Moderator: Moderator
tu masz fotoporadę mojego autorstwa, możesz sprawdzić, czy dobrze włożyłeś termostat:k-m-r1 napisał(a):rozebrałem cał króciec tam gdzie termostat też i on był krzywo zamontowany poprawiłem
k-m-r1 napisał(a):ale widać wahania niecałe 90 i do 95
układ chłodzenia w golfie jest pod ciśnieniem - normalna sprawa.k-m-r1 napisał(a):odkręcam wlew płynu do zbiorniczka to słysze syk jak by zasysało a potem wylewa mi sie z 0.5 litra płynu albo więcej uzupełniam i kolejnym razem tak samo
sprawdź jeszcze, czy przy rozgrzanym silniku węże wody mozesz ścisnąć dwoma palcami. jezeli są zbyt twarde to moze być problem z uszczelką pod głowicą - przerabiałem to już dwa razy. Uszczelka mogła pęknąć miedzy cylindrem a płaszczem wodnym, spaliny mogą się dostawać do układu chłodzenia i wtedy bardzo pęcznieją węże oraz jest bomblowanie w zbiorniczku. Jeżeli silnik się nie przegrzewa przy 4 osobach na pokładzie (nie dochodzi temp. do 105-110 stopni) to mozesz być spokojny i jeździć dalej.k-m-r1 napisał(a):jeszcze zaobserwowałem że po zrobieniu 20 km mam piane w tym zbiorniczku
nadszedł czas małego przegladu. wymiana oleju filtry itd. w zadnym aucie nie wyswietla kodu błedu. tylko przeglady mały duzy. jak ci sie zaswieci IN 02 to duzy przeglada.jok3r napisał(a):co oznacza to "IN 01".
na 99% otwarty termostat -silnik jest nie dogrzany- układ chłodzenia [pracuje na pełnym obiegu - czujnik temp podaje do ECU o niskiej temp a ten ładuje mu zwiekszona dawe paliwa czyli ssanie.jok3r napisał(a):Dodatkowa wskazanie temperatury zatrzymuje się na ostatniej kresce przed 70 czyli coś koło 60 stopni
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości