układ chłodzenia

Wszystko o układzie chłodzenia.

Moderator: Moderator

Postprzez Legionista » 25 lip 2009, o 08:17

Tak jak Kolega pisze sprawdz węże,, ja obstawiam czujnik temeperatury
Avatar użytkownika
Legionista
Members
 
Posty: 2202
Dołączył(a): 30 gru 2008, o 15:49
Lokalizacja: SFD

 

za duza temperatura :/

Postprzez ggiibboonn » 25 lip 2009, o 11:26

witam , mam problem z temperatura ,wymienilem termostat czujniki tez , i dalej sie mi zagrzewa przy wiekszych predkosciach ,czy ktos orientuje sie co moze byc nie tak ? myslalem ze termostat ale wymienilem i dalej przy wiekszych predkosciach miga kontrolka od oleju i sila rzeczy musze sie zatrzymac i poczekac chwile ,wiatrak zalacza sie przy temp powyzej 90 stopni tez niewiem czy to dobra temperatura ,czy ktos wie co jeszcze moglbym wymienic zeby sie niezzagrzewal przy wiekszych predkosciach ?
ggiibboonn
Czytacz
 
Posty: 57
Dołączył(a): 14 lis 2008, o 15:29
Lokalizacja: dąbrowa Górnicza

Postprzez Legionista » 25 lip 2009, o 12:00

ggiibboonn, czujnik czego wymieniłeś jaki i za ile??
A co ma termostat do temperatury oleju??
ty masz problem z temperatura oleju a nie płynu chłodniczym..
Sprawdz czujniki od oleju mozliwe ze któryś ci pada i przy wielkich predkosciach zle podaje cisnienie na zegary...

Nie rozumie patrzysz sie na temperature wody i widzisz ponad 90?? przy dużych prędkościach?? nic ci sie nie zagrzewaa temeprartura wody w lato to norma ze pojdzie wyżej...przy wiekszych prędkościach
Avatar użytkownika
Legionista
Members
 
Posty: 2202
Dołączył(a): 30 gru 2008, o 15:49
Lokalizacja: SFD

Postprzez ggiibboonn » 25 lip 2009, o 13:20

wymienilem czujnik ktory dochodzi do wiatraka bo sie niezalanczal i myslalem ze niema chlodzenia dalem za niego ok 50 zl z tego co pamietam , teraz wiatrak sie wlancza przy ok 100 stopniach ale dalej sie zagrzewa i pika kontrolka od oleju , wymienialem tez filtr oleju, wlozylem zamiennik ktory jest dwa razy wiekszy niz standardowy czy moze byc to przyczyna ? bo juz sam niewiem co moze byc nie tak ...masz jakas propozycje co moglbym wymienic jeszcze zeby dobrze chulalo ?
ggiibboonn
Czytacz
 
Posty: 57
Dołączył(a): 14 lis 2008, o 15:29
Lokalizacja: dąbrowa Górnicza

Postprzez Legionista » 25 lip 2009, o 14:10

ggiibboonn napisał(a):wlozylem zamiennik ktory jest dwa razy wiekszy niz standardowy czy moze byc to przyczyna ? bo juz sam niewiem co moze byc nie tak ...masz jakas propozycje co moglbym wymienic jeszcze zeby dobrze chulalo ?


a przed wymiana filtra nie miałeś problemów?? jeśli tak to filtr do wymiany... no ja bym sprawdził czujniki oleju jeszcz..
Co do wiatraka ze sie załancza przu 100 stopniach.. to odpal auto i nich sobie chodzi i zobacz kiedy załączy sie wiatrak i by sie przdało zmierzyć płyn chłodniczy jaką masz temeperature.... zeby zoabczyc czy dobrze na zegarach ci pokazuje
Avatar użytkownika
Legionista
Members
 
Posty: 2202
Dołączył(a): 30 gru 2008, o 15:49
Lokalizacja: SFD

Postprzez Pro100 » 25 lip 2009, o 14:43

Silnik 1.4 ABD nagrzewa sie prawidlowo wentylator sie wlacza wszystko tak jak bylo wczesniej choc moze faktycznie czesciej sie wlacza wentylator ale tego na razie nie jestem w stanie stwierdzic bo jezdzilem bardzo wolno po polnej drodze.
Avatar użytkownika
Pro100
VIP
 
Posty: 2623
Dołączył(a): 22 cze 2008, o 16:38
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Rocznik: 93
Silnik: R32
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez PRUSAK » 26 lip 2009, o 18:37

mozna jeszcze kupić termostat i nim obniżyć temperaturę... tzn zeby wiatrak sie zalanczal zamiast 100 to na 95stopni.
Avatar użytkownika
PRUSAK
Badacz tematu
 
Posty: 213
Dołączył(a): 3 sty 2009, o 17:49
Lokalizacja: CW

Postprzez ggiibboonn » 27 lip 2009, o 15:24

termostat wlasnie wymieniony ,tak samo jak filtr oleju (dalem zamiennik ktory jest 2 razy wiekszy niz standard moze to miec wplyw ?
ggiibboonn
Czytacz
 
Posty: 57
Dołączył(a): 14 lis 2008, o 15:29
Lokalizacja: dąbrowa Górnicza

Postprzez PRUSAK » 27 lip 2009, o 16:54

no jak dałeś mocniejszy to właśnie zmieniłeś temperaturę nim... na wyższa...

musisz dać termostat na mniejsza temperaturę... bo wiatrak włącza się dopiero przy 100 stopniach a jak dasz inny termostat to możesz zbić temp do 90/95stopni i wiatrak sie będzie włączał szybciej przy 90/95 stopniach...
Avatar użytkownika
PRUSAK
Badacz tematu
 
Posty: 213
Dołączył(a): 3 sty 2009, o 17:49
Lokalizacja: CW

Postprzez kali » 28 lip 2009, o 06:52

Witam,sprawdź pokrywkę termostatu,jest w niej poprzeczka z otwor
em w,który wchodzi iglica termostatu,może jest pęknięta,jeśli tak ,to-to masz przyczynę,powodzenia
kali
Czytacz
 
Posty: 111
Dołączył(a): 2 cze 2008, o 07:36
Lokalizacja: malbork
Rocznik: 1996
Silnik: 1.6 AEE
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez kali » 28 lip 2009, o 07:08

sprawdź termostat i pokrywkę termostatu,może być pęknięta poprzeczka w ,którą wchodzi iglica termostatu
kali
Czytacz
 
Posty: 111
Dołączył(a): 2 cze 2008, o 07:36
Lokalizacja: malbork
Rocznik: 1996
Silnik: 1.6 AEE
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

termostat

Postprzez strzeliniasty » 19 sie 2009, o 19:19

siemka


glupie pytanie

gdzie w 1,8 ABS jest termostat?? szukalem dzisiaj dziada i nie znalazlem
Avatar użytkownika
strzeliniasty
Members
 
Posty: 2656
Dołączył(a): 9 paź 2008, o 22:42
Lokalizacja: Strzelin / Wrocław

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Układ chłodzenia

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość