no to czeka cię trochę zabawy.... musisz odkręcić pompę od wspomagania a pod nią jest "schowany termostat" sama jego wymiana nie sprawi ci problemu jeśli potrafisz się posługiwac kluczem
jednak trochę się pomęczysz żeby odkręcić pompę.... już nie pamiętam ale musisz odkręcić chyba 4 śruby mocujące i nieco ją odsunąć (mała rada-od pompy idze przewód metalowy a potem gumowy wzdłuż zderzaka który jest w małej obejmie przykręconej do belki. Najlepiej odkręcić tę obejme da ci to większe pole manewru przy odsuwaniu pompy. Pamiętaj żeby nie wyciągać pompy tylko po odkręceniu śrub odsunąć ją lekko.Gdy ją odsuniesz to popatrz gdzie idzie wąż dolny z chłodnicy - na jego końcu są 2 kolanka
odkręcasz to drugie od korpusu pompy i bez problemu wyjmujesz termostat. Zapamiętaj jak był tam osadzony a najlepiej od razu załóż nowy w miejsce starego i dokręć kolanko zwracając uwagę czy termostat równo siadł w gniazdo. Dla ułatwienia można osadzić go przy pomocy smaru. Smarujesz o-ring (powinien być w komplecie z termostatem i delikatnie wkładasz termostat (smar sprawi że na jakiś czas "przyklei się" do gniazda) i łatwo założysz i przykręcisz kolanko.
Najlepiej wymianę robi się na kanale ale ja takowego nie mam
więc poradziłem sobie inaczej - podniosłem auto maksymalnie na podnośniku i podłożyłem klocami drewna, gdyż niebezpiecznie leżeć pod autem tylko na podnośniku zwłaszcza gdy łatwo możesz go zruszać szarpiąc śruby przy odkręcaniu.... życzę powodzenia przy wymianie...
Jeśli ten tekst był ci pomocny to proszę uprzejmie o punkcika