leopard napisał(a)::evil2: kto ci takie kity sprzedał ... poza tym po zwiekszeniu układu doładowania (cooler/rury etc) spada ciśnienie doladowania
to nie kity serio pisze
a co do ic to jak wczesniej pytałem o to bo chciałem założyc większy ale każdy mi odradzał i go oddałem ale trafiła mi się okazja i kupiłem ic od vw elteka tego z największym silnikiem i założyłem go do swojego golfika ledwo go tam wcisnołem
na miejsce starego ale jak tylko nim wyjechałem na droge to zauważyłem różnice po jego zmianie zaczą ciągnąć od 1800obr\min ale tak ostro i obroty się szybciej wkręcają
[ Dodano: 2008-12-11, 12:05 ]jawor87 napisał(a):leopard napisał(a)::evil2: kto ci takie kity sprzedał ... poza tym po zwiekszeniu układu doładowania (cooler/rury etc) spada ciśnienie doladowania
Sam słyszałem o tym...sama w sobie moc nie wzrasta mowa o km,tylko ostro do góry idzie moment obrotowy! Nawet dziś w TVN Turbo była mowa o tym;) myśle że famy by nie wciskali.... Tylko czy takową zwężke ma zwykłe cywilne 1.9TDi...nie wiem. na pewno mają ją samochody Rajdowe np. WRC
no widze że wiesz o co biega
własnie momen idzie ostro w góre!!!! ale konie nie
ale kogo by tam interesowały konie mechaniczne(odpowiadają tylko za prędkosc maxymalną a u nas same dziury i ograniczenia)
no ale momencik obrotowy to już inna bajka miec 100koni a moment 350-400niutków to już niezle wciska w fotelik