Moderator: Moderator
w MK3 obieg płynu przez nagrzewnicę jest non-stop, nie ma zaworków zamykających dopływ płynu, jedyne sterowanie jest za pomocą klapek w nawiewie.kali napisał(a):może zaciął się zawór zamykający ogrzewanie
jeżeli u Ciebie nagrzewnica nie grzeje to znaczy, ze masz zapchany przewód zaraz na wyjściu z silnika do nagrzewnicy, wtedy ani nagrzewnica ani parownik nie będzie ogrzewany.mb napisał(a):Ale czy niedrożna nagrzewnica może powodować, że płyn nie idzie także do reduktora od gazu? Połączone są równolegle, tzn. na wężach do i od nagrzewnicy są wstawione trójniki i z nich odchodzą węże do reduktora.
Imper napisał(a):mysle ze kolor nie ma znaczenia raczej. Po prostu poszukaj sobie zielonego na dolweke bez wzlgedu na marke. Zawsze mozesz dolac wody do odpowiedniego stanu a na jesien sobie zalac go jakims lepszym jednolitym plynem i po problemie
no starczy 5 litrów jak nie wylejesz całego płynu z silnika.Ja miałem wcześniej zalane petrygiem,a teraz wymieniłem go na jakiś czerwony(nie pamiętam nazwy)i weszło Mi4.2 więc jak kupisz petrygo5lto spokojnie starczy
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość