Admor napisał(a):Może się wydawać to zbędnym wydaniem pieniędzy na uszczelkę ale jak to mówią dentyści z reklam Blend-a-med lepiej zapobiegać niż leczyć.
ta, bardzo dobry pomysł żeby bez potrzeby zmieniać uszczelkę pod głowicą, poprostu ręce opadają jak czytam co tu wypisujecie. Przecież jak zmieniasz uszczelkę to trzeba głowicę planować a nie można tego robić w nieskończoność...w życiu by mi nie przyszło do głowy żeby zmieniać uszczelkę na wszelki wypadek...a żeby sprawdzić czy uszczelka jest ok to wystarczy odkręcić korek od zbiorniczka wyrównawczego i odpalić silnik - jak bąble powietrza nie idą to uszczelka jest ok. tak samo jak w płynie nie ma śladów oleju to też bym nie ruszał uszczelki. Przecież ciśnienie oleju jest większe niż płynu chłodniczego więc zawsze na początku to olej przedostanie się do płynu a nie w drugą stronę
Lepik napisał(a):niewiem czy przy okazji niezmienic paska rozrzadu mam pezrjechane na nim ok 30 tys
to jeszcze conajmniej drugie tyle przed nim więc ja bym nie zmieniał ale najlepiej to ocenić po jego wyglądzie
[ Dodano: 2008-11-19, 17:28 ]Lepik napisał(a):a i zauwazylem wczoraj ze wskaznik temperatury niewskakuje mi na optymalne 90 st. tylko idzie do 80 st i koniec
to też jest całkiem normalne bo wskaźniki oszukują więc nie przejmuj się tym zbytnio, u mnie też jest około 80 na blacie dopiero w korku trochę podskoczy do 88 i załącza się wentylator a powinien dopiero przy 92 czyli wskaźnik pokazuje mniej o jakieś 4-5stopni i pewnie u Ciebie też tak jest