zwężka na turbinie

Przebiegający pod brzuchem konia popręg powoduje utrzymanie siodła we właściwym położeniu na grzbiecie zwierzęcia.
Wszystkie informacje o turbosprężarkach, chiptuningu i podnoszeniu mocy.

Moderator: Moderator

zwężka na turbinie

Postprzez TOMEK 84 » 10 gru 2008, o 22:02

jak w temacie mam pytanie o zwężke na turbinie czy golkf 3 tdi 90koni ma takową zwężke?!?!?!?!
jesli tak to po sciągnięciu tej zwężki (zwiększeniu jej srednicy )moment obrotowy może wzrosnąć nawet o 70% :!: :!: :!: :-o
panowie rozumiecie to jakie odejscie mogą miec nasze golfiki :-o :-D
Avatar użytkownika
TOMEK 84
Members
 
Posty: 806
Dołączył(a): 15 lip 2008, o 20:45
Lokalizacja: INOWROCŁAW :)

zwężka na turbinie

 

Postprzez leopard » 10 gru 2008, o 23:05

:evil2: kto ci takie kity sprzedał ... poza tym po zwiekszeniu układu doładowania (cooler/rury etc) spada ciśnienie doladowania
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez jawor87 » 10 gru 2008, o 23:32

leopard napisał(a)::evil2: kto ci takie kity sprzedał ... poza tym po zwiekszeniu układu doładowania (cooler/rury etc) spada ciśnienie doladowania


Sam słyszałem o tym...sama w sobie moc nie wzrasta mowa o km,tylko ostro do góry idzie moment obrotowy! Nawet dziś w TVN Turbo była mowa o tym;) myśle że famy by nie wciskali.... Tylko czy takową zwężke ma zwykłe cywilne 1.9TDi...nie wiem. na pewno mają ją samochody Rajdowe np. WRC
Avatar użytkownika
jawor87
Czytacz
 
Posty: 96
Dołączył(a): 26 maja 2008, o 19:48
Lokalizacja: Maków Maz/Jabłonna/WWA

Postprzez TOMEK 84 » 11 gru 2008, o 13:00

leopard napisał(a)::evil2: kto ci takie kity sprzedał ... poza tym po zwiekszeniu układu doładowania (cooler/rury etc) spada ciśnienie doladowania


to nie kity serio pisze
a co do ic to jak wczesniej pytałem o to bo chciałem założyc większy ale każdy mi odradzał i go oddałem ale trafiła mi się okazja i kupiłem ic od vw elteka tego z największym silnikiem i założyłem go do swojego golfika ledwo go tam wcisnołem :-D na miejsce starego ale jak tylko nim wyjechałem na droge to zauważyłem różnice po jego zmianie zaczą ciągnąć od 1800obr\min ale tak ostro i obroty się szybciej wkręcają :-o

[ Dodano: 2008-12-11, 12:05 ]
jawor87 napisał(a):
leopard napisał(a)::evil2: kto ci takie kity sprzedał ... poza tym po zwiekszeniu układu doładowania (cooler/rury etc) spada ciśnienie doladowania


Sam słyszałem o tym...sama w sobie moc nie wzrasta mowa o km,tylko ostro do góry idzie moment obrotowy! Nawet dziś w TVN Turbo była mowa o tym;) myśle że famy by nie wciskali.... Tylko czy takową zwężke ma zwykłe cywilne 1.9TDi...nie wiem. na pewno mają ją samochody Rajdowe np. WRC


no widze że wiesz o co biega :-D
własnie momen idzie ostro w góre!!!! ale konie nie
ale kogo by tam interesowały konie mechaniczne(odpowiadają tylko za prędkosc maxymalną a u nas same dziury i ograniczenia)
no ale momencik obrotowy to już inna bajka miec 100koni a moment 350-400niutków to już niezle wciska w fotelik :-D
Avatar użytkownika
TOMEK 84
Members
 
Posty: 806
Dołączył(a): 15 lip 2008, o 20:45
Lokalizacja: INOWROCŁAW :)

Postprzez leopard » 11 gru 2008, o 19:07

TOMEK 84 napisał(a):100koni a moment 350-400niutków


nie ma takiej opcji - 130 KM i 300/320 Nm bardziej - po modyfikacji ze 110 KM ...
w 1Z można zapodac silny program - wyjdzie w granicach 120 KM i 300 Nm jeśli masz auto z 94 roku 95/96 dostały nowe komputery tam możliwości są wieksze ...
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez jawor87 » 11 gru 2008, o 19:51

TOMEK 84 napisał(a):
leopard napisał(a)::evil2: kto ci takie kity sprzedał ... poza tym po zwiekszeniu układu doładowania (cooler/rury etc) spada ciśnienie doladowania


to nie kity serio pisze
a co do ic to jak wczesniej pytałem o to bo chciałem założyc większy ale każdy mi odradzał i go oddałem ale trafiła mi się okazja i kupiłem ic od vw elteka tego z największym silnikiem i założyłem go do swojego golfika ledwo go tam wcisnołem :-D na miejsce starego ale jak tylko nim wyjechałem na droge to zauważyłem różnice po jego zmianie zaczą ciągnąć od 1800obr\min ale tak ostro i obroty się szybciej wkręcają :-o

[ Dodano: 2008-12-11, 12:05 ]
jawor87 napisał(a):
leopard napisał(a)::evil2: kto ci takie kity sprzedał ... poza tym po zwiekszeniu układu doładowania (cooler/rury etc) spada ciśnienie doladowania


Sam słyszałem o tym...sama w sobie moc nie wzrasta mowa o km,tylko ostro do góry idzie moment obrotowy! Nawet dziś w TVN Turbo była mowa o tym;) myśle że famy by nie wciskali.... Tylko czy takową zwężke ma zwykłe cywilne 1.9TDi...nie wiem. na pewno mają ją samochody Rajdowe np. WRC


no widze że wiesz o co biega :-D
własnie momen idzie ostro w góre!!!! ale konie nie
ale kogo by tam interesowały konie mechaniczne(odpowiadają tylko za prędkosc maxymalną a u nas same dziury i ograniczenia)
no ale momencik obrotowy to już inna bajka miec 100koni a moment 350-400niutków to już niezle wciska w fotelik :-D



właśnie! tych niutków i u mnie by się przydało...wprawdzie czuć na plecach te 150koników,ale to jeszcze nie jest to;) nic tylko trzeba zacząć odkładać plny po nowym roku na modyfikacje układu wydechowego....heehh
Avatar użytkownika
jawor87
Czytacz
 
Posty: 96
Dołączył(a): 26 maja 2008, o 19:48
Lokalizacja: Maków Maz/Jabłonna/WWA

Postprzez leopard » 11 gru 2008, o 20:44

jawor87 napisał(a):właśnie! tych niutków i u mnie by się przydało


w ABFie sprawę załatwią ostre wałki ...
na ostrych wałkach i programie - całkiem przyjemnie się to zbiera
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez jawor87 » 11 gru 2008, o 23:31

leopard napisał(a):
jawor87 napisał(a):właśnie! tych niutków i u mnie by się przydało


w ABFie sprawę załatwią ostre wałki ...
na ostrych wałkach i programie - całkiem przyjemnie się to zbiera


ostre wałki...koszt z tego co wiem to coś chyba od 1300 do 1500 zeta te od Świątka. A Program jaki to koszt,może wiesz??
Avatar użytkownika
jawor87
Czytacz
 
Posty: 96
Dołączył(a): 26 maja 2008, o 19:48
Lokalizacja: Maków Maz/Jabłonna/WWA

Postprzez leopard » 12 gru 2008, o 04:36

jawor87 napisał(a):może wiesz??


nie wiem - koleś brał wałki z niemiec w komplecie z programem (całym komputerem ) - wsadził wałki podłączył komputer - zaadaptował immo i auto dostało wscieklizny :lol:
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez TOMEK 84 » 12 gru 2008, o 13:46

leopard napisał(a):
TOMEK 84 napisał(a):100koni a moment 350-400niutków


nie ma takiej opcji - 130 KM i 300/320 Nm bardziej - po modyfikacji ze 110 KM ...
w 1Z można zapodac silny program - wyjdzie w granicach 120 KM i 300 Nm jeśli masz auto z 94 roku 95/96 dostały nowe komputery tam możliwości są wieksze ...


mam autko z grudnia 94roku
a co do zwężki na turbawce to wzrasta moment a nie konie
miałes już do czynienia z taką zwężką???
co do modów to moj miał 90koni teraz ma grubo ponad 110koni
wszystkie seryjne 110tki zostają w tyle a nie zmieniłem pompy i wtrysków ale juz nie długo :evil: :-D
i nie mam jeszcze zadnego mocnego programu
Avatar użytkownika
TOMEK 84
Members
 
Posty: 806
Dołączył(a): 15 lip 2008, o 20:45
Lokalizacja: INOWROCŁAW :)

Postprzez leopard » 12 gru 2008, o 14:20

TOMEK 84 napisał(a):wszystkie seryjne 110tki zostają w tyle


zrób logi dynamiczne - zobaczymy jaki tam program masz zapakowany :cwaniak:
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez TOMEK 84 » 12 gru 2008, o 14:24

leopard napisał(a):
TOMEK 84 napisał(a):wszystkie seryjne 110tki zostają w tyle


zrób logi dynamiczne - zobaczymy jaki tam program masz zapakowany :cwaniak:


to znaczy podpiąc wag i w droge????
nie wiem co mam za program i ile mam koni ale jak jade spokojnie i chcę przyspieszyc to najpierw zaczyna turbo niezle gwizdac szybciej się zaczyna kręcic tak jakgby nakręcac az trafi na opór i wtedy autko wyrywa z gwizdem do przodu(zmieniłem ic serylny na ci od vw elteka)
Avatar użytkownika
TOMEK 84
Members
 
Posty: 806
Dołączył(a): 15 lip 2008, o 20:45
Lokalizacja: INOWROCŁAW :)

Następna strona

- - - zwalczanie insektów Kraków



Powrót do Turbo i chiptuning

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 17 gości