flash15 napisał(a):bez klimy wyjmuje się przez przedni pas bez ściągania zderzaka

należy wyjąć pas ze znaczkiem, odkręcić wspornik i wyjąć lewe światło pod kątem chłodnica wychodzi. Wraz ze zlaniem płynu około godziny zajmuje cała zabawa czyli demontaż i montaż z podpięciem węży i wlaniu płynu spowrotem

Sprawdzone w 1.8 ABS
na malej chlodnicy owszem, ale jak masz duza to taki patent nie przejdzie.
Godzina na wymiane? Chyba rzucajac wszystko pod siebie i robiac na odpierdziel

Zdemontowanie geilla, odpiecie wszystkich kostek od swiatel, wyciagniecie glownych lamp, kierunkow, halogenow, zderzak, pas przedni, wzmocnienie zderzaa, weze od chlodnicy, sama chlodnica. Plukanie ukladu bo dobry plukacz parenascie zlotych a warto troche odswiezyc uklad. Posprawdzanie wszystkich wezy zeby za miesiac znowu sie nie bawic z plynem, wycagniecie i przetarcie czujnikow z nalotu. Do tego czekanie az wszyatko ostygnie, przetarcie z nalotu wzmocnienia albo jego ew malowanie i juz jest pare godzin
