Osad na korku od płynu chłodniczego po wymianie uszczelki

Wszystko o układzie chłodzenia.

Moderator: Moderator

Osad na korku od płynu chłodniczego po wymianie uszczelki

Postprzez carrie » 7 paź 2014, o 16:45

Jakieś dwa miesiące temu wymieniłam uszczelkę pod głowicą, a teraz zauważyłam, że ubywa płynu i "majonez" na korku płynu chłodniczego jest. Powiedzcie co może być przyczyną?
carrie
Berbeć
 
Posty: 17
Dołączył(a): 27 lis 2013, o 09:38
Lokalizacja: Człuchów

Osad na korku od płynu chłodniczego po wymianie uszczelki

 

Postprzez MiroGti » 7 paź 2014, o 19:58

Hm ? skoro upg wymieniona to powinno być ok a temperaturę ci trzyma ? może robisz krótkie odcinki i silnik jest stale nie dogrzany ,w tedy takie objawy mogą się pojawiać
carrie napisał(a):ubywa płynu i "majonez" na korku płynu chłodniczego

ale jak jest tak to albo głowicę trzeba dociągnąć albo coś nie fachowo zrobiona ta upg
moj-golf/black-mk3-by-mirogti-t68213.html

Samochód jest dopiero wtedy szybki, kiedy rano stoisz przed nim i boisz się go otworzyć.
Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność – w kierowcy.
Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno.
Avatar użytkownika
MiroGti
Forumowy wyjadacz
 
Posty: 856
Dołączył(a): 28 sty 2014, o 20:04
Lokalizacja: KDA
Rocznik: 97
Silnik: 2.0 AGG GTI
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez carrie » 7 paź 2014, o 20:04

Temperaturę 90stopni trzyma.
carrie
Berbeć
 
Posty: 17
Dołączył(a): 27 lis 2013, o 09:38
Lokalizacja: Człuchów

Postprzez Gesiu_15 » 7 paź 2014, o 20:06

carrie, może być źle zrobiona UPG . Wycieku płynu nie ma ?
Avatar użytkownika
Gesiu_15
Moderator Globalny
 
Posty: 3757
Dołączył(a): 14 kwi 2012, o 21:32
Lokalizacja: Kielce
Rocznik: 1994
Silnik: 2.0 2E GTI
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez MiroGti » 7 paź 2014, o 20:08

carrie napisał(a):Temperaturę 90stopni trzyma.

czyli jest ok
to musisz teraz zaobserwować z kąd tego płynu ubywa ,najlepiej podłuż karton pod auto na noc i patrzaj rano gdzie nakapało ;-) a że maść jest pod korkiem to może zostało ci płynu w silniku po remoncie upg i jeszcze wyłazi
moj-golf/black-mk3-by-mirogti-t68213.html

Samochód jest dopiero wtedy szybki, kiedy rano stoisz przed nim i boisz się go otworzyć.
Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność – w kierowcy.
Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno.
Avatar użytkownika
MiroGti
Forumowy wyjadacz
 
Posty: 856
Dołączył(a): 28 sty 2014, o 20:04
Lokalizacja: KDA
Rocznik: 97
Silnik: 2.0 AGG GTI
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez carrie » 8 paź 2014, o 06:49

Karton leżał pod autem od wczoraj i nic czyściutko.
carrie
Berbeć
 
Posty: 17
Dołączył(a): 27 lis 2013, o 09:38
Lokalizacja: Człuchów

Postprzez prezesik » 8 paź 2014, o 08:57

Uszczelka przepuszcza między płaszczem wodnym a kanałem olejowym. Wzrostu temperatury nie będzie, wycieków też nie. Pierw jest masło pod korkiem, za chwilę olej pojawi się w zbiorniczku. Proponuję jechać na naprawę w ramach gwarancji. Niech ten mechanik wymienia ją jeszcze raz.
Ciekawe, czy głowica była splanowana...
Avatar użytkownika
prezesik
Members
 
Posty: 4869
Dołączył(a): 25 lut 2008, o 20:06
Lokalizacja: Łęczyca

Postprzez Gesiu_15 » 8 paź 2014, o 15:54

carrie, planowana była głowica ? proponuje jechać do mechanika i niech robi drugi raz :) innego wyjścia nie ma :-)
Avatar użytkownika
Gesiu_15
Moderator Globalny
 
Posty: 3757
Dołączył(a): 14 kwi 2012, o 21:32
Lokalizacja: Kielce
Rocznik: 1994
Silnik: 2.0 2E GTI
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez carrie » 8 paź 2014, o 17:34

Dzięki koledzy za pomoc. Jutro podjadę i zobaczę co powie. Bo nie mam zamiaru płacić drugi raz za wszystko.
carrie
Berbeć
 
Posty: 17
Dołączył(a): 27 lis 2013, o 09:38
Lokalizacja: Człuchów

Postprzez Gesiu_15 » 8 paź 2014, o 17:36

carrie napisał(a):Bo nie mam zamiaru płacić drugi raz za wszystko.


Mechanik robił , także zaprowadzaj mu auto niech robi od nowa . :-)
Avatar użytkownika
Gesiu_15
Moderator Globalny
 
Posty: 3757
Dołączył(a): 14 kwi 2012, o 21:32
Lokalizacja: Kielce
Rocznik: 1994
Silnik: 2.0 2E GTI
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez carrie » 10 paź 2014, o 10:55

Niestety mech na urlopie, ale ostatnio wytarłam tą maź i zrobiłam ok. 200km i jest czysto.
carrie
Berbeć
 
Posty: 17
Dołączył(a): 27 lis 2013, o 09:38
Lokalizacja: Człuchów

Postprzez MiroGti » 10 paź 2014, o 20:27

carrie napisał(a): ale ostatnio wytarłam tą maź i zrobiłam ok. 200km i jest czysto.

to też ci się nie zrobi po 100 km ,no chyba że tak dużo tego płynu połyka ,obserwuj tą maź i zbiorniczek płynu a jak wróci ten twój magik z urlopu to mu nie odpuszczaj póki sprawa nie jest stara , później ci powie że katowałeś auto i se na własne życzenie to zrobiłeś , wziął kasę to niech zrobi dobrze , ja u siebie jak robiłem remont kapitalny w poprzednim GTI to od wymiany do wymiany nie zaglądałem pod maskę żeby coś dolać jak zaglądałem to żeby stary np olej wymienić ;-)
moj-golf/black-mk3-by-mirogti-t68213.html

Samochód jest dopiero wtedy szybki, kiedy rano stoisz przed nim i boisz się go otworzyć.
Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność – w kierowcy.
Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno.
Avatar użytkownika
MiroGti
Forumowy wyjadacz
 
Posty: 856
Dołączył(a): 28 sty 2014, o 20:04
Lokalizacja: KDA
Rocznik: 97
Silnik: 2.0 AGG GTI
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Następna strona

- - -



Powrót do Układ chłodzenia

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości