układ chłodzenia

Wszystko o układzie chłodzenia.

Moderator: Moderator

Ubywa płynu chłodniczego,i nie wiadomo z kąt.Pomocy!

Postprzez mlody95 » 4 gru 2011, o 20:59

Pewnego razu patrzę na stan płynu, jest poniżej minimum, więc niewiele myśląc kupiłem płyn i dolałem. za 3 dni znów majsterkowałem przy silniku, sprawdzam płyn chłodniczy i znów poniżej minimum. nie widać z kąt ucieka płyn. jutro chce się wybrać do mechaniki żeby obejrzał Gofra..
Więc pytanie, co to może być spowodowaniem ubycia płynu?! :niepewny:
Wąsko i wysoko... Na przekór stereotypom:-)
mlody95
Berbeć
 
Posty: 16
Dołączył(a): 16 lip 2011, o 23:03
Lokalizacja: Jaworzno

Ubywa płynu chłodniczego,i nie wiadomo z kąt.Pomocy!

 

Postprzez GrZeChU91 » 4 gru 2011, o 21:02

mlody95, stawiam na krociec,niby standart w wszystkich silnkach....
Pewnie jest popekany i ucieka.....
Avatar użytkownika
GrZeChU91
Members
 
Posty: 919
Dołączył(a): 24 lip 2011, o 22:02
Lokalizacja: Gniezno

Postprzez strzeliniasty » 4 gru 2011, o 21:07

kruciec wodny z przodu bloku w ktorym jest czujnik temperatury najczesciej plyn ucieka w miejscu laczeniu krucca z blokiem
Avatar użytkownika
strzeliniasty
Members
 
Posty: 2656
Dołączył(a): 9 paź 2008, o 22:42
Lokalizacja: Strzelin / Wrocław

Postprzez mlody95 » 4 gru 2011, o 21:09

GrZeChU91, Zobaczymy co powie mechanik.
Dzięki za pomoc. :->

[ Dodano: 2011-12-04, 20:14 ]
strzeliniasty, Czekam jeszcze na diagnozę mechanika, jutro napiszę co powiedział i czy to rzeczywiście ten kruciec :cry:

[ Dodano: 2011-12-09, 10:41 ]
tak to ten kruciec. kosztował mnie 250 zł z robotą!
:-o
Wąsko i wysoko... Na przekór stereotypom:-)
mlody95
Berbeć
 
Posty: 16
Dołączył(a): 16 lip 2011, o 23:03
Lokalizacja: Jaworzno

Postprzez Dawca219 » 4 gru 2011, o 22:11

sam juz nie wiem ;/ cały jestem zamotany ta sytuacja ;/

[ Dodano: 2011-12-05, 17:39 ]
Dzwoniłem dziś do mechanika noi powiedział ze to była uszczelka głowicy nadodatek cały silnik z tylu był zarzygany olejem oraz będzie wymieniał mi simeringi i rozrząd.
Avatar użytkownika
Dawca219
Czytacz
 
Posty: 37
Dołączył(a): 5 lip 2011, o 22:34
Lokalizacja: Łdz

czujnik temperatury cieczy chłodzącej

Postprzez Finwe » 14 gru 2011, o 02:21

Witam mam pewien problem ostatnio powrócił mi problem z falującymi obrotami(poprzednio rozwiązałem ten problem wymiana silnika krokowego oryginał) jako laik w dziedzinie mechaniki samochodowej wyczytałem coś na forum (przeczyść to sprawdź tamto)i myśląc że jetem pełny wiedzy poszedłem do mojej golfiny:) i coś popsułem ale to na inny temat, otóż wyjąłem jak w temacie czujnik temperatury cieczy chłodzącej co sprawiło że musiałem mocno pociągnąć za nią(po uprzednim usunięciu tej zatyczki zaciskowej) a teraz gdy próbuje włożyć ją na miejsce jest luźna to znaczy ze pomimo założenia tej zatyczki mimo to całym czujnikiem mogę poruszać w przód i tył????
Finwe
Berbeć
 
Posty: 10
Dołączył(a): 8 wrz 2011, o 19:49
Lokalizacja: Lublin

Postprzez prezesik » 14 gru 2011, o 04:21

Finwe napisał(a):a teraz gdy próbuje włożyć ją na miejsce jest luźna to znaczy ze pomimo założenia tej zatyczki mimo to całym czujnikiem mogę poruszać w przód i tył????
A nie masz czasem wycieku płynu spod czujnika? Tam jest jeszcze gumowy oring uszczelniający. Bez tego oringu czujnik będzie latał luźno, a z oringiem będzie siedział ciasno.
Avatar użytkownika
prezesik
Members
 
Posty: 4869
Dołączył(a): 25 lut 2008, o 20:06
Lokalizacja: Łęczyca

Postprzez Finwe » 14 gru 2011, o 13:02

hm poszukam może z słabo wciskam dziś sprawdzę i powiem co i jak

[ Dodano: 2011-12-14, 15:43 ]
jako ze wczoraj wykręcałem ten czujnik jak się ściemniało okazało się ze uszczelka wpadła pod samochód uff na szczęście wciąż tam leżała
Finwe
Berbeć
 
Posty: 10
Dołączył(a): 8 wrz 2011, o 19:49
Lokalizacja: Lublin

Postprzez Rudy645 » 15 gru 2011, o 00:25

Witam, mam golfa 2.0 8v, miałem ten sam problem po uszczelnienu parownika, wymieniłem korek, sprawdziłem ciśnienie na tłokach i było takie samo, a wystarczyło żebym tylko rozrusznikiem przekrencił to płyn już wywalał w gure, zrowiłem w weekend uszczelke, pojeżdziułem 3 dni i robi mi sie znów to samo, dodam że tamta była uszkodzona. Z pierwszego tłoka szło ciśnienie na układ chłodniczy i to tak duże że enże z kruców spadały, dziż zrobiło mi sie to samo. Doracie coś bo nie mam pojęcia co to może już tam siedzieć.
Rudy645
Czytacz
 
Posty: 23
Dołączył(a): 24 lut 2011, o 01:05
Lokalizacja: Płock

UCIEKAJĄCY PŁYN CHŁODNICZY

Postprzez bianconeri83 » 16 gru 2011, o 22:35

POMOCY.
Mam problem z płynem chłodniczym w moim Golfie III 1.8 GT 95r. i ciepłym powietrzem.
1. Co trzeci lub czwarty dzień muszę dolewać płyn do zbiorniczka, gdyż ten gdzieś mi ucieka. Wymieniłem kruciec wodny lecz nic to nie dało. Po odbytej jeździe, jak i postoju(nawet na drugi dzień) ciśnienie w wężach jest tak duże, że podczas gdy odkręcam nakrętkę zbiorniczka (by uzupełnić płyn) płyn wylatuje pod dużym ciśnieniem (wtedy węże robią się miękkie).
2. W dodatku od kilku dni z kratek nawiewu nie leci ciepłe powietrze tylko zimne (tzn. raz leci a raz nie, ale częściej nie leci).

Pomóżcie!
Idzie zima a tu płynu i ogrzewania ni ma!!!
Pozdrawiam.
bianconeri83
Berbeć
 
Posty: 5
Dołączył(a): 20 lip 2011, o 17:51
Lokalizacja: Koszalin

Postprzez strzeliniasty » 16 gru 2011, o 22:42

wymien termostat - zablokowal ci sie na malym obiegu stad duze cisnienie i brak ogrzewania

termostat jest w pompie wody mozliwe ze z niej ci plyn ucieka
Avatar użytkownika
strzeliniasty
Members
 
Posty: 2656
Dołączył(a): 9 paź 2008, o 22:42
Lokalizacja: Strzelin / Wrocław

Postprzez trojeczkaGT » 16 gru 2011, o 22:49

oooo ciekawy przypadek sam jestem ciekaw czy to blokada termostatu.

miejmy nadzieje bo jak czytam tematy uciekajcy plyn nie wiadomo gdzie to widze zaraz uszczelke pod glowica haha
Aktualnie posiadam golfa III 1.9 TD umierajacego na ruda ospe i to >>> pozostale/chrysler-voyager-jaszczur-t77315.html a miałem tez audi 80 b4, byl tez golf III 1.8 GT i golf III kombi i vento.
Avatar użytkownika
trojeczkaGT
Members
 
Posty: 1745
Dołączył(a): 6 sie 2011, o 21:36
Lokalizacja: DDZ i DSW
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Poprzednia stronaNastępna strona

- - - https://altech.com.pl/samochodowe-kolpaki-funkcje-i-znaczenie-dla-wygladu-pojazdu/



Powrót do Układ chłodzenia

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości