Witam wszystkich jestem nowy nie wiem czy w dobrym miejscu pisze ten problem, jeśli nie to z góry sorki. A więc mam pytanko zamontowałem w swoim aucie golf 3 gril JOM bez znaczka nie dawno zauważyłem że temperatura silnika po chwili jeżdżenia jest równa 90 stopni i na trasie i w mieście na trasie jechałem około 120 km i temperatura cały czas była równa 90 stopni czy to dobrze?? czy może powinna maleć. Dodam że zdążyło mi sie raz że miałem za mało płynu chłodniczego PETRYGO ale odrazu dolałem jak tylko mrugała mi lampka ostrzegawcza. temperatura po przejechaniu danej odległości trzyma sie 90 stopni ani troszkę w górę ani troszkę w dół. Czekam na odpowiedz Pozdro
Kolego wszystko jest w porządku ,temperatura w naszych furkach ma oscylować w granicach 90C.po przekroczeniu 90C ma sie wlaczyc wiatrak i zbic temp.
jest wszystko ok
papi90 napisał(a):temperatura po przejechaniu danej odległości trzyma sie 90 stopni ani troszkę w górę ani troszkę w dół.
I tak jak napisał kolega krisss.79, ma być. 90c to optymalna temperatura pracy silnika. Silnik jak najszybciej ma do niej dojść i w niej pozostać.
Jeżeli zacznie Ci pokazywać mniej albo więcej, to wtedy oznacza, że coś jest nie tak...
Mam nie mały problem z chłodzeniem silnika. Musiałem wymienić wentylator chłodnicy bo rozsypało się łożysko... po wymianie woda zaczęła mi się gotować. wymieniłem termostat i czujnik temperatury wody... dalej niccc....... co teraz?
Ale od załanczania wentylatora chłodnicy jest włącznik termiczny umieszczony w lewej części chłodnicy i od niego powinieneś zacząć wymianę a nie od czujnika temperatury bo on daje tylko sygnał do CPU i na wskaźniki.
To jest ten czujnik do którego jako jedynego w chłodnicy przychodzi kostka. A zadam jeszcze jedno pytanie jak masz zagotowaną wodę to włącza ci się wentylator czy nie. Czy może tylko to że wskaźnik źle wskazuje, np podczas jazdy zamiast tak jak zawsze 90 masz coś więcej? A po wymianie termostatu i czujnika odpowietrzyłeś układ bo to też może powodować przegrzewanie