układ chłodzenia

Wszystko o układzie chłodzenia.

Moderator: Moderator

Postprzez Bradley » 27 sie 2011, o 21:48

To ja sie podepne. Czy chlodnica 2.0 ADY z klimatyzacja (2 wiatraki) jest taka sama jak w TDI bez klimy (1 wiatrak) ?
VW Vento 1.9TDI 1Z ++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Bradley
Fanatyk
 
Posty: 1120
Dołączył(a): 15 maja 2009, o 13:17
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

 

Postprzez pablomed » 27 sie 2011, o 22:04

tdi i 2.0 ,mają takie same dość duże chłodnice, powinny wystarczyć, czy z klimą sa inne tego nie wiem
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez Radi » 27 sie 2011, o 22:07

no klimy nie mam. Moze miałbym od 2.0 8v ale niewiem czy aby czasem nie za mała
Avatar użytkownika
Radi
Members
 
Posty: 2836
Dołączył(a): 16 lut 2009, o 12:15
Lokalizacja: GKA
Rocznik: 93
Silnik: 2.8 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez PiJey88 » 28 sie 2011, o 08:50

załóż największą, od dowolnego silnika z klimą, i 1.4 i Vr6 miały taką samą gdy miały klimę, więc jest uniwersalna, 2.0 bez klimy miały mniejszą. A skoki temperatur to kwestia termo wyłącznika w chłodnicy, musisz założyć odpowiedni do silnika
jak szukasz to mam taką dużą chłodnicę z termo wyłącznikiem z 1.6 (ori VW) w stanie idealnym (chroniła ja chłodnica klimy więc nie ma nawet ryski) :ok:
Avatar użytkownika
PiJey88
Administrator
 
Posty: 5010
Dołączył(a): 2 lut 2007, o 09:16
Lokalizacja: Warszawa
Rocznik: 1996
Silnik: 2.8 VR6 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

problem z wodą

Postprzez czarus21 » 16 paź 2011, o 20:38

jeżeli parują mi szyby i ucieka mi woda a korek od oleju czysty bagnet tez czyli raczej do silnika nie idzie proszę o pomoc dodam ze wody mi ubywa na 500 km może na więcej 0,5 l niby dywany suche to raczej nagrzewnica cała kupiłem jakiś uszczelniacz do chłodnicy ale czy mi to pomorze
proszę o pomoc
czarus21
Badacz tematu
 
Posty: 386
Dołączył(a): 8 wrz 2011, o 18:40
Lokalizacja: ostróda

Postprzez trojeczkaGT » 16 paź 2011, o 21:08

a nie ucieka przed odpowietrznik od zbiorniczka ? odkrec korek na zimnym wlacz silnik i dodawaj gazu i patrz czy beda bombelki sie pojawialy w zbiorniczku.

jezeli beda to uszczelka jest do wymiany.

jezeli nie bedzie ich to zakrec go i zagrzej auto do 100 C i patrz gdzie ucieka mozesz podlozyc karton pod auto bedzie latwiej.
Aktualnie posiadam golfa III 1.9 TD umierajacego na ruda ospe i to >>> pozostale/chrysler-voyager-jaszczur-t77315.html a miałem tez audi 80 b4, byl tez golf III 1.8 GT i golf III kombi i vento.
Avatar użytkownika
trojeczkaGT
Members
 
Posty: 1745
Dołączył(a): 6 sie 2011, o 21:36
Lokalizacja: DDZ i DSW
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez czarus21 » 16 paź 2011, o 21:49

jeżeli nie ma tego osadu na korku od oleju to musi być uszczelka
czarus21
Badacz tematu
 
Posty: 386
Dołączył(a): 8 wrz 2011, o 18:40
Lokalizacja: ostróda

Postprzez prezesik » 16 paź 2011, o 21:57

czarus21 napisał(a):jeżeli nie ma tego osadu na korku od oleju to musi być uszczelka
jeżeli bombluje to uszczelka, jeżeli nie bombluje i nie ma osadu na korku to zewnętrzny wyciek.
Avatar użytkownika
prezesik
Members
 
Posty: 4869
Dołączył(a): 25 lut 2008, o 20:06
Lokalizacja: Łęczyca

Postprzez Artur G » 16 paź 2011, o 22:09

Parujące szyby mogą być przez zabrudzony filtr kabinowy czy pyłkowy jak kto woli. A co do wody to sprawdziłbym też króciec wodny. Ja ostatnio u siebie wymieniałem bo przez króciec mi płyn chłodniczy uciekał.
Artur
Artur G
Czytacz
 
Posty: 100
Dołączył(a): 22 cze 2011, o 21:00
Lokalizacja: małopolska

Postprzez czarus21 » 16 paź 2011, o 22:22

jutro będę szukał przyczyn

[ Dodano: 2011-10-17, 10:28 ]
nagrzałem do 80 i podniósł mi się tylko stan wody w zbiorniczku żadnych bąbelków nie widziałem.
czarus21
Badacz tematu
 
Posty: 386
Dołączył(a): 8 wrz 2011, o 18:40
Lokalizacja: ostróda

Postprzez trojeczkaGT » 17 paź 2011, o 15:00

hmmm wiec trzeba szukac gdzies musi przeciekac. posprawdzaj laczenia wezy przy kroccach bo ja mialem jeden pekniety i jak sie zagrzal to uciekalo tamtedy lekko pospradzaj laczenie bloku silnika z glowica i czy w oleju nie ma. gdzies musi byc ewentualnie moze go spalac ale wtedy by byl mulowaty troszke
Aktualnie posiadam golfa III 1.9 TD umierajacego na ruda ospe i to >>> pozostale/chrysler-voyager-jaszczur-t77315.html a miałem tez audi 80 b4, byl tez golf III 1.8 GT i golf III kombi i vento.
Avatar użytkownika
trojeczkaGT
Members
 
Posty: 1745
Dołączył(a): 6 sie 2011, o 21:36
Lokalizacja: DDZ i DSW
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

termostat

Postprzez DYLAN » 17 paź 2011, o 15:35

Witam ma problem z termostatem w moim golfie z silnikiem 1.6 AEE.Mianowicie wszystko jest dobrze termostat otwiera sie po przejechaniu 3-4 km lecz temperatura dochodzi do 90 stopni pozniej spada do 70 i po jakims czasie wraca do 90 i tak juz zostaje.wymienilem czujnik i nic to samo.czy wina moze lezec po stronie termostatu?
DYLAN
Czytacz
 
Posty: 105
Dołączył(a): 17 paź 2011, o 15:06
Lokalizacja: ZACHODNIOPOMORSKIE

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Układ chłodzenia

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości