Witam Kolegów.
Dzisiaj wracając z pracy na skrzyżowaniu gdy ruszyłem usłyszałem dziwny klekot silnika i zapaliła się kontrolka cieczy chłodzącej, natychmiast zjechałem na pobocze i zgasiłem silnik. Podniosłem maske i ..... w zbiorniczku wyrównawczym sucho za to cała chłodnica mokra a pod samochodem nadal wyciekał płyn. W Feu Vert pooglądali zdjagnozowali pękniętą chłodnice. Czy mogło się coś stać z silnikem? Dodam że to silnik 1.8B ABS auto bez klimy.
jezeli sie nie przytarl badz nie wyplul uszczelki pod glowica bedzie ok. Silnik w ogole kreci teraz bez chlodnicy? mozesz go odplaic zeby sprawdzic ale na chwile
Imper, Jak ostygł normalnie odpalił bez problemu, mam nadzieje że to tylko chłodnica. Pytam bo jakoś nie mam zaufania do mechaników z Feu Vert. Zobaczymy co się bedzie działo po wymianie chłodnicy. Jaką mam kupić nową czy ori? Jak nową to jaką firmę polecacie?
Witam.Mam problem z obudowa termostatu.Ciekło z łączenia obudowy termostatu z silnikiem rozebrałem i się okazało że wina leży po stronie uszczelki lub kołnierza (był uszczerbany) w którym leży ta uszczelka więc postanowiłem że nie będę kombinował i wymienią całą obudowę (bez tej końcówki do której podłącza się wąż od chłodnicy bo ona jest dobra) kupiłem założyłem no i było ok ale znowu okazało się że cieknie teraz przy łączeniu właśnie tej końcówki z ta nową obudową w którym nie ma gwintu jest zwykła dziura (w starej obudowie był zalany taki metalowy gwint by wkręcić śrubkę) pomyślałem że jak wkręcę te śrubki to gwint się zrobi (tak doradzili mi też w sklepie)no i wkręciłem te dwie śrubki zalałem płyn no i wszystko było ok ale po nagrzaniu silnika właśnie z pod tego łączenia zaczęło kapać a śrubki mogłem kręcić palcem tak słabo trzymały się tej obudowy.Miał już ktoś taki problem, był bym wdzięczny gdyby ktoś mógł opisać jak temu zaradzić (nie wiem może wkręcić blacho wkręta zamiast tych 10-tek śrub? )