17 kwi 2012, o 10:30
Lokalizacja: Podlasie

Zmiana icka ..beda problemy z moca? tdi ahu

 

Postprzez damianco » 12 sie 2012, o 22:25

Nie będziesz musiał. Możesz smialo kupować
Avatar użytkownika
damianco
Czytacz
 
Posty: 105
Dołączył(a): 11 sie 2007, o 22:20
Lokalizacja: Łódź

Postprzez paliwo » 13 sie 2012, o 13:13

Montuj go śmiało ja mam podobny u siebie
paliwo
Badacz tematu
 
Posty: 304
Dołączył(a): 3 mar 2008, o 20:48
Lokalizacja: Suwałki

Postprzez witboy » 13 sie 2012, o 19:14

mozna dac najpierw ic

ale dobrze jest podlac go bardziej i dmuchanac mbc

potem wtryski dobra sprawa ;] najlepiej zamiast 216 odrazu 230 po co sie denrwowac ze moglo sie odrazu lepiej zaczac

na koniec dac chipsa u kogos kto napisze program pod dane mody wystoi i bedzie to pieknie jezdzic


a na sam koniec mozesz dac pompe 11 albo 12 i miec szatana :evil: o ile ci sprzeglo wytrzyma i 2 masa
Avatar użytkownika
witboy
Ekspert
 
Posty: 1914
Dołączył(a): 28 sie 2011, o 22:55
Lokalizacja: płock
Rocznik: 1993
Silnik: aaz
Paliwo: ON
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Daniel19 » 14 sie 2012, o 16:39

dzieki za pomoc...
Avatar użytkownika
Daniel19
Czytacz
 
Posty: 39
Dołączył(a): 17 kwi 2012, o 10:30
Lokalizacja: Podlasie

Postprzez damianco » 16 sie 2012, o 11:16

Z tego co pamiętam to AHU nie ma dwumasy. Ale zawsze można wymienic na jednomasę z 1Z. Robiłem to juz nie raz w AFN-ie. JAk uz go zmodzisz to nie zapomnij o nowym sprzęgle najlepiej jakims mocniejszym.
Avatar użytkownika
damianco
Czytacz
 
Posty: 105
Dołączył(a): 11 sie 2007, o 22:20
Lokalizacja: Łódź

Postprzez Piaggio » 16 sie 2012, o 21:26

w ahu masz sztywny zamach wiec sprzeglo powinno udzwignąc mody, z tym że pierwsze co to bym zmieniał turbo, bo co z tego że dobrze podlejesz jak nei bedziesz miał czym dmuchnąć!!
oporniczek myk myk myk
WETO- skuterkowcom!!!!
Avatar użytkownika
Piaggio
Members
 
Posty: 1893
Dołączył(a): 15 mar 2008, o 21:41
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński

Postprzez witboy » 17 sie 2012, o 12:49

piaggo ale pamietaj tez ze dmuchniecie to nie wszystko ... czesto sie mowi podlac dmuchnac i sa kunie, ale czasem za duze dmuchniecie nie jest wskazane u mnie jak modzilem innego diesla to roznica miedzy 1,2 a 1,7 barem nie byla prawie zauwazalna ani w mocy ani w zadymieniu z tylu, moze minimalnie ale lokomotywa i tak straszna byla ze caly tyl samochodu w sadzy byl no ale z tds w bmw osiagnac 200 kuca latwo nie bylo

jesli jest jednomas to mozna ladnie dmuchnac i podlac nawet juz z dolu zeby mialo moc bez obaw na 2 mase w takim wypadku
Avatar użytkownika
witboy
Ekspert
 
Posty: 1914
Dołączył(a): 28 sie 2011, o 22:55
Lokalizacja: płock
Rocznik: 1993
Silnik: aaz
Paliwo: ON
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Piaggio » 17 sie 2012, o 15:51

witboy, owszem zgadzam sie, z tym, że na pompe "12" i wtrychy 230 to seryjna turbinka to troszke przy mała jest.
oporniczek myk myk myk
WETO- skuterkowcom!!!!
Avatar użytkownika
Piaggio
Members
 
Posty: 1893
Dołączył(a): 15 mar 2008, o 21:41
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński

Postprzez witboy » 18 sie 2012, o 22:54

no wtryski napewno 230 wtedy i moze jakis custom kol dolotowy, ale pompe raczej bym szukal od czegos innego anizeli robic hybryde 12 hybryda dobra jest do np mojego silnika aaz, ale w elektronice to juz widzialem takie jaja ze hmm roznie bywalo ze batory to przy tych silnikach zwykly resorak
Avatar użytkownika
witboy
Ekspert
 
Posty: 1914
Dołączył(a): 28 sie 2011, o 22:55
Lokalizacja: płock
Rocznik: 1993
Silnik: aaz
Paliwo: ON
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Bradley » 22 sie 2012, o 21:31

witboy napisał(a):roznica miedzy 1,2 a 1,7 barem nie byla prawie zauwazalna ani w mocy ani w zadymieniu z tylu

Zalezy od turbiny 1.2 bara dla VNT15 a dla KKK03 to nie to samo :). Turbina na WG ma waskie gardlo w stronie cieplej.
VW Vento 1.9TDI 1Z ++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Bradley
Fanatyk
 
Posty: 1120
Dołączył(a): 15 maja 2009, o 13:17
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Postprzez Daniel19 » 29 sie 2012, o 06:51

u mnie wplanach a dokladnie po 10 jest :
- ic od megan badz ten z allegro
- kolektor sacy z awx
- i jak starczy to jeszcze wtryski 216 bosha

a do zorientowanych w temacie przeplywka w moim ahu rozni sie przeplywka ta z awx'a?

turbo planuje BRD zazucic ale moze jest lepsze jakies jak cos to podpowiadac :-D
Avatar użytkownika
Daniel19
Czytacz
 
Posty: 39
Dołączył(a): 17 kwi 2012, o 10:30
Lokalizacja: Podlasie

Następna strona

- - -



Powrót do Turbo i chiptuning

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości