układ chłodzenia

Wszystko o układzie chłodzenia.

Moderator: Moderator

Postprzez v1rooz » 6 kwi 2011, o 16:50

termostat masz pod pompa wody musisz zdjac altek i masz go dostepnego.
v1rooz
Members
 
Posty: 959
Dołączył(a): 21 lip 2009, o 21:22
Lokalizacja: Olsztyn

 

Postprzez pawelek03576 » 7 kwi 2011, o 06:18

termostat jest pod pompą wspomagania
Avatar użytkownika
pawelek03576
Gaduła
 
Posty: 588
Dołączył(a): 7 maja 2008, o 16:42
Lokalizacja: wójcice

Postprzez strzeliniasty » 7 kwi 2011, o 07:52

termostat jest w pompie wody
Avatar użytkownika
strzeliniasty
Members
 
Posty: 2656
Dołączył(a): 9 paź 2008, o 22:42
Lokalizacja: Strzelin / Wrocław

Temperatura

Postprzez papi90 » 8 kwi 2011, o 08:45

Witam wszystkich jestem nowy nie wiem czy w dobrym miejscu pisze ten problem, jeśli nie to z góry sorki. A więc mam pytanko zamontowałem w swoim aucie golf 3 gril JOM bez znaczka nie dawno zauważyłem że temperatura silnika po chwili jeżdżenia jest równa 90 stopni i na trasie i w mieście na trasie jechałem około 120 km i temperatura cały czas była równa 90 stopni czy to dobrze?? czy może powinna maleć. Dodam że zdążyło mi sie raz że miałem za mało płynu chłodniczego PETRYGO ale odrazu dolałem jak tylko mrugała mi lampka ostrzegawcza. temperatura po przejechaniu danej odległości trzyma sie 90 stopni ani troszkę w górę ani troszkę w dół. Czekam na odpowiedz Pozdro
papi90
Badacz tematu
 
Posty: 233
Dołączył(a): 22 mar 2011, o 19:54
Lokalizacja: Nowa Sól

Postprzez krisss.79 » 8 kwi 2011, o 10:56

Kolego wszystko jest w porządku :-D,temperatura w naszych furkach ma oscylować w granicach 90C.po przekroczeniu 90C ma sie wlaczyc wiatrak i zbic temp.
jest wszystko ok ;-)
moj-golf/moja-golfina-t16966.html
Zapraszam do ogladania mojego golfa
Avatar użytkownika
krisss.79
Badacz tematu
 
Posty: 387
Dołączył(a): 21 paź 2008, o 17:29
Lokalizacja: zielona gora

Postprzez Snejk18 » 8 kwi 2011, o 18:54

papi90 napisał(a):temperatura po przejechaniu danej odległości trzyma sie 90 stopni ani troszkę w górę ani troszkę w dół.


I tak jak napisał kolega krisss.79, ma być. 90c to optymalna temperatura pracy silnika. Silnik jak najszybciej ma do niej dojść i w niej pozostać.
Jeżeli zacznie Ci pokazywać mniej albo więcej, to wtedy oznacza, że coś jest nie tak...
Avatar użytkownika
Snejk18
Fanatyk
 
Posty: 1105
Dołączył(a): 1 kwi 2009, o 22:19
Lokalizacja: Nasielsk

Postprzez jarekddz » 8 kwi 2011, o 18:57

No to ja mam problem odnośnie tego tematu:
http://www.golf3.pl/topics4/wiatrak-czu ... htm#288744
jarekddz
Members
 
Posty: 683
Dołączył(a): 23 lut 2009, o 23:47
Lokalizacja: Dolnośląskie
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez papi90 » 10 kwi 2011, o 09:49

Dzięki wam mogę teraz spokojnie śmigać Pozdro
papi90
Badacz tematu
 
Posty: 233
Dołączył(a): 22 mar 2011, o 19:54
Lokalizacja: Nowa Sól

Problem z chlodzeniem silnika

Postprzez paszczak1hdw » 17 maja 2011, o 16:54

Mam nie mały problem z chłodzeniem silnika. Musiałem wymienić wentylator chłodnicy bo rozsypało się łożysko... po wymianie woda zaczęła mi się gotować. wymieniłem termostat i czujnik temperatury wody... dalej niccc....... co teraz?
Jest nisko... Jest fajnie
Avatar użytkownika
paszczak1hdw
Czytacz
 
Posty: 27
Dołączył(a): 28 sie 2009, o 23:52
Lokalizacja: Bytom

Postprzez michaal » 17 maja 2011, o 17:17

Ale od załanczania wentylatora chłodnicy jest włącznik termiczny umieszczony w lewej części chłodnicy i od niego powinieneś zacząć wymianę a nie od czujnika temperatury bo on daje tylko sygnał do CPU i na wskaźniki.
michaal
Badacz tematu
 
Posty: 349
Dołączył(a): 21 kwi 2009, o 17:37
Lokalizacja: Mierzyce/Wieluń

Postprzez paszczak1hdw » 17 maja 2011, o 17:21

mowisz o kosci co sie wpina do chlodnicy tak?
Jest nisko... Jest fajnie
Avatar użytkownika
paszczak1hdw
Czytacz
 
Posty: 27
Dołączył(a): 28 sie 2009, o 23:52
Lokalizacja: Bytom

Postprzez michaal » 17 maja 2011, o 19:31

To jest ten czujnik do którego jako jedynego w chłodnicy przychodzi kostka. A zadam jeszcze jedno pytanie jak masz zagotowaną wodę to włącza ci się wentylator czy nie. Czy może tylko to że wskaźnik źle wskazuje, np podczas jazdy zamiast tak jak zawsze 90 masz coś więcej? A po wymianie termostatu i czujnika odpowietrzyłeś układ bo to też może powodować przegrzewanie
michaal
Badacz tematu
 
Posty: 349
Dołączył(a): 21 kwi 2009, o 17:37
Lokalizacja: Mierzyce/Wieluń

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Układ chłodzenia

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości