układ chłodzenia

Wszystko o układzie chłodzenia.

Moderator: Moderator

Postprzez prezesik » 23 gru 2011, o 17:17

Rudy645 napisał(a):Z pierwszego tłoka szło ciśnienie na układ chłodniczy i to tak duże że enże z kruców spadały, dziż zrobiło mi sie to samo. Doracie coś bo nie mam pojęcia co to może już tam siedzieć.
również uszczelka pod głowicą.
Avatar użytkownika
prezesik
Members
 
Posty: 4869
Dołączył(a): 25 lut 2008, o 20:06
Lokalizacja: Łęczyca

 

Postprzez trojeczkaGT » 24 gru 2011, o 00:06

Rudy645 napisał(a):Witam, mam golfa 2.0 8v, miałem ten sam problem po uszczelnienu parownika, wymieniłem korek, sprawdziłem ciśnienie na tłokach i było takie samo, a wystarczyło żebym tylko rozrusznikiem przekrencił to płyn już wywalał w gure, zrowiłem w weekend uszczelke, pojeżdziułem 3 dni i robi mi sie znów to samo, dodam że tamta była uszkodzona. Z pierwszego tłoka szło ciśnienie na układ chłodniczy i to tak duże że enże z kruców spadały, dziż zrobiło mi sie to samo. Doracie coś bo nie mam pojęcia co to może już tam siedzieć.


tylko teraz pytanie czy dobra uszczelka zalozona i czy glowica rowna ( byla planowana przed zalozeniem uszczelki ?? ) bo moze ja znowu trafilo ;/ albo masz jeszcze gdzies nieszczelnosc i nie koniecznie na uszczelce
Aktualnie posiadam golfa III 1.9 TD umierajacego na ruda ospe i to >>> pozostale/chrysler-voyager-jaszczur-t77315.html a miałem tez audi 80 b4, byl tez golf III 1.8 GT i golf III kombi i vento.
Avatar użytkownika
trojeczkaGT
Members
 
Posty: 1745
Dołączył(a): 6 sie 2011, o 21:36
Lokalizacja: DDZ i DSW
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez scur » 26 gru 2011, o 19:13

a korek ze zbiorniczka wyrównawczego jest sprawny?
scur
Berbeć
 
Posty: 3
Dołączył(a): 2 wrz 2011, o 15:44
Lokalizacja: Szara Rzeczywistość

wymiana termostatu

Postprzez rafal9119 » 28 gru 2011, o 15:37

witam zmieniałem dzis termostat i mam takie pytanie . po odpowietrzeniu zauwazyłem ze płyn ciagle krąży. ale dwa węże są gorace. ma ktos jakies sugestnie co do tego?
MĄDRA SOWA RADZI: LEGALIZOWAC I SADZIĆ!!!!
rafal9119
Members
 
Posty: 943
Dołączył(a): 16 paź 2011, o 19:26
Lokalizacja: Pisz- NPI

Postprzez prezesik » 28 gru 2011, o 17:57

Które węże? te co idą do chłodnicy?
Avatar użytkownika
prezesik
Members
 
Posty: 4869
Dołączył(a): 25 lut 2008, o 20:06
Lokalizacja: Łęczyca

Postprzez rafal9119 » 28 gru 2011, o 18:07

tak ten u góry i u dołu. bo słyszałem ze jak jest sprawny termostat to dolny wąz powinien byc zimny do czasu az sie otworzy termostat
MĄDRA SOWA RADZI: LEGALIZOWAC I SADZIĆ!!!!
rafal9119
Members
 
Posty: 943
Dołączył(a): 16 paź 2011, o 19:26
Lokalizacja: Pisz- NPI

Postprzez prezesik » 28 gru 2011, o 18:17

to coś zrypałeś. Najlepiej jakbyś jeszcze raz rozkręcił i zapodał foto jak to masz złożone w środku.
Avatar użytkownika
prezesik
Members
 
Posty: 4869
Dołączył(a): 25 lut 2008, o 20:06
Lokalizacja: Łęczyca

Postprzez rafal9119 » 28 gru 2011, o 20:36

ja u siebie mam taki termostat podłuzny a jak to powinno byc z tymi wężami

[ Dodano: 2011-12-29, 08:34 ]
poprostu jak go odpale to jest obieg przez ten cienki węrzyk płyn wraca do zbiorniczka. nie wiem co to za firma bo dosałem go w foliowej torebce(fotce). tylko ze u mnie nie ma termostata okragłego tylko taki...http://moto.allegro.pl/termostat-wklad- ... 99800.html
ale w normalnej obudowie takiej ; http://moto.allegro.pl/obudowa-termosta ... 87192.html. i ten termostat jest przy luzny a okrągły nie chce wejsc bo probowałem . i teraz mam dylemat
MĄDRA SOWA RADZI: LEGALIZOWAC I SADZIĆ!!!!
rafal9119
Members
 
Posty: 943
Dołączył(a): 16 paź 2011, o 19:26
Lokalizacja: Pisz- NPI

Postprzez Pawełgolfgreen » 31 gru 2011, o 22:14

Witam. Dołączę się do tematu. Mam to samo co u kolegi. Czy założenie nowej usczelki pod głowicą jest obowiązkowe planowanie głowicy??
Pawełgolfgreen
Badacz tematu
 
Posty: 323
Dołączył(a): 28 lip 2011, o 19:39
Lokalizacja: Legionowo

Postprzez rafal9119 » 31 gru 2011, o 22:41

tak obowiązkowa
MĄDRA SOWA RADZI: LEGALIZOWAC I SADZIĆ!!!!
rafal9119
Members
 
Posty: 943
Dołączył(a): 16 paź 2011, o 19:26
Lokalizacja: Pisz- NPI

Problemy z chłodzeniem

Postprzez bro82 » 7 sty 2012, o 18:43

Witam wszystkich mam problem tego typu że mój golf 1.8 AAM 75kucy :-) nie osiągał temp 90stopni jak powinna być, więc wymieniłem termostat i problem pozostał lecz nie do końca jadąc trasą 110-120km/h temp max to ok 80-85 stopni jeżdżąc po mieście lub stojąc w miejscu temp jest ok 90stopni czy to normalne?
Drugie moje pytanie tak przy okazji to: zauważyłem ostatnio gdy odkręciłem korek od wlewu oleju silnika biały nalot na korku chce dodać że silnik nie posiada żadnych wycieków ani też nigdzie się nie poci od czego to może być w zbiorniczku płynu chłodniczego niema tłustych oczek silniczek pracuje cacy proszę o pomoc.
Avatar użytkownika
bro82
Czytacz
 
Posty: 68
Dołączył(a): 9 cze 2008, o 12:19
Lokalizacja: Sosnowiec

Postprzez nitek » 7 sty 2012, o 18:49

bialy nalot moze byc spowodowany uszkodzana uszczelka pod glowica albo krótkimi odcinkami jazdy z punktu A do B temperatura jest ok a jesli cos to wymien termostat na wahlera i powinno byc ok
KONSERWACJA PODWOZIA ,SPAWANIE UKŁADÓW WYDECHOWYCH 691-123-441
Avatar użytkownika
nitek
Czytacz
 
Posty: 93
Dołączył(a): 22 mar 2009, o 18:04
Lokalizacja: Legnica

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Układ chłodzenia

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości