układ chłodzenia

Wszystko o układzie chłodzenia.

Moderator: Moderator

Postprzez krisss.79 » 7 sty 2009, o 21:13

marcinkoz2910 sory ze sie wtrace,to jesli liicznik zaniza,to przeklada sie to na spalanie??????
moj-golf/moja-golfina-t16966.html
Zapraszam do ogladania mojego golfa
Avatar użytkownika
krisss.79
Badacz tematu
 
Posty: 387
Dołączył(a): 21 paź 2008, o 17:29
Lokalizacja: zielona gora

 

Postprzez marcinkoz2910 » 7 sty 2009, o 21:33

krisss.79 napisał(a):marcinkoz2910 sory ze sie wtrace,to jesli liicznik zaniza,to przeklada sie to na spalanie??????
o czyms takim pierwsze słyszę i jestem przekonany że to nie prawda. Na zwiększone spalanie w benzynie mogą się przyczynić:

--> uszkodzona sonda Lambda
--> uszkodzony silniczek krokowy
--> uszkodzony czujnik temp. cieczy
--> niska temp. otoczenia zimą, wtedy silnik dłużej pracuje na ssaniu
Avatar użytkownika
marcinkoz2910
Members
 
Posty: 4293
Dołączył(a): 20 lip 2008, o 15:16
Lokalizacja: Pogórze /k. Skoczowa

Postprzez krisss.79 » 7 sty 2009, o 21:48

marcinkoz2910.Jasne,chodzilo mi wlasnie oto ze gdy czujnik jest zepsuty i wskazowka zle pokazuje,tak jak mi 70c golfik wiecej pali
moj-golf/moja-golfina-t16966.html
Zapraszam do ogladania mojego golfa
Avatar użytkownika
krisss.79
Badacz tematu
 
Posty: 387
Dołączył(a): 21 paź 2008, o 17:29
Lokalizacja: zielona gora

Postprzez marcinkoz2910 » 7 sty 2009, o 21:50

krisss.79 napisał(a):Jasne,chodzilo mi wlasnie oto ze gdy czujnik jest zepsuty i wskazowka zle pokazuje,tak jak mi 70c golfik wiecej pali
jeśli czujnik temp. cieczy zaniża pomiar to ECU myśli że auto jest ciągle zimnie i pracuje ciągle na ssaniu a jeśli zawyża pomiar wtedy może ssania nie być wcale i są problemy z odpalaniem i nierówną praca silnika gdy jest zimny (tak się dzieje w tanich podróbkach)
Avatar użytkownika
marcinkoz2910
Members
 
Posty: 4293
Dołączył(a): 20 lip 2008, o 15:16
Lokalizacja: Pogórze /k. Skoczowa

Postprzez iracz » 7 sty 2009, o 22:38

marcinkoz2910, widze że posiadasz oryginalną instrukcje do golfa, masz namiar skąd taką sciagnac? albo byś sie podzielił :zawstydzony:
Żeby wymienić chłodnicę trzeba faktycznie odkręcać zdeżak i reflektory?? http://www.golf3.pl/viewtopic.php?t=112 ... 50911473dd
mój golf to 1.6 AEE 97r bez klimy w manualu
iracz
 

Postprzez marcinkoz2910 » 7 sty 2009, o 22:41

iracz, podaj maila

iracz napisał(a):Żeby wymienić chłodnicę trzeba faktycznie odkręcać zdeżak i reflektory??
noo trochę jest zabawy ;]
Avatar użytkownika
marcinkoz2910
Members
 
Posty: 4293
Dołączył(a): 20 lip 2008, o 15:16
Lokalizacja: Pogórze /k. Skoczowa

Postprzez krisss.79 » 7 sty 2009, o 23:32

Jutro jade do serwisu vwolkswagena po nowy czujnik,sprawdzalem auto na postoju,rozgrzalem silnik i gorny waz byl goracy a dolny troche mniej,za chwile wlaczyl sie wentylator,a wskaznik temp pokazywal 70,w lecie 80c wiec to wina czujnika temperatury.Pozdrawiam :-D
moj-golf/moja-golfina-t16966.html
Zapraszam do ogladania mojego golfa
Avatar użytkownika
krisss.79
Badacz tematu
 
Posty: 387
Dołączył(a): 21 paź 2008, o 17:29
Lokalizacja: zielona gora

Postprzez mani51 » 8 sty 2009, o 10:01

jak nie masz klimy to nie trzeba ściągać zdesia, ja ostatnio zmieniałem chłodniczkę to zajęło mi to godzinę nie więcej...zdejmujesz grila i odkręcasz jedną lampę a później śrubki (4szt.) mocujące chłodnicę i wsio...oczywiście trzeba spuścić płyn, poodpinać węże od chłodnicy i wtyczkę od termicznego włącznika wentylatora

i jeszcze trzeba odkręcić taki wspornik idący od zamka maski do zderzaka, ale to tylko jedna śrubka
Avatar użytkownika
mani51
Members
 
Posty: 1415
Dołączył(a): 30 cze 2008, o 09:43
Lokalizacja: TJE, Wodzisław

Postprzez SotoM » 8 sty 2009, o 10:08

ja też sie wtrace...zauważcie jaka jest teraz temp.na dworzu. ja mam dizla i mam nowkę termostat i czujnik. jak jeźdzę teraz to temp na maxa mi złapie 70st... gdzies był temt poruszany włąsniue z tą tempratura perę dni temu i wszyscy pisali ze jest tak u każdego...
krisss.79, moze narazie zwolnij z tym czujnikiem... aby być pewnym pojedź na komputer na porównanie temperatury na blacie i na kompie... bedziesz miał pewnośc. to ze załuzmy bedzie różnica 5 stopni to nie szkodzi ale jeśli bedzie różnica 20st no to juz czujnik karzaczy...
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez iracz » 8 sty 2009, o 15:19

marcinkoz2910,
iracz@o2.pl
dzieki :super:
iracz
 

Postprzez Lvkasz » 8 sty 2009, o 16:16

Wszystko ffajnie lecz ja nadal nie wiem co jest zepsute.Dodam tylko ze wskazowka nie podnosi sie prawie wogole i ze dzialo sie juz tak przed pierwszymi mrozami.
Lvkasz
Czytacz
 
Posty: 77
Dołączył(a): 13 cze 2008, o 14:45
Lokalizacja: lubuskie

Postprzez vckat » 8 sty 2009, o 16:56

Jesli dlugo jechales bez plynu to raczej na bank uszczelka pod glowica na tym ucierpiala
vckat
Berbeć
 
Posty: 9
Dołączył(a): 8 sty 2009, o 16:46
Lokalizacja: ostroleka

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Układ chłodzenia

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości