układ chłodzenia

Wszystko o układzie chłodzenia.

Moderator: Moderator

Postprzez mnich » 21 paź 2008, o 17:43

ja miałem podobny problem i wina tkwiła w uszczelce korka zbiorniczka wyrównawczego . kosztuje 1 zeta a można sporo zaoszczędzić czasu no i kasy, warto sprawdzić
mnich
Berbeć
 
Posty: 4
Dołączył(a): 18 paź 2008, o 18:56
Lokalizacja: dąbrowa górnicza

 

Postprzez PaNdA » 22 paź 2008, o 10:22

Cześc mam pytanie 1.6 +LPG ...Wymieniłem czujnik temperatury bo niebyło ssania ale temperature pokazywał dobrze. Wymieniłem go na nowy ssanie sie pojawiło tylko odczyt temperatury jest zły mi sie wydaje bo po przejechaniu jakies 4km jest 100 - 110% :-( :-o Poradźcie please! pozdro!! ziomy
Avatar użytkownika
PaNdA
Czytacz
 
Posty: 141
Dołączył(a): 16 sie 2008, o 14:59
Lokalizacja: woj. Śląskie

czujnik temperatury pytanie o opornosi na stykach

Postprzez dziabi3 » 25 paź 2008, o 19:53

posiadam golfa 3 1,4 abd

czujnik temperatury jest jeden niebieski

i teraz moje pytanie posiada on 4 styki na jednej parze jest oporność tak jak w książce a na drugiej parze o połowa mniejsza czy tak powinno być
Średnie spalanie 7,5>8l lpg /5,8l pb
dziabi3
Members
 
Posty: 513
Dołączył(a): 10 wrz 2007, o 20:40
Lokalizacja: ewewefwef

Postprzez pablomed » 25 paź 2008, o 20:33

ok, druga para od licznika (2 i 4)
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez dziabi3 » 25 paź 2008, o 23:13

czyli na jednych stykach ma byc wiecej a na drugich mniej o dwa razy??
Średnie spalanie 7,5>8l lpg /5,8l pb
dziabi3
Members
 
Posty: 513
Dołączył(a): 10 wrz 2007, o 20:40
Lokalizacja: ewewefwef

jaki plyn chłodniczy?

Postprzez fejsik » 26 paź 2008, o 12:02

sluchajcie kupilem sobie pieknego golfika 3 wczoraj sprawdzalem plyny i okazalo sie ze jest za duzo oleju a za malo plynu chlodniczego a najgorsze jest to nie wiem jaki byl lany dzwonilme do wlasciciela i nie pamieta no i teraz nie wiem jaki mam dolac spuscilem go troche do sloika i wlozylem do zamrazki na szczescie okazxalo sie ze plyn nie zamarzl czyli jets dobry ale co z tego skoro nie wiem jaki to kolor jak dla mnie to jest szlam widac ze bardzo dawno nie byl wymieniany ! sluchajcie czy moge teraz tak jezdzic przez pare dni poziom jest ponizej minimum czy cos sie moze stac?? bo przeciez nie bede doleawl bylejakiego bo nie chce mieszac musze wymienic go na nowy ....jaki plyn polecacie?? a gdzie znajde zalecenia vw??z gory dziekuje za pomoc
fejsik
Czytacz
 
Posty: 65
Dołączył(a): 26 paź 2008, o 11:51
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez Reiven » 26 paź 2008, o 12:27

Po 1. płyny są mieszalne możesz dolać czegokolwiek.
Po 2. spokojnie możesz jeździć jak jest poniżej min.
Po 3. jak jest tam syf to wymień cały płyn, wlać możesz co chcesz ja osobiście już kilka lat jeżdżę na płynie z marketu jest ok ale jeśli chcesz to masz masz wybór: borygo, petrygo, preston, i różne inne aż po oryginalny VW G12+ wybierz co Ci cenowo najbardziej odpowiada.
Po 4. Jak bardzo Cię drażni że masz poniżej min. to dolej szklankę czy dwie wody.
VW Power
Avatar użytkownika
Reiven
Gaduła
 
Posty: 462
Dołączył(a): 26 wrz 2008, o 10:48
Lokalizacja: Warszawa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez fejsik » 26 paź 2008, o 12:34

wielkie dzieki za super dokladna odpowiedz ...ale wiesz ja slyszalem z enie wolno mieszac kolorami czy to prawda?? tak sobie mysle ze narazie nic nie bede dolawal a jeszcze w tym tyg wymienie caly plyn jeszcze nie wiem jaki znalazlem na forum dobre opinie o Gliko Shell
fejsik
Czytacz
 
Posty: 65
Dołączył(a): 26 paź 2008, o 11:51
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez Reiven » 26 paź 2008, o 12:37

Ludzie różne głupoty gadają wszystkie płyny są na glikolu więc kolor nie ma tu znaczenia mieszałem różne ze sobą.

Najlepiej zrób tak jak napisałeś nie lej nic i wymień cały płyn a co wlejesz to naprawdę ma małe znaczenie może być shell.
VW Power
Avatar użytkownika
Reiven
Gaduła
 
Posty: 462
Dołączył(a): 26 wrz 2008, o 10:48
Lokalizacja: Warszawa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez fejsik » 26 paź 2008, o 12:51

oki tak zrobie wielkie dzieki za szybka i szczegolowa odpowiedz :-)


a co myslisz o tym oleju bo jest stanowczo za duzo jak jest to takie wglebienie to olej jest na calej dlugosc a nawet wiecej mysle ze jak bede zmianil plyn to powiem mechanikowi zeby spuscil z 200ml oleju
fejsik
Czytacz
 
Posty: 65
Dołączył(a): 26 paź 2008, o 11:51
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez pablomed » 26 paź 2008, o 13:26

Jesli to milmetr czy 2 więcej nic się nie stanie, jeśli centymetr - ulej go. A skoro już mamy sytuację ubytku płunu i przybytku oleju, przy czym płyn to jak piszesz szlam, to trzeba trochę tego olej spuścić dołem przez żsróbę i obejrzeć czy niema wody w nim.
Co d mieszania płynów - barwa bez znaczenia, nie wolne mieszać płynów z innymi glikolami w zawartości, ale teraz wszystkie mają etylenowy a tylko czasem trafi się propylenowy. W twoim przypadku nie trzeba o tym myśleć bo tak musisz zmienić płyn i przepłucz potem układ kranówą (nie lej zimnej do gorącego slnika)
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez fejsik » 26 paź 2008, o 20:31

a sluchajcie ile potrzeba plynu chlodniczego do wymiany slyszalem ze 6l. czy to prawda czy mozliwe zeby az tyle plynu bylo potrzebne porzeciez go tam wogole nie widac
fejsik
Czytacz
 
Posty: 65
Dołączył(a): 26 paź 2008, o 11:51
Lokalizacja: Wrocław

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Układ chłodzenia

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

cron