układ chłodzenia

Wszystko o układzie chłodzenia.

Moderator: Moderator

Postprzez sirGrzesio » 19 sie 2009, o 21:26

jak na załączonym obrazku ;-)
Obrazek
musisz odkręcić króciec i ukaże się termostat ;-)
Avatar użytkownika
sirGrzesio
Gaduła
 
Posty: 405
Dołączył(a): 24 kwi 2008, o 18:08
Lokalizacja: Łódź
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

 

Postprzez strzeliniasty » 19 sie 2009, o 21:43

sirGrzesio, ale cos mi nie pasuje bo wymienialem ten kruciec niedawno i tam nie ma termostatu
Avatar użytkownika
strzeliniasty
Members
 
Posty: 2656
Dołączył(a): 9 paź 2008, o 22:42
Lokalizacja: Strzelin / Wrocław

Postprzez darius84 » 19 sie 2009, o 22:36

sirGrzesio, troche pomylil silniki.strzeliniasty, w naszych motorkach termostat znajduje sie kolo pompy wspomagania. dolny waz od chlodnicy dochodzi do termostatu. troche roboty jest,bo trzeba pompe wspomagania odchylic, potem dwie sruby szostki i juz:)
Avatar użytkownika
darius84
Badacz tematu
 
Posty: 191
Dołączył(a): 10 cze 2009, o 09:31
Lokalizacja: WCI

Postprzez Sivy » 19 sie 2009, o 23:01

darius84 napisał(a):sirGrzesio, troche pomylil silniki


To jest AAM, 1800 cm3, 75KM;
Alten VW Fück Opel ~VAGSTYLE~
Avatar użytkownika
Sivy
Members
 
Posty: 880
Dołączył(a): 25 cze 2008, o 10:00
Lokalizacja: Güttstadt

Postprzez sirGrzesio » 20 sie 2009, o 05:08

o :cenzura: :-P sorki za wprowadzenie w błąd :zdegustowany:
zasugerowałem się zdjęciami w tym temacie
http://www.golf3.pl/topics28/zdjecia-si ... t14332.htm
Avatar użytkownika
sirGrzesio
Gaduła
 
Posty: 405
Dołączył(a): 24 kwi 2008, o 18:08
Lokalizacja: Łódź
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez SotoM » 20 sie 2009, o 10:35

1,4 i 1,6 termostat ma z boku głowicy nad ski.biegów
1,8 75,90km 2.0, silniki dizla mają na dole w pompie wody pod lub za pompą wspomagania ukł.kierowniczego (jeśli wystepuje)
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

problem z temperatura w 1.8 AAM

Postprzez andrzej4286 » 25 sie 2009, o 18:32

witam szukalem na forum i nic nie znalazlem jak jest to prosze o link. mam problem z tem. na postoju strasznie mi rosnie ponad 90 i wiecej az do momentu wlaczenia sie wentylatora a co za tym idzie bardzo czesto wlacza mi sie wentylator termostat mam napewno dobry bo sprawdzalem na wezach kiedy dolny robi sie cieply i jak mam na zegarze prawie 90 to robi sie cieply to znaczy ze dobry czujnik tem mam prawie nowy ma 2 miesiace. i nie wiem czemu tak rosnie ta temperatura. moze ktos wie :?: i drugie pytanie czy mono wtrysk z 1.8 ABS bedzie pasowal do 1.8AAM
byle mk3 teraz mk4
Avatar użytkownika
andrzej4286
Badacz tematu
 
Posty: 168
Dołączył(a): 12 sie 2008, o 22:02
Lokalizacja: Grudza

Postprzez krisss.79 » 25 sie 2009, o 18:56

Kolego to chyba dobrze ze sie czesto wlacza wentylator :ok: ,jest lato,poczekaj do zimy,zaczesto go nie uslyszysz :-D
moj-golf/moja-golfina-t16966.html
Zapraszam do ogladania mojego golfa
Avatar użytkownika
krisss.79
Badacz tematu
 
Posty: 387
Dołączył(a): 21 paź 2008, o 17:29
Lokalizacja: zielona gora

Re: problem z temperatura w 1.8 AAM

Postprzez terfox » 25 sie 2009, o 19:02

no pewnie że dobrze że Ci wentyl pracuje często latem to norma jak się stoi albo wolno jedzie. U ciebie wygląda to tak wentyl włącza się 95 stopni i zbija do 91 pierwszy zakres, drugi zakres pracy wentyla szybszy się włącza jeśli temperatury nie idzie zdić pierwszym zakresem ( w opisie podane jest że 102 stopnie) ale zazwyczaj przy 100 stopniach wentyl powinien iść jak torpeda. Jeśli masz zepsutye sterownie wentyla to zakłuci ci tą prace. pozdro ;-)
Avatar użytkownika
terfox
Czytacz
 
Posty: 39
Dołączył(a): 23 sie 2009, o 18:27
Lokalizacja: świecie

Postprzez Legionista » 25 sie 2009, o 20:24

andrzej4286, Auto w lato łapie większa temperature a co za tym idzie czesto wiatrak pracuje..... poczekaj troche z tym, albo poprostu nad ranem go sprawdz bo już są chłodne noce..

PS.. Do moda ha ha ha ha tyle na twój temat
Avatar użytkownika
Legionista
Members
 
Posty: 2202
Dołączył(a): 30 gru 2008, o 15:49
Lokalizacja: SFD

Postprzez andrzej4286 » 25 sie 2009, o 21:57

moze macie racje moze nie ma czym sie przejmowac. tylko zastanawia mnie to ze wczesniej tak nie mialem to znaczy przed wymiana sanek bo przed wymiana wentylator tak czesto sie nie wlaczal a tez bylo cieplo a teraz czesciej sie wlacza a czy od uszczelki pod glowica moze cos byc z temperatura? bo mialem wymieniana
byle mk3 teraz mk4
Avatar użytkownika
andrzej4286
Badacz tematu
 
Posty: 168
Dołączył(a): 12 sie 2008, o 22:02
Lokalizacja: Grudza

Postprzez strzeliniasty » 25 sie 2009, o 22:19

andrzej4286, ja mam tak samo ale zaczalem to olewac pfff jak nie czuc specyficznego smrodu zagotowanego plynu chlodnczego to nie ma sie czym przejmowac
Avatar użytkownika
strzeliniasty
Members
 
Posty: 2656
Dołączył(a): 9 paź 2008, o 22:42
Lokalizacja: Strzelin / Wrocław

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Układ chłodzenia

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości