a tu masz fotoporadę wymiany termostatu
http://www.golf3.pl/topics28/wymiana-te ... t16017.htm
Moderator: Moderator
darius84 napisał(a):termostat masz ciagle otwarty,bo gdyby sie nie otwieral,to grzalby Ci sie.
Adam.M napisał(a):wtedy dolny waz powinien byc cieply, jesli nie, to temp bedzie dalej wzrastac i zalaczy sie wentylator, wtedy bedziesz miec pewnosc ze to zaciety termostat
powiem ci ze 84 czy 87 nawet tego nie odczujesz ja ostatnio wsadzilem do 84 i chodzi jak trzebamani51 napisał(a):darius84 napisał(a):termostat masz ciagle otwarty,bo gdyby sie nie otwieral,to grzalby Ci sie.
srutu tutu. termostat otwarty a dolny wąż zimny. Znasz ty chłopie chociaż podstawową zasadę działania układu chłodzenia z termostatem bo chiba nie.
a poza tym w silniku 1,6 (przynajmniej takim jak mam ja) termostat otwiera się przy 84ech stopniach a nie 87miu. Tak więc sprecyzuj jaki masz ten silnik bo jak widzę wypowiadają się tu sami znawcy
moim zdaniem zaczyna Ci oszukiwać wskaźnik temperatury.
odpal samochód na postoju i sprawdź przy ilu stopniach załączy się wentylator. Jeśli około 92stopni to wskaźnik ok i termostat do wymiany a jeśli poniżej 90stopni to wskaźnik oszukuje.
[ Dodano: 2010-02-02, 18:30 ]Adam.M napisał(a):wtedy dolny waz powinien byc cieply, jesli nie, to temp bedzie dalej wzrastac i zalaczy sie wentylator, wtedy bedziesz miec pewnosc ze to zaciety termostat
niby jak się ten wentylator załączy skoro włącznik termiczny jest na chłodnicy a termostat zamknięty według ciebie nie puści obiegu na chłodnicę?
mani51 napisał(a):darius84 napisał/a:
termostat masz ciagle otwarty,bo gdyby sie nie otwieral,to grzalby Ci sie.
srutu tutu. termostat otwarty a dolny wąż zimny. Znasz ty chłopie chociaż podstawową zasadę działania układu chłodzenia z termostatem bo chiba nie.
mani51, kolego po przejechaniu 20km jezeli byloby tak jak Ty piszesz,ze ma uszkodzony czujnik,to jak moglby byc zimny dolny waz,zastanow sie troche. gdyby termostat byl caly czas zamkniety,to po przejechaniu takiego dystansu silnik zagrzany na bank,wiec zostaje tak jak pisalem,ze termostat jest ciagle otwarty i dlatego po przejechaniu 20km wskazuje tylko 70stopniBłażej napisał(a):przejechałem jakieś 20 km i nic wąż dolny zimny a temp 70
w zime na zamknietym termostatcie napewno sie nie zagrzeje,masz cieple powietrze?darius84 napisał(a):mani51 napisał(a):darius84 napisał/a:
termostat masz ciagle otwarty,bo gdyby sie nie otwieral,to grzalby Ci sie.
srutu tutu. termostat otwarty a dolny wąż zimny. Znasz ty chłopie chociaż podstawową zasadę działania układu chłodzenia z termostatem bo chiba nie.mani51, kolego po przejechaniu 20km jezeli byloby tak jak Ty piszesz,ze ma uszkodzony czujnik,to jak moglby byc zimny dolny waz,zastanow sie troche. gdyby termostat byl caly czas zamkniety,to po przejechaniu takiego dystansu silnik zagrzany na bank,wiec zostaje tak jak pisalem,ze termostat jest ciagle otwarty i dlatego po przejechaniu 20km wskazuje tylko 70stopniBłażej napisał(a):przejechałem jakieś 20 km i nic wąż dolny zimny a temp 70
piotrus23 napisał(a):masz cieple powietrze?
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości