układ chłodzenia

Wszystko o układzie chłodzenia.

Moderator: Moderator

Postprzez jacekPlacekkk » 14 sty 2010, o 11:43

no mi po odpaleniu cieknie :!: i to Ciurkiem heh, a w komplecie jest chyba oring czy tam uszczelka, :!: może podjadę do znajomego w wolnej chwili bo ma ogrzewanny garaż, mój nie jest ogrzewnanny a w nocy było u mnie -20 :cry: :kwasny:

[ Dodano: 2010-01-14, 10:46 ]
jak te kleszczę dokładnie wygladają :?:
BLUE JAZZ TDi --->

nowe foty VariantA strona 4...

moj-golf/variant-tdi-nastepca-t24626-36.html
Avatar użytkownika
jacekPlacekkk
Gaduła
 
Posty: 501
Dołączył(a): 2 sie 2008, o 18:23
Lokalizacja: siedlce/okolice

 

Postprzez gluszek » 14 sty 2010, o 11:49

jacekjurzykkk a nie masz zwykłego klucza francuskiego czy "żabki"?
GOLF 3 by głuszek
kliknij i napisz co o nim sądzisz...
Avatar użytkownika
gluszek
Members
 
Posty: 1105
Dołączył(a): 31 lip 2008, o 23:54
Lokalizacja: Poland

Postprzez jacekPlacekkk » 14 sty 2010, o 13:15

może gdzieś tam :-P ale nie droga sprwa a przyda się napewnno w skrzynce
BLUE JAZZ TDi --->

nowe foty VariantA strona 4...

moj-golf/variant-tdi-nastepca-t24626-36.html
Avatar użytkownika
jacekPlacekkk
Gaduła
 
Posty: 501
Dołączył(a): 2 sie 2008, o 18:23
Lokalizacja: siedlce/okolice

Postprzez gluszek » 14 sty 2010, o 18:28

no przydać się przyda ale jeśli nie masz to tak jak mówię... Ja użyłem takiej żabki właśnie i poszło elegancko ;-)
GOLF 3 by głuszek
kliknij i napisz co o nim sądzisz...
Avatar użytkownika
gluszek
Members
 
Posty: 1105
Dołączył(a): 31 lip 2008, o 23:54
Lokalizacja: Poland

Postprzez karton » 20 sty 2010, o 16:50

Gdzie jest termostat w silniku 1.8 AAM. Słyszałem, że przy pompie od wspomagania.
karton
Berbeć
 
Posty: 3
Dołączył(a): 30 sie 2008, o 14:41
Lokalizacja: Olkusz

Postprzez andrzej4286 » 20 sty 2010, o 19:24

karton, jest w pompie wody a ona jest pod alternatorem
byle mk3 teraz mk4
Avatar użytkownika
andrzej4286
Badacz tematu
 
Posty: 168
Dołączył(a): 12 sie 2008, o 22:02
Lokalizacja: Grudza

Postprzez SotoM » 21 sty 2010, o 11:17

termostat sie znajduje w obudowie pompy wody - jesli auto posiada wspomaganie kiery. to trzeba odsunać pompe wspomy odkrecając jej mocowania jak i łapę do której jest ona przymocowana dopiero masz dostep do krućca pod którym znajduje sie termostat.
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

skacząca temperatyra silnika

Postprzez Błażej » 22 sty 2010, o 18:55

witam dzisiaj jadac w trase silnik rozgrzał mi sie do 90c po jakimś czasie wskazówka zaczeła szaleć raz 100 potm 110 pozniej 95 wyłączyłem silnik i od razu go włączyłem i temp. wróciła do normy czyli do 90 po przejechaniu 30km znowu zaczeła szaleć co to może być czyżby termostat sie zacinał? czy coś innego
błażej
Błażej
Czytacz
 
Posty: 127
Dołączył(a): 11 lip 2009, o 21:50
Lokalizacja: kujawy

Postprzez PabloSBT » 22 sty 2010, o 19:35

jeśli masz poziom płynu w normie to stawiam na termostat albo czujnik temp a jak stanąłeś w miejscu to kręcił się wentylator na chłodnicy??
PabloSBT
Members
 
Posty: 955
Dołączył(a): 14 sie 2009, o 11:06
Lokalizacja: TKI | Kielce

Postprzez Błażej » 22 sty 2010, o 19:50

szczeże powiem nie wiem czy w czasie jazdy mi sie załączył na postoju stałem z 10 min i temp. mi stała na 90c a wentylator nie chodził węę od chłodnicy były ciepłe
błażej
Błażej
Czytacz
 
Posty: 127
Dołączył(a): 11 lip 2009, o 21:50
Lokalizacja: kujawy

Postprzez PabloSBT » 22 sty 2010, o 20:04

no to jeśli oba węże były gorące to wina pewnie stoi po stornie czujnika temperatury :) poczekaj jeszcze aż się ktoś inny wypowie :)
A jak byś już kupował ten czujnik to tylko markowy bo tanie zamienniki źle pokazują temp i nie załączają wentylatora :)
PabloSBT
Members
 
Posty: 955
Dołączył(a): 14 sie 2009, o 11:06
Lokalizacja: TKI | Kielce

Postprzez ggiibboonn » 22 sty 2010, o 20:39

moze to byc czujnik , ja mialem toche inczej z wezami jeden cieplu drugi nie , wymienilem termostat i git a w tym przypadku moze byc jw.no to jeśli oba węże były gorące to wina pewnie stoi po stornie czujnika temperatury :) poczekaj jeszcze aż się ktoś inny wypowie :)
ggiibboonn
Czytacz
 
Posty: 57
Dołączył(a): 14 lis 2008, o 15:29
Lokalizacja: dąbrowa Górnicza

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Układ chłodzenia

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości