kali napisał(a):witam,odswierzam temat termostat plastik z iglica po sprawdzeniu słabo sie otwierał ,skróciłem o 1 zwój spręzynę i OK ,W AEE termostat jest z iglica,i inny nie pasuje ,wazna jest pokrywa termka jest z poprzeczka w której jest otwór dla iglicy,częsta
przyczną nie działania jest pekniecie poprzeczki to ta dla zainteresowanych pozdrawiam
Pasują inne bez problemów.
Np takiej budowy:
To często stosowany rodzaj termostatu. Jedyna modyfikacja to usunięcie poprzeczki w plastikowym króćcu termostatu. Ten termostat idealnie wskoczy na swoje miejsce i zakładasz przerobioną końcówkę i masz rozwiązanie. Co przemawia za tym? Cena, wahler typowy do aee to około 56zł a ten 30zł plus króciec 8zł do przerobienia. Najlepsze w nim jest to że nie wymaga żadnych podpór ani poprzeczek które pękają.
A mrugająca kontrola oleju na jałowych to wadliwy czujnik ciśnienia za 9zł... Więc koszt śmieszny
MK3 "I'd rather lose by a mile because i built my own car,
than win by a inch because someone else built it for me.
Your car is your story. Don't let someone else write the book."