jeśli będą tam wżery i ich nie zlikwidujesz to nici, gwarantuję ci, po paru dniach lub tygodniach nowy wyciek.maciek25_83 napisał(a):ciekawe co z tego wyjdzie:)
Moderator: Moderator
w układzie jest pewne nadciśnienie 1,4-1,6 bara tyle trzyma zaworek w korku zbiorniczka w celu zapewnienia odpowiedniej pracy układuPrezes124 napisał(a):A ja słyszałem, że jak bradzo twarde to źle. Tak jest?
Prezes124 napisał(a):I jeszcze jedno - pod koreczkiem mam trochę majoneziku i jak dziś wymieniałem uszczelkę pod klapą zaworów to po prawej stronie pokrywy przy pierwszej śrubie też była kupa majonezu. Zaznaczam, że jeżdżę sporo na krótkich odcinkach więc podobno normalka
silspaw napisał(a):Z boku silnika po prawej stronie jest kruciec , poruszaj nim lekko czy nie siak plynem. U mnie tak bylo tez zachodzilem w głowe co i jak az przypadkiem natrofilem na to
krissmysticblau napisał(a):Masz problemy z odpaleniem jak jest zimny??
nie, jak jest zimny pali od reki przekrece kluczyk, rozrusznik max 2 razy zakreci walem i odpala
[ Dodano: 2008-11-08, 18:35 ]
dla pewności sprawdź tez nagrzewnice czy koło niej nie cieknie gdzies ale jak sie leje do środka to będziesz miał smród w aucie i zaparowane szyby.
mani51 napisał(a):a zawsze można do gościa napisać lub zadzwonić czy pasuje do takiego silnika jak Twój
mani51 napisał(a):a zawsze można do gościa napisać lub zadzwonić czy pasuje do takiego silnika jak Twój
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości