układ chłodzenia

Wszystko o układzie chłodzenia.

Moderator: Moderator

Postprzez BORYSKA » 3 lut 2010, o 19:24

Siemka

W załączniku zaznaczyłem na czerwono fragment termostatu który powinien przesunąć się w kierunku zaznaczonym strzałką. Na tym zdjęciu akurat nie widać tego elementu,.

[ Dodano: 2010-02-03, 18:25 ]
Nie otworzy ci się od razu. Musi się chwilę "pogotować" ;-)
Dowolne urządzenie, uszkodzone w dowolny sposób (z wyjątkiem całkowitego zniszczenia),będzie doskonale działało w obecności wykwalifikowanego personelu naprawczego. :-)
Avatar użytkownika
BORYSKA
Badacz tematu
 
Posty: 235
Dołączył(a): 26 lis 2008, o 18:04
Lokalizacja: Okolice Krakowa... KPR

 

Postprzez pawelek03576 » 3 lut 2010, o 20:03

tak właśnie myślałem że to ta część ale nic sie nie rusza chyba będe musiał kupić drugi termostat
Avatar użytkownika
pawelek03576
Gaduła
 
Posty: 588
Dołączył(a): 7 maja 2008, o 16:42
Lokalizacja: wójcice

Postprzez BORYSKA » 3 lut 2010, o 20:20

Sądząc po wypowiedziach forumowiczów Wahler to bardzo dobra firma. Zobacz co się będzie działo jak chwilę go będziesz gotował. On nie otworzy ci się w sekundę...
Dowolne urządzenie, uszkodzone w dowolny sposób (z wyjątkiem całkowitego zniszczenia),będzie doskonale działało w obecności wykwalifikowanego personelu naprawczego. :-)
Avatar użytkownika
BORYSKA
Badacz tematu
 
Posty: 235
Dołączył(a): 26 lis 2008, o 18:04
Lokalizacja: Okolice Krakowa... KPR

Postprzez pawelek03576 » 3 lut 2010, o 20:38

wiem że nie w sekunde ale parę minut leżał w gorącej wodzie
Avatar użytkownika
pawelek03576
Gaduła
 
Posty: 588
Dołączył(a): 7 maja 2008, o 16:42
Lokalizacja: wójcice

Postprzez BORYSKA » 3 lut 2010, o 20:43

Może się zdziwisz ale wrzątek wlany z czajnika prosto do szklanki nie ma 100 stopni bo jego temperatura gwałtownie spada. Może to nie wystarczyć do otwarcia termostatu...
Dowolne urządzenie, uszkodzone w dowolny sposób (z wyjątkiem całkowitego zniszczenia),będzie doskonale działało w obecności wykwalifikowanego personelu naprawczego. :-)
Avatar użytkownika
BORYSKA
Badacz tematu
 
Posty: 235
Dołączył(a): 26 lis 2008, o 18:04
Lokalizacja: Okolice Krakowa... KPR

Postprzez pawelek03576 » 3 lut 2010, o 20:43

no to za chwilę ugotuje go na twardo :-D
Avatar użytkownika
pawelek03576
Gaduła
 
Posty: 588
Dołączył(a): 7 maja 2008, o 16:42
Lokalizacja: wójcice

Postprzez Adam.M » 3 lut 2010, o 20:46

ale wrzuc go do garnka i gotuj na gazie, a nie do szklanki bo woda szybo wystyga i mogla byc za mala temperatura stosujac sposob ktory opisales. A jesli okaze sie ze nie dziala no to przeciez kupiles nowy, wiec z paragonem do sklepu i bez laski powinni wymienic na sprawny
Adam.M
 

Postprzez pawelek03576 » 3 lut 2010, o 21:11

ugotowałem go :lol: i jednak się otworzył więc temat uważam za zamknięty :ok:
Avatar użytkownika
pawelek03576
Gaduła
 
Posty: 588
Dołączył(a): 7 maja 2008, o 16:42
Lokalizacja: wójcice

Postprzez Adam.M » 3 lut 2010, o 21:38

tak sie zastanawiam od kilku dni: co odpowiada za odpalanie wiatraka? wyczytalem na forum ze jakis wlacznik termiczny w chlodnicy, czy tez po prostu na podstawie wskazań czujnika temperatury chłodziwa? bo jesli jest za to odpowiedzialny wlacznik termiczny w chlodnicy to wiatrak nie powinien Ci sie odpalac nawet jesli czujnik przesylal złe odczyty
Adam.M
 

Postprzez BORYSKA » 3 lut 2010, o 21:49

Za włączanie wiatraka odpowiada oddzielny czujnik umieszczony w chłodnicy
Dowolne urządzenie, uszkodzone w dowolny sposób (z wyjątkiem całkowitego zniszczenia),będzie doskonale działało w obecności wykwalifikowanego personelu naprawczego. :-)
Avatar użytkownika
BORYSKA
Badacz tematu
 
Posty: 235
Dołączył(a): 26 lis 2008, o 18:04
Lokalizacja: Okolice Krakowa... KPR

Postprzez malapawel » 3 lut 2010, o 21:52

w chlodnicy jest taka sruba wkrecona z wyjsciem na 2-3 bolce i do tych bolcow podpiety jest wiatrak
malapawel
Czytacz
 
Posty: 133
Dołączył(a): 29 sie 2008, o 16:09
Lokalizacja: Białystok
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: kombi

Temperatura pracy silnika ABD 1.4

Postprzez Adam.M » 4 lut 2010, o 19:19

w czasie jazdy temperatura trzyma się w okolicach 87 przy zamknietym ogrzewaniu na kabine i 83 przy otwartym ogrzewaniu, wiec jest jak trzeba

natomiast na postoju temperatura rosnie do 105 i wtedy wlacza sie wentylator a temperatura rosnie dalej do 110 i dopiero wtedy zaczyna spadac w okolice 102 i znow rosnie i historia sie powtarza. czy to normalne ze temperatura podchodzi az do 110? termostat i czujnik temperatury sa wymienione na nowe ORI
Adam.M
 

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Układ chłodzenia

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości

cron