Reiven napisał(a):Kolego czy ten płyn Ci wywala jak odkręcasz czy po prostu w czasie jazdy Ci ubywa? Bo jeśli tak to szukaj wycieku bo musi być spory. Cyba że wywala Ci płyn przy zakręconym zbiorniczku wtedy albo termostat albo uszczelka pod głowicą.
s zasadzie to mi go wywalało tak jak widziałem przy zmianie płynu na odkręconym korku ale to jest...hmm coś może 15 min pracy silnika na postoju w tym czasie było trochę gazowania;) a w tygodniu gdzie średnio robię 400-450km dolewam go ze dwa razy tak po ok. 350-400ml płynu.
wydaje mi się że przewód dolny od chłodnicy jak sprawdzałem podczas wymiany płynu był tylko ciepły podczas gdy ten górny był bardzo gorący a chłodziwa było już odpowiednio dużo....!
ehe
[ Dodano: 2008-12-02, 21:34 ]wiadomo już co było z układem chłodzenia,dla czego wywalało płyn! Ostatnio zostawiłem Golfa na wymianę rozrządu razem z pompą wodna bo ciekła... Auta nie da się odpowietrzyć mówi mechanik!Diagnoza: Uszczelka pod głowicą;/ auto uziemnione na tyga w piątek bądź w sobote do odbioru koszt!? szacowane na 500-600zeta w tym wymiana: oczywiście uszczelka pod głowice,łańcuszka rozrządu,prowadnic zworów, planowanie głowicy! Kurcze,aby tylko wszystko dobrze zrobił,bo nie chciał bym akcji typu....auto straciło na mocy.