Moderator: Moderator
darius84 napisał(a): Ty piszesz,ze ma uszkodzony czujnik,to jak moglby byc zimny dolny waz,zastanow sie troche. gdyby termostat byl caly czas zamkniety,to po przejechaniu takiego dystansu silnik zagrzany na bank,wiec zostaje tak jak pisalem,ze termostat jest ciagle otwarty i dlatego po przejechaniu 20km wskazuje tylko 70stopni
jarekddz napisał(a):panowie Ja już sam nie wiem czy mam dobrze, czy jednak źle... Strasznie trudno mi nagrzać silnik do włączenia wiatraka... Mimo, że pojadę na wiochę poszaleć, czy to w mieście, czy podczas zwykłej jazdy mam temperaturę ok 75 stopni.... dopiero jak stanę na parę minut to nagrzewa mi się do prawie 90 i wiatrak zaczyna się kręcić... mam dobrze, czy źle?
mani51 napisał(a):Adam.M, sprawdź sobie włącznik termiczny wentylatora na chłodnicy bo wygląda na to że nie załącza Ci się pierwszy bieg tylko dopiero drugi
a to że założyłeś nowy termostat i czujnik wcale nie oznacza że są dobre.
mani51 napisał(a):jeśli przed wymianą tych rzeczy było tak samo i wymiana nic nie dała to trzeba szukać gdzieś indziej
mani51 napisał(a):i niech nikt nie pisze że to normalne, że silnik się grzeje do 110°C zastanówcie sie troche zanim napiszecie coś mądrego
mani51 napisał(a):
[ Dodano: 2010-02-05, 19:41 ]jarekddz napisał(a):panowie Ja już sam nie wiem czy mam dobrze, czy jednak źle... Strasznie trudno mi nagrzać silnik do włączenia wiatraka... Mimo, że pojadę na wiochę poszaleć, czy to w mieście, czy podczas zwykłej jazdy mam temperaturę ok 75 stopni.... dopiero jak stanę na parę minut to nagrzewa mi się do prawie 90 i wiatrak zaczyna się kręcić... mam dobrze, czy źle?
w tym przypadku stawiam na termostat a nie czujnik
a dlaczego?
bo wentylator załącza Ci się przy około 90°C więc prawidłowo.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości