układ chłodzenia

Wszystko o układzie chłodzenia.

Moderator: Moderator

Postprzez prezesik » 1 gru 2011, o 01:33

ostatecznie powyższa opcja opisana przez kolegę - przerabiałem to u siebie już 2x
Avatar użytkownika
prezesik
Members
 
Posty: 4869
Dołączył(a): 25 lut 2008, o 20:06
Lokalizacja: Łęczyca

 

Postprzez pablomed » 1 gru 2011, o 10:26

uszczelka mozliwa ale biorąc pod uwage okoliczności - po wymianie chłodnicy - jest to mało prawdopodobne. Trzeba sprawdzić drożność wezyka odpowietrzającego, zmienić korek i martwić się jak nie pomoże. Dawca219, układ musi się miec czas odpowietrzyć, musisz pojeździć, nie odkręcaj korka, jeśli płyn się obniży dolej po przestudzeniu
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez Dawca219 » 1 gru 2011, o 17:10

Dziś na 18 jadę do mechanika zobaczymy co on powie niby dzis nie widzialem zeby lecialo ale weze wszystkie od ukladu chlodzacego sa strasznie twarde i jak ostyg odkrecilem korek bylo bardzo duzo powietrza w nim
Avatar użytkownika
Dawca219
Czytacz
 
Posty: 37
Dołączył(a): 5 lip 2011, o 22:34
Lokalizacja: Łdz

Postprzez marko1967 » 1 gru 2011, o 23:53

Witam Dawca219, mam pytanko czy podczas odpowietrzania miałeś otwarte grzanie na maksa bo jeżeli nie to może być zapowietrzona nagrzewnica i z tąd te problemy z uciekającym płynem chłodzenia
Avatar użytkownika
marko1967
Members
 
Posty: 1010
Dołączył(a): 20 sie 2007, o 19:39
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez prezesik » 2 gru 2011, o 00:24

marko1967 napisał(a):Witam Dawca219, mam pytanko czy podczas odpowietrzania miałeś otwarte grzanie na maksa bo jeżeli nie to może być zapowietrzona nagrzewnica i z tąd te problemy z uciekającym płynem chłodzenia
w VW płyn non-stop przebiega przez nagrzewnicę, lato/zima - bez różnicy, ciepłym powietrzem sterujesz tylko za pomocą klapki, nagrzewnica nie ma żadnego zaworka, by zamykał dopływ płynu. Także nie ma konieczności odkręcania ciepłego na max podczas odpowietrzania układu :-P :-P
Avatar użytkownika
prezesik
Members
 
Posty: 4869
Dołączył(a): 25 lut 2008, o 20:06
Lokalizacja: Łęczyca

Postprzez Dawca219 » 2 gru 2011, o 09:56

niby po uruchomieniu silnika nie mialem wlaczonego nawiewu wogole ale potempo wyjechaniu z garazu wlaczylem ale to i tak powinien sam samoczynnie sie odpowietrzyc po krotkiej jezdzie na wlaczonej dmuchawie Mechanik mowi ze uszczelka na 95 % i w poniedzialek mam niby odstawic do mechainika z tym ze auta nie bede mial ponad dwa tyg ;/ bo u nas w miejscowosci co robi gosc planowanie glowicy terminy ma juz pozawalane i tak dlugo trzeba czekac ;/ i za planowanie niby 250 zł chca robocizna 200 noi plus uszczelka czyli z 650 zł mnie to wyniesie A jest problem bo dopiero kopletene zawieszenie przod tyl wymienialem simerbloki sworznie zbierznosc katowa kol sprezyny noi wynioslo mnie 750 zł a teraz w portfelu raptem 300 zł z tego ze jeszcze sie ucze i nie mam stalej gotowki ... musze czekac a auto bedzie stalo
Avatar użytkownika
Dawca219
Czytacz
 
Posty: 37
Dołączył(a): 5 lip 2011, o 22:34
Lokalizacja: Łdz

Postprzez trojeczkaGT » 2 gru 2011, o 14:47

polecam sprawdzic "bombelkowanie" zanim sie da auto do mechanika ;p
Aktualnie posiadam golfa III 1.9 TD umierajacego na ruda ospe i to >>> pozostale/chrysler-voyager-jaszczur-t77315.html a miałem tez audi 80 b4, byl tez golf III 1.8 GT i golf III kombi i vento.
Avatar użytkownika
trojeczkaGT
Members
 
Posty: 1745
Dołączył(a): 6 sie 2011, o 21:36
Lokalizacja: DDZ i DSW
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Dawca219 » 2 gru 2011, o 20:13

Wczoraj wieczór przejechałem autem no kilka km doszło do 90 c dziś rano odkręciłem korek od zbiorniczka wyrównawczego było w zbiorniczku pełno powietrza ze ciężko było mi to odkręcić gdy odpaliłem auto niby bąbelki nie leciały ale za to jak naciskałem węzę od chłodnicy zaczęły wylatywać bąbelki .....
Avatar użytkownika
Dawca219
Czytacz
 
Posty: 37
Dołączył(a): 5 lip 2011, o 22:34
Lokalizacja: Łdz

Postprzez pablomed » 4 gru 2011, o 01:37

Dawca219, weź pojeździj jeszcze trochę, pogrzej go, powinno wszystko być ok zresztą i tak inaczej nie sprawdzisz,
Dawca219 napisał(a):było w zbiorniczku pełno powietrza
tego nie rozumiem, przecież ma być powietrze w zbiorniczku powyżej kresek czyli od połowy
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez Dawca219 » 4 gru 2011, o 10:34

gdy pojechalem do mechanika na rozgrzanym samochodzie cisnienie w ukladzie chlodzenia bylo tak wielkie ze gdy odkrecal korek caly plyn wystrzelil na niego i caly silnik tyle bylo powietrza ;/ z kad to Cisnienie sie robi ;/??
Avatar użytkownika
Dawca219
Czytacz
 
Posty: 37
Dołączył(a): 5 lip 2011, o 22:34
Lokalizacja: Łdz

Postprzez trojeczkaGT » 4 gru 2011, o 16:56

cisnienie sprezania wali do ukladu chlodzenia juz pisalem ;p

[ Dodano: 2011-12-04, 15:57 ]
co za mechanik odkreca korek od zbiorniczka na rozgrzanym na maksa silniku ??
Aktualnie posiadam golfa III 1.9 TD umierajacego na ruda ospe i to >>> pozostale/chrysler-voyager-jaszczur-t77315.html a miałem tez audi 80 b4, byl tez golf III 1.8 GT i golf III kombi i vento.
Avatar użytkownika
trojeczkaGT
Members
 
Posty: 1745
Dołączył(a): 6 sie 2011, o 21:36
Lokalizacja: DDZ i DSW
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Diego » 4 gru 2011, o 17:40

a dobrze odpowietrzyłeś układ?? jesli tak to faktycznie to wyglada na korek, usczelka ma byc tzn taki oring.no albo to uszczelka głowicy
Diego
Czytacz
 
Posty: 111
Dołączył(a): 3 lis 2009, o 23:51
Lokalizacja: Małopolska

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Układ chłodzenia

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 4 gości